Isambard Skrevet 27. juli #21 Del Skrevet 27. juli Snakker vi om Norge eller verden? Norge har hatt kvinnelig statsministere flere perioder, og mange kvinnelige partiledere. Uansett kan man kanskje si at menn har mer makt enn kvinner. Kvinneyrker er dårlig betalt. Næringslivet er eid og styrt av menn. Det er allikevel enkelte nisje-områder hvor kvinner har hatt mest makt. En makt de har misbrukt vil jeg påstå, når de har leget "likestillingslov" som sier at man skal bry seg mindre om menn enn om kvinner. Jeg tror kanskje politikere har tenkt at utenriksminister, finansminister etc er de store, viktige stillingene. Likestilling er delegert til kvinnegruppene i partiene. Uansett: Generelt kan man ikke påstå at kvinner har for mye makt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #22 Del Skrevet 28. juli Rotemor skrev (På 15.7.2024 den 15.56): Beviselig ikke. Kan du vise meg disse bevisene? Anonymkode: 79a7a...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå