treningsjenta Skrevet 15. februar 2006 #1 Skrevet 15. februar 2006 skulle sette inn annosne på finn.no men da jeg kom så langt som til betaling fikk jeg kun velge mellom trekk fra telefonregning eller betaling med kort over nett... vil helst unngå dette, er så redd de skal tømme kortet eller lure meg men jeg mener de sendte regning før.... hmmm gjør de ikke det? hele annonsen sletta seg så klart så må starte helt på nytt... men det får bli imorgen;)
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #2 Skrevet 15. februar 2006 De sender ikke regning så vidt jeg vet. Trekk fra telefonen er kjempegreit faktisk- har brukt det mange ganger. Du bare ringer et nummer du får oppgitt, og taster en kode- vips så var det gjort.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #3 Skrevet 16. februar 2006 Nei de sender ikke regning, du kan kun betale med kort eller via telefonen. Jeg har betalt med visa der mange ganger, har aldri opplevd noe problemer med dette.
Gjest Gamle Alex Skrevet 16. februar 2006 #4 Skrevet 16. februar 2006 Vi har bestilt annonse på Finn og fått faktura
Gjest Piper Skrevet 16. februar 2006 #5 Skrevet 16. februar 2006 Vi har bestilt annonse på Finn og fått faktura ← De hadde det før, men har sluttet med det. Til trådstarter: Finn.no er sikkert, og de tømmer ikek telefonen din for penger, ei heller kortet ditt.
Gjest Gamle Alex Skrevet 16. februar 2006 #6 Skrevet 16. februar 2006 De hadde det før, men har sluttet med det. ← Ok , men det er ikke så lenge siden. 3 mnd
Grooo Skrevet 16. februar 2006 #7 Skrevet 16. februar 2006 Hos et stort, seriøst, norsk firma som finn.no er det da ingen grunn til å frykte tull med betalingen
Chiquita Skrevet 16. februar 2006 #8 Skrevet 16. februar 2006 Har ikke noe å utsette på visa-betaling hos finn jeg heller nei...
Gjest Aloha Skrevet 16. februar 2006 #9 Skrevet 16. februar 2006 Det er helt trygt å betale med kredittkort hos et seriøst firma som Finn. Det lønner seg vel ikke for de å sende faktura heller, ekstra jobb for de, pluss 6 kr i porto for å få inn f.eks. kr 25,-.... Ikke bekymre deg om dette du, de lurer deg helt sikkert ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå