Frøken Valmue Skrevet 12. juli 2024 #1 Del Skrevet 12. juli 2024 (endret) Hei! Jeg lurer på når dere syns vippene har finest effekt/er lengst i tiden etterpå? Rett etter bøy eller feks etter 2-3 uker. Når føler dere effekten avtar. Jeg har et arrangement jeg skal på en dato og vil ha best effekt den uken, lurer derfor på om det er lurt å ta det rett før eller typ 2 uker før. Jeg har litt korte vipper, og de går RETT frem. Hatt extension i noen år, men syns vippeløft-looken er mye finere. Ikke prøvd selv, så blir min første gang. Spent. Endret 12. juli 2024 av Frøken Valmue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Valmue Skrevet 12. juli 2024 Forfatter #2 Del Skrevet 12. juli 2024 (endret) Og har dere erfaring med vippeserum? Fikk eksem av xlash og har nå vurdert nanolash. Endret 12. juli 2024 av Frøken Valmue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 12. juli 2024 #3 Del Skrevet 12. juli 2024 Castor oil som serum - funker kjempebra! både på vipper og bryn. lenge siden jeg prøvde lash lift, så husker ikke når det var finest, så klart rett etterpå, men mine holdt seg ganske bra lenge. Men jeg gjorde det ikke igjen, da jeg ikke var fornøyd med behandler der jeg var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #4 Del Skrevet 12. juli 2024 Det er finest rett etterpå. Da har du maksimalt løft, etter 2-3uker (mot slutten) så er det ikke like fint for bøyen har vokst ut og mange av vippene har falt ut mens nye kommer inn rette igjen. Jeg ville tatt det 1-2 dager før. Anonymkode: 568d3...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #5 Del Skrevet 12. juli 2024 Ikke gå til Beauty House, det er helt tilfeldig om du får en god behandler eller ikke, resultatet varierer derfor. Anonymkode: 568d3...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #6 Del Skrevet 12. juli 2024 Wowbrow serum har jeg god effekt av, men har ikke prøvd så mange. Ingen ubehagelige bivirkninger heller, og ser resultater etter ca 3-4 uker Anonymkode: d8cf1...3e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #7 Del Skrevet 13. juli 2024 Jeg liker de best noen dager til en uke etter vippeløft Anonymkode: 7c610...eac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #8 Del Skrevet 13. juli 2024 Ville gjort det maks 5 dager før arrangementet. Anonymkode: 7676b...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissmequick Skrevet 13. juli 2024 #9 Del Skrevet 13. juli 2024 Husk at du ikke bør få vann på vippene 24 timer etter behandling, så ville tatt det minst to dager før☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå