AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #1 Del Skrevet 12. juli 2024 Ja, som overskriften sier! Sist jeg var der valgte hun å legge forsterkning géllack over. Ikke gélnegler som tidligere da mine egne negler har blitt lange og sterke under. Negledesigneren har ferie og jeg har ikke time før 25 juli. Allerede 4 uker siden forrige time. De har vokst ut veldig mye. Nå løsner forsterkeren fra neglen på tuppen av neglene, men jeg vil ikke rive de av. Da ødelegges sikkert min egen negl. Hva kan jeg fjerne de skånsomt med? Anonymkode: 97037...179 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #2 Del Skrevet 12. juli 2024 Jeg ville filt det bort med 180-100 fil. Du kan nok bruke soaking også, men det liker jeg ikke. Men for å være helt sikker, så bør du kanskje booke time hos en annen negltekniker som kan fikse på det? Anonymkode: 502cc...fe9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #3 Del Skrevet 13. juli 2024 Jeg hadde gått til en annen negledesigner. Gjerne en i samme salong viss de er flere. Anonymkode: 87996...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #4 Del Skrevet 21. juli 2024 De har rett på ferie de også, du får gå til en annen eller vente da vel Anonymkode: d4a8c...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #5 Del Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (På 21.7.2024 den 21.42): De har rett på ferie de også, du får gå til en annen eller vente da vel Anonymkode: d4a8c...80d Men herregud, ts sa da ingenting om at hun ikke unner negldesigneren ferie, hun ba om råd om hvordan hun kunne fjerne forsterkeren skånsomt Anonymkode: 702e1...fb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #6 Del Skrevet 4. august 2024 Bare pass på at du ikke får sopp, det gjorde jeg. Hadde jeg hatt neglelakk over glipen hadde det ikke skjedd. Men gikk noen få dager uten. Da var det forsent. Har det fortsatt en mnd etter. Anonymkode: 952c5...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå