Gå til innhold

Hun ønsker vennskap etter at hun sjonglerte mellom meg og en annen mann. Blir helt paff av tankegangen hennes..

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

5 måneder siden vi snakket sist. Hun sjonglerte mellom meg og en annen mann siste månedene av forholdet vårt. Det fant jeg ut senere. Når jeg fant ut dette konfronterte jeg henne. Hun smilte rått og hadde ingen skam eller anger for det hun gjorde. Følt meg brukt, følelsesmessig overkjørt og økonomisk rævkjørt. Aldri hatt et slikt turbulent forhold som det med daglig kritisering 

nå har hun tatt kontakt igjen og ønsker meg som venn. Hun er fortsatt sammen med han nye karen. Hun sier jeg er morsom å være sammen med - men er fortsatt av den oppfatningen at jeg er en dårlig person. Hvorfor gjør hun dette? Jeg var godt i gang med å komme meg videre. Og nå føler jeg meg usikker og lite respektert. 

Anonymkode: 983c6...5cf

Endret av Matas
Tittel er endret etter forespørsel fra TS. - Matas, mod.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvorfor, men jeg vet jeg ikke hadde godtatt det. Blokker og gå videre.

• Liker 16
  • Nyttig 9
Skrevet

Hun vil ha deg som back up. Bare dropp det… ignorer/blokker henne! 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg hadde avvist henne, hun er ikke bra for deg.

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke slike mennesker i live ditt. Min x var slik når det ble slutt. Han mente vi måtte være venner for jeg hadde jo ikke noen andre enn han. Nei akkurat da hadde jeg ikke det for jeg hadde gjort avkall på alle for han tålte ikke at jeg hadde venner. Men jeg ville ikke. Jeg viste at jeg hadde det bedre enn han i mitt liv. Noe han ikke kunne forstå. Så bare kutt ut slike mennesker. 

Anonymkode: 53ee6...22f

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo bare spekulere, men jeg tipper det ikke går så bra i det forholdet hun har nå og vil ha flere sikkerhetsnett rundt seg. Det vil si, bygge opp egoet sitt så hun ikke blir stående alene om hun blir forlatt/reiser fra kjæresten sin. 

Siden du har vert interessert før så testet hun vannet for å se om du kanskje kan stille opp ved behov. 

Anonymkode: 84ad0...582

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Fordi hun ønsker å bruke deg for underholdning og oppmerksomhet. Man ønsker ikke å være "venn" med noen man anser som et dårlig menneske. Synes du skal fortsette med valget du har tatt - altså ignorere henne. Du kan aldri stole på henne, og om du fortsatt har varme følelser for henne så vil du ikke kunne knytte deg til et potensielt godt menneske - kun hektet på henne. Analysere og gruble. 

Jeg er har troen på at du er sterk nok til å gi slipp. Blokker, ignorer. Det ingen vits å prøve å forstå motivasjonen hennes egentlig, noen mennesker er bare kjipe og fortjener ikke en ny sjanse. 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

5 måneder siden vi snakket sist. Hun sjonglerte mellom meg og en annen mann siste månedene av forholdet vårt. Det fant jeg ut senere. Når jeg fant ut dette konfronterte jeg henne. Hun smilte rått og hadde ingen skam eller anger for det hun gjorde. Følt meg brukt, følelsesmessig overkjørt og økonomisk rævkjørt. Aldri hatt et slikt turbulent forhold som det med daglig kritisering 

nå har hun tatt kontakt igjen og ønsker meg som venn. Hun er fortsatt sammen med han nye karen. Hun sier jeg er morsom å være sammen med - men er fortsatt av den oppfatningen at jeg er en dårlig person. Hvorfor gjør hun dette? Jeg var godt i gang med å komme meg videre. Og nå føler jeg meg usikker og lite respektert. 

Hun gjør dette fordi hun enten:

1) Ønsker å ha deg som trøst dersom forholdet med han andre tar slutt.

2) Ønsker følelsen av makt og vil leke med følelsene dine for å se hvor «desperat» du er etter henne.

3) Ønsker å nyte den ego boosten det gir henne å få oppmerksomhet fra flest mulig menn.

4) Ønsker å holde på oppmerksomheten din for å hindre at du går videre og treffer andre.(Hun er av typen som tenker: hun vil ikke ha deg, men ingen andre skal få deg heller) 

Jeg vil tro at alle fire alternativene er tilstede. Hun høres ut som en skikkelig manipulerende og selvopptatt drittkjerring.

Ta et råd fra en som har møtt mange slike typer: Her må du bare avvise blankt og deretter kutte ALL kontakt. Først da kan du gå videre og treffe en normal person. Ingen bør være venn med en som oppfører seg som hun du beskriver. Man blir bare hengende igjen i fortiden, og er det fortsatt følelser inni bildet fra din side blir du gående å vente på noe som aldri vil skje.

Anonymkode: ec68f...45f

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vær venner med mennesker som ikke vil deg godt.

Hun vil ikke ha deg tilbake, men hun ønsker nok at du ikke kommer over henne, fordi hun nyter å ha "fans". Dette gjør hun fordi hun er slem og elsker å se andre mennesker lide. Vær glad du er kvitt henne. Stakkars han nye typen  hennes!

Anonymkode: e028a...4d5

• Liker 2
Skrevet

Tråden er gjenåpnet etter endring av tittel. 

Matas, mod. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 7/12/2024 at 5:51 PM, AnonymBruker said:

Du trenger ikke slike mennesker i live ditt. Min x var slik når det ble slutt. Han mente vi måtte være venner for jeg hadde jo ikke noen andre enn han. Nei akkurat da hadde jeg ikke det for jeg hadde gjort avkall på alle for han tålte ikke at jeg hadde venner. Men jeg ville ikke. Jeg viste at jeg hadde det bedre enn han i mitt liv. Noe han ikke kunne forstå. Så bare kutt ut slike mennesker. 

Anonymkode: 53ee6...22f

Hun startet tidlig i forholdet med å fortelle meg at om vennene kjente meg slik som hun gjorde ville de forlate meg. Fikk aldri noe forklaring - kun at jeg var egoist mot henne. Noe jeg heller ikke kunne begripe da det var alltid jeg som hjalp henne. Dro visa kortet 24/7 - spanderte, vasket, ryddet. 

Når jeg ser tilbake på det var jeg en butler for henne og lønnen var at jeg burde være fornøyd med at hun kom til meg og at jeg fikk sex. 

Huff. Må nesten le litt. Sex med henne. Ja, var godt. Kun jeg som «jobbet». Hun skulle alltid ha 4-5 orgasmer. Fikk nesten senebetennelse i høyre hånda av de greiene der. 

Siste gangen vi hadde sex(også etter at hun hadde vært hos han hun er med nå) Da innså jeg hva hun sa og hvor dritt jeg følte meg etterpå: under akten sier hun at jeg er mye større den han kisen..hvem sier sånt?!?!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hun startet tidlig i forholdet med å fortelle meg at om vennene kjente meg slik som hun gjorde ville de forlate meg. Fikk aldri noe forklaring - kun at jeg var egoist mot henne. Noe jeg heller ikke kunne begripe da det var alltid jeg som hjalp henne. Dro visa kortet 24/7 - spanderte, vasket, ryddet. 

Når jeg ser tilbake på det var jeg en butler for henne og lønnen var at jeg burde være fornøyd med at hun kom til meg og at jeg fikk sex. 

Huff. Må nesten le litt. Sex med henne. Ja, var godt. Kun jeg som «jobbet». Hun skulle alltid ha 4-5 orgasmer. Fikk nesten senebetennelse i høyre hånda av de greiene der. 

Siste gangen vi hadde sex(også etter at hun hadde vært hos han hun er med nå) Da innså jeg hva hun sa og hvor dritt jeg følte meg etterpå: under akten sier hun at jeg er mye større den han kisen..hvem sier sånt?!?!

Bare løp! Kom deg videre! Denne dama eier ikke empati og ønsker bare egoboost og vil at alle menn skal sikle etter henne for resten av livet. Hun må være best, deiligst og ønsker å føle at hun har høyest verdi. Hun bryr seg ikke om deg som person. Aldri la deg bruke igjen! Hun vil forsøke å manipulere deg. Hvis du viser interesse for noen andre kan hun finne på å prøve å ødelegge fordi hun ikke vil miste makten sin over deg. LØP!

Anonymkode: 5ac3a...d16

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hør på tullpratet hennes! 
Hun er en manipulator , og liker å leke med følelsene til folk. 
Ingen grunn til å felle tårer over et sånt menneske. 
Vær heller glad du kom deg ut av klørne hennes og alt det dævelskapet hun er i stand til å sette i gang. 
Slett og blokker 

Anonymkode: c0815...640

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.7.2024 den 17.43):

Blokker å gå videre. Hun fortjener deg ikke.  

Anonymkode: 3247f...bc4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spør hun om hun har lyst å ha sex og hvis hun sier ja så ha sex med henne bak ryggen til han andre typen og sier hun nei så går du videre uten henne

Anonymkode: 67711...15c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.7.2024 den 17.43):

Hun er ei drittkjerring. Hun vil ikke ha hele deg, men kun bruke de sidene av deg HUN trenger. Dropp henne. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Spør hun om hun har lyst å ha sex og hvis hun sier ja så ha sex med henne bak ryggen til han andre typen og sier hun nei så går du videre uten henne

Anonymkode: 67711...15c

Idiotisk ide. Man bør rett og slett ha null kontakt med et slikt menneske. Ikke åpne opp for kontakt eller møte i det hele tatt.

Anonymkode: 5ac3a...d16

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vært borti det samme med en mann. Han er på "Vi kan vel være venner?"
Jeg er klar på at vi ikke er venner, og at han aldri skal kontakte meg privat.
Venner er folk jeg stoler på. Han stoler jeg ikke på. Etter hvert oppdager jeg at han juger om det meste ellers også, og i tillegg er ekstremt manipulerende. Bl.a. "betror" han seg til felles venner, som også lurer på hvorfor vi ikke kan være venner.
Jeg er taus som en østers, og gir ham ingenting å spille på.

Anonymkode: 35478...fb7

• Nyttig 1
Skrevet

Har ikke du allerde skrevet en tråd om dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...