Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.7.2024 den 20.00):

Føler meg dritt om jeg skal bare "gi faen og gå" når jeg bryr meg mye om henne og vil være sikker på hun har det greit.

Anonymkode: 021a1...2fc

Jamen, det er jo hun som har gått. Det er slutt mellom dere, respekter hennes valg og la henne gå! 

Anonymkode: 407fc...c84

Skrevet

Vær glad du slipper denne dama!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.7.2024 den 0.25):

Takk for dine ord og din mening, alt hjelper jo for alle ser på det fra forskjellige perspektiver så er takknemlig for det.

Eneste som er vanskelig for meg det er nok vanskelig å si men måten hun fremhevet meg på en måte. At jeg var redderen hennes, at jeg reddet henne, at jeg var den beste kjæresten hennes, at hun var takknemlig for meg, at takket være meg hun sluttet med rus, at jeg var på en måte en helt for henne og nå kan jeg ingenting av det lenger fordi hun gjorde det slutt og er såpass ustabil at kan enten skade seg selv eller andre. Sist hun sendte meg melding for 4 uker sida spurte meg om jeg hadde en god advokat men ville ikke si hva hun trengte det til.

Sant det meste du sa, var min første forhold dette ja. Jobb risikerte jeg å miste pga holdt ikke fokus og var helt vrak i starten da hun bare gjorde det slutt så fikk nok mye tilsnakk at jeg burde skjerpe meg så ja poeng der.

Føler nok jeg er alltid en back up for henne kanskje og hørt også fra henne at jeg er så stabil i livet og god og at hun ønsker meg som far til hennes barn osv. 

Helse problemer har jeg også fått nok av pga alt rundt og fått antidepressive for å takle det og gått ned 20kg på 2 måneder så sant der å

Takker så mye for tips og harde ord. Trenger all hjelp. 

Det er ikke ditt ansvar å redde andre mennesker, selv om det kan føles som en mektig posisjon å innta.

Ditt ansvar er å la andre mennesker fly med sine vinger så de kan være fri til å ta sine egne valg for seg selv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du skal være SÅ glad for at hun dro! Det der vil du ikke ha i livet ditt. Hun blir aldri bedre. Aldri se deg tilbake!

Anonymkode: 8a233...948

Høres sånn ut ja 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Uff bare please gå videre.......du kommer over henne.....tanken mnd. Men VERD DET. Ikke plag deg selv med det eneste livet du har.....

Anonymkode: d6c8a...d70

Skal prøve det, takk

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jamen, det er jo hun som har gått. Det er slutt mellom dere, respekter hennes valg og la henne gå! 

Har jo gjort det, har ikke kontakt nå men er hun som prøver konstant å vekke opp min oppmerksomhet og gjør alt for at jeg ikke glemmer henne.

AnonymBruker
Skrevet
DelvisPresley skrev (46 minutter siden):

Vær glad du slipper denne dama!

Mulig det 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Det er ikke ditt ansvar å redde andre mennesker, selv om det kan føles som en mektig posisjon å innta.

Ditt ansvar er å la andre mennesker fly med sine vinger så de kan være fri til å ta sine egne valg for seg selv. 

Sanne ord, bare vanskelig å forholde seg til de man er glad i og vet det ikke går noe bra vei

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har jo gjort det, har ikke kontakt nå men er hun som prøver konstant å vekke opp min oppmerksomhet og gjør alt for at jeg ikke glemmer henne.

Du holder det selv i live, du lager denne tråden tenker hun vil komme tilbake til deg en gang, at du ikke bare kan gi faen i henne!! Slutt å fremstille deg selv både som offer og frelser. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...