AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #1 Skrevet 12. juli 2024 Ikonisk milepæl. Når alle kunder som bryr seg har valgt en annen bank, så kommer DNB på banen og tilbyr ApplePay. https://www.nrk.no/nyheter/dnb_-vil-tilby-apple-pay-til-norske-kunder-i-lopet-av-aret-1.16962481 Kalkulert tap av kunder en spesifikk ikke ønsket? Anonymkode: 42bec...fd5 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #2 Skrevet 12. juli 2024 Først fikk de dessverre lov av konkurranseklagenemda å kjøpe Sbanken. Da fjernet de Apple Pay for disse kundene. Nå er de så fornøyde med å innføre det samme for alle kundene i DNB som også inkluderer tidligere Sbankkunder. Stoler ikke på DNB i det hele tatt lengre. Det har de fortjent etter hvordan de har behandlet/behandler kundene de fikk via Sbanken. Jeg tok med med alt og byttet bank. Innser at Sbanken er borte for alltid. Anonymkode: 72ac5...c85 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #3 Skrevet 12. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Først fikk de dessverre lov av konkurranseklagenemda å kjøpe Sbanken. Da fjernet de Apple Pay for disse kundene. Nå er de så fornøyde med å innføre det samme for alle kundene i DNB som også inkluderer tidligere Sbankkunder. Stoler ikke på DNB i det hele tatt lengre. Det har de fortjent etter hvordan de har behandlet/behandler kundene de fikk via Sbanken. Jeg tok med med alt og byttet bank. Innser at Sbanken er borte for alltid. Anonymkode: 72ac5...c85 Samme her. Jeg kommer ikke tilbake til Sbanken. Anonymkode: faafc...39d 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #4 Skrevet 12. juli 2024 Årsaken er vel at Apple ikke ville risikere bøter fra EU. Apple åpner Apple Pay for tredjeparter - Tek.no Anonymkode: 28989...198 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #5 Skrevet 12. juli 2024 Too little too late. Kommer aldri til å bruke DNB igjen etter at de oppførte seg som små drittunger fordi vipps ikke får bruke apple sin chip. Apple pay funker perfekt, hva enn slags elendig løsning dnb skal lage med chippen kommer jeg ikke til å bruke ut av trass. Vil heller at apple skal tjene penger enn dnb, og det sier litt Anonymkode: 45dd6...12f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå