Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp farget håret mitt. Synes ikke det var noe forskjell fra min naturlige hårfarge, og jeg ønsker den mørkere..

kan jeg nå farge håret mitt med en ny, litt mørkere farge? Er det for tidlig, siden jeg nettopp farget det? eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg skulle gå fra sort til min naturlige brunfarge, bleiket jeg det med 3-4 bokser, og farget med 1 brun boks - alt på samme dag. Ingen hår falt av meg iallfall :) Da må vel vanlig farge være enda bedre.

Skrevet

Tror egentlig det skal gå noen uker mellom, men jeg har gjort som du nevner ved et par anledninger (alternativet var å rive av meg håret eller kvele frisøren i raseri), og det har gått så fint så.

Skrevet

Det meste går. Mange advarlser er mer "unngå søksmål"-typen enn reelle. Men det er klart at gjentatte farginger tett etter hverandre sliter mer på håret enn en farging.

Skrevet

det gjør ingenting.. det skjer ikke noe hvertfall.. jeg har bleket og farget rett etterhverandre på en dag jeg.. håret var nå der enda. klart d blir slitt men det blir det uansett. skal man bleke håret blir det oxo slitt.. men mer skjer det nok ikke

Skrevet

har gjort dette et par ganger. Sliter selvsagt på håret, men tviler på at det er farlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...