Gå til innhold

Fikk match av Menighetsmedlemmer på Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For en uke siden fikk jeg en match med en kvinne på Tinder.  hun og jeg har ikke møttes som jeg kan huske ansikt til ansikt i menigheten vi begge to er medlem av.  Ante heller ikke at hun var medlem i denne religiøse menigheten og hun vet ikke st jeg er det heler. Jeg fant henne på Facebook, vi har 8 felles venner .. venner som er nærme🙈Vi har snakket sammen en ukes tid på snap og har en veldig god Tone og begge er på utkikk etter en fast og spennende sexpartner. Vi har snakket og skrevet en del sammen og delt hva våre seksuelle behov er og fantasier man ønsker og utforske.

hva ville dere gjort? 

må si tanken er litt utfordrende men samtidig veldig pirrende

ønsker svar fra både kvinner og menn

Endret av Danielmix
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stakkar dame

Anonymkode: ef5e2...573

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså - dere har aldri møttes i menigheten, ingen av dere har visst at den andre har vært i menigheten, men likevel vet du at hun er i menigheten?

Om hun har fortalt deg at hun er i den menigheten - da bør du jammen være mann nok til å være ærlig med henne om at du også er i samme menighet!

Hold deg unna kvinner hvis du ikke er mann nok til å være ærlig med dem!

Anonymkode: 0b260...c0d

• Nyttig 1
Skrevet

Vi søker sex det er ikke så akseptabelt i menigheten.. vil fortelle henne det men uten og ‘skremme’ henne bort..og si til henne at vi kan holde det diskret

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Var i en Gudstjeneste på Nesodden. Presten der var ei ung og tiltrekkende kvinne. Endte opp med å få en sinnsyk ereksjon. Måtte runke og sprute bak kirka etter sermonien.

Noen som vet hva hun heter?

Anonymkode: 4f8a7...7d8

Skrevet
Danielmix skrev (46 minutter siden):

For en uke siden fikk jeg en match med en kvinne på Tinder.  hun og jeg har ikke møttes som jeg kan huske ansikt til ansikt i menigheten vi begge to er medlem av.  Ante heller ikke at hun var medlem i denne religiøse menigheten og hun vet ikke st jeg er det heler. Jeg fant henne på Facebook, vi har 8 felles venner .. venner som er nærme🙈Vi har snakket sammen en ukes tid på snap og har en veldig god Tone og begge er på utkikk etter en fast og spennende sexpartner. Vi har snakket og skrevet en del sammen og delt hva våre seksuelle behov er og fantasier man ønsker og utforske.

hva ville dere gjort? 

Mitt inntrykk er at religiøse jenter kan være vanskelige å få i seng, men når de først gir etter, er de mest kinky dem alle. 
Ofte er de veldig gode til å suge, fordi de har vokst opp med å ikke ha sex før de er gift. Da er ofte oralsex «innafor». Sikkert fordi man ikke risikerer å bli gravid av det. 
Mange religiøse, vokser også opp med at mannen er sjefen i huset. En fin leveregel om du spør meg. 

AnonymBruker
Skrevet
Hans Tore Lem skrev (25 minutter siden):

Mitt inntrykk er at religiøse jenter kan være vanskelige å få i seng, men når de først gir etter, er de mest kinky dem alle. 
Ofte er de veldig gode til å suge, fordi de har vokst opp med å ikke ha sex før de er gift. Da er ofte oralsex «innafor». Sikkert fordi man ikke risikerer å bli gravid av det. 
Mange religiøse, vokser også opp med at mannen er sjefen i huset. En fin leveregel om du spør meg. 

Fysj.

Anonymkode: 6f265...dac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fysj.

Er ikke religiøs. Syns at reglementet til kirken er en synd, ironisk nok.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Fysj.

Nei, ikke fysj i det hele tatt. Setter stor pris på kvinner med orale egenskaper. Det er de som gjør meg lykkeligst. 

Skrevet
Danielmix skrev (2 timer siden):

hva ville dere gjort? 

Ønsker og håper for dere begge at det blir fint

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Et sted må jo menighetsmedlemmer også finne partner 🙂

Jeg tenker at du kan ta opp temaet Gud og tro en gang dere prater. Hør hva hun svarer og fortell at du er medlem av en menighet. Kanskje dere får en super prat om det. Siden dere begge er medlem av samme menighet, tenker jeg at dere kan knytte bånd på flere plan og ingenting er jo bedre enn å finne en partner man har mye til felles med. 

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...