AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #1 Del Skrevet 12. juli 2024 Jeg ser i alle kanaler at kjendiser og influensere reklamerer for Lava art foundation. Er den bra? Anonymkode: e2e49...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #2 Del Skrevet 12. juli 2024 Jeg likte den ikke. For tykk konsistens, satt seg i porene mine, og jeg ble fort blank i tryne😨 Anonymkode: aaa92...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 12. juli 2024 #3 Del Skrevet 12. juli 2024 Har hørt at den selges på abbonnement som er vanskeleg å komma ut i frå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #4 Del Skrevet 12. juli 2024 Jeg er veldig fornøyd med det. Dekker passe. Minuset er at den brukes opp fort. Og det abonnementstyret. Jeg har alltid sagt opp abonnementet etter hver bestilling for å slippe at de bare sender refill Anonymkode: 89647...1e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #5 Del Skrevet 12. juli 2024 Har abonnert i over 10 år, er enormt fornøyd! Man kan velge selv hvor ofte man vil få refill i posten, og velge å evt ta lenger pause. Det jeg syns er styrete er at man må sende mail for å ordne det, og ikke bare kan trykke seg frem til det selv på nettsiden. Den dekker flott, tilpasser seg huden. Holder lenge og gir fin glød. Får ofte kompliment og spørsmål om hvilken foundation jeg bruker. Når den virker tom er det bare å bruke en pinsett og snu den puten nedi esken, så holder den en god stund til. Én foundation varer for meg ihvertfall i 4 måneder og jeg bruker sminke hver dag. Anonymkode: 15278...cbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #6 Del Skrevet 13. juli 2024 jeg liker den, men syns den raskt sklir av omjeg f eks bruker solbriller eller svetter. Har dere noen tips til primer som passer? Jeg bruker settingpudderet til Lava Art. Anonymkode: 45eb5...68f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thol Skrevet 14. juli 2024 #7 Del Skrevet 14. juli 2024 Jeg var ganske fornøyd. Synes det ble litt dyrt. Så stoppet abbonementet. Men veldig greit å bare få i posten. Naturlig resultat synes jeg. Kan velge om du vil ha en matt finish eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #8 Del Skrevet 21. august 2024 Jeg liker konseptet, men selve produktet er for dårlig i forhold til prisen. Jeg brukte opp en pakke på 14 dager. Og da måtte sminken korrigeres flere ganger om dagen. Nå har jeg gått over til ren bb cream. Anonymkode: ac5d0...20e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå