Gå til innhold

Baby 4mnd våkner og skriker hver gang jeg kobler av puppen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir brukt som smokk! Prøver å koble hun av og gi smokk istede, men da våkner hun og blir sinna, og roer seg ikke før hun får puppen igjen! Blir gal!

Anonymkode: 24bf3...e5c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Smokk blir brukt som pupp*

Dette er helt naturlig for en baby og det vil gå over etter hvert. Akkurat nå har baby behov for mye nærhet av mammaen sin. Jeg har selv en på 7 og en halv måned som ikke vil ha smokk, men som ammes I søvn. Det er slitsomt og man føler seg låst til tider, men jeg tenker bare at det er dette hun trenger akkurat nå  :)

Anonymkode: 401e7...6ea

• Liker 4
Skrevet

Det er nok dessverre helt normalt. Går over litt etterhvert, før det blir sånn eller lignende på nytt igjen. Går i sykluser. Puppen blir jo ikke brukt som smokk, det er vi voksne som prøver å lure babyen til å erstatte puppen med smokk innimellom.

Mine barn har ikke tatt smokk etter de var noen uker gamle. Førstemann hang mest i puppen, men søstera er ikke helt ulik. Det gjelder å finne rett øyeblikk å koble av på.

Greier pappaen å få babyen til å sove noen ganger? Innimellom ammer jeg ferdig babyen til den blir mett, og holder henne våken under ammingen, for så å gi en god og mett baby til pappaen som bysser henne i søvn. Han har gjort det innimellom på samme måte siden hun var nyfødt, og det fungerer. Men prøver jeg å gjøre det samme så blir det gråting, sikkert fordi hun har ulike assosiasjoner til hver av oss. 

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...