AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #1 Skrevet 12. juli 2024 I Rogalands området er det ekstremt mange trafikkskoler, nesten så jeg ikke skjønner at trafikklærere har full jobbdag, men jammen virker det som om de har det. Er det en sikker jobb å være trafikklærer? Anonymkode: cde42...2d5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #3 Skrevet 16. juli 2024 Av det jeg har hørt så er det mangel på trafikklærere. Anonymkode: 1e2fb...0f7
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #4 Skrevet 16. juli 2024 Er ikke lett å så seg timer. Så jeg trur det er mangel. Lell om det er mange skoler så er det ikke sikkert at dem har så mange lærere. Anonymkode: 44240...0df
Stor pike Skrevet 16. juli 2024 #5 Skrevet 16. juli 2024 Her er det også mange skoler. Sønnen min får kanskje time annenhver uke, så de har nok ikke tomme lister.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #6 Skrevet 16. juli 2024 Det er veldig «lokalt». Et lite småsted kan ha 1 trafikkskole med 3 lærere, mens et annet tilsvarende sted kan ha 5 trafikkskoler med 3 på hver. Førstnevnte vil typisk ha lange ventelister og høye priser, sistnevnte vil konkurrere mye på pris + ugunstige arbeidstider for lærerne (men bra for elevene!). Anonymkode: c8d51...ee7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå