Phoenix Heart Skrevet 12. juli 2024 #1 Del Skrevet 12. juli 2024 https://www.smud.no/quiz/hvilken-hunderase-ligner-du-mest-pa/ Fikk favoritten min🤩 Du ligner på en… Border collie! Du er helt klart blant de smarteste og har stålkontroll på det meste du foretar deg. Vennene dine beskriver deg nok som en energibunt. Du kjeder deg fort og må ha nye utfordringer hele tiden. Livet er for kort til å sitte stille for oss med tonnevis av hjernekapasitet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juli 2024 #2 Del Skrevet 12. juli 2024 Freyja Valkyrie skrev (3 timer siden): https://www.smud.no/quiz/hvilken-hunderase-ligner-du-mest-pa/ Fikk favoritten min🤩 Du ligner på en… Border collie! Du er helt klart blant de smarteste og har stålkontroll på det meste du foretar deg. Vennene dine beskriver deg nok som en energibunt. Du kjeder deg fort og må ha nye utfordringer hele tiden. Livet er for kort til å sitte stille for oss med tonnevis av hjernekapasitet! Får bare opp blanke svaralternativer her 😛 men tipper jeg er St Bernard. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 12. juli 2024 #3 Del Skrevet 12. juli 2024 Du ligner på en… Norsk elghund! Sannsynligvis er du arbeidsnarkoman og liker å lære nye ting. Du trives best når andre med erfaring kan hjelpe deg med nye utfordringer, men er samtidig ikke redd for å prøve noe nytt. Som elghunden må du holdes i gang med mye aktivitet. Traust og til å stole på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juli 2024 #4 Del Skrevet 12. juli 2024 Hvordan klarer dere å lese teksten på svaralternativene? Er helt kvitt her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. juli 2024 #5 Del Skrevet 12. juli 2024 Får bare blanke svaralternativer jeg også. Både på telefon og pad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timeglass Skrevet 13. juli 2024 #6 Del Skrevet 13. juli 2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 15. juli 2024 #7 Del Skrevet 15. juli 2024 Jeg er også border collie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juli 2024 #8 Del Skrevet 15. juli 2024 Hvordan får dere andre til å se svaralternativene? Er knapt mulig å lese noe her, vil gjerne få tatt testen og se om jeg faktisk er en St Bernard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 18. august 2024 #9 Del Skrevet 18. august 2024 (endret) . Endret 1. desember 2024 av Disney Adult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå