Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har vært emosjonelt utro over en tid. I tillegg sett mye på halvnakne og lettkledde damer på Some, kommentert og likt. Både damer han kjenner og ikke kjenner. Ute blant andre kan han være flørtende, gi andre kvinner mye oppmerksomhet osv. 

I ferien har han vært en del borte, f.eks skal på butikken men blir borte lenge. Mye på telefonen. Blir irritert hvis jeg spør hvem som ringer, så jeg har sluttet med det. 

Vi jobber hardt for forholdet nå. Vi er gift og har barn sammen. I det siste har forholdet vært bra. Handlingene hans har gjort at jeg i perioder får litt dårlig magefølelse. Her om dagen spurte jeg om å få se på telefonen hans, noe jeg gjør svært sjeldent og noe han tidligere sa jeg kunne når som helst for å trygge meg. Går aldri inn på telefonen uten at han vet. Selvfølgelig ikke for å lese private meldinger med kompiser og lignende, men for å se om han har stoppet med det damekjøret. Hadde han latt meg se på telefonen uten problemer, hadde jeg ikke gjort det. Det hadde holdt som en trygghet. 

Han har alltid full tilgang til min telefon. Jeg har aldri hatt noe å skjule. Men han er super sjalu. Piper det i telefonen min er han på med engang. 

Han ble irritert og sa han anså det som unødvendig. Han satt en stund med telefonen i hånden med skjermen bort fra meg. Etter en stund sa han at selvfølgelig kan jeg se på telefonen hans. 

Det gjør vondt. Magefølelsen er vond. Følelsen av at han skjuler noe. At jeg ikke kan stole på han og forholdet er ikke noe å kjempe videre for. 

Anonymkode: 3b08b...fe1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har det gått så langt at dere begge trenger å se på tlf til hverandre, så har det gått for langt, da er tilliten borte. Man har rett på ett privatliv selv i et forhold 

Anonymkode: 2497f...7c9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Har det gått så langt at dere begge trenger å se på tlf til hverandre, så har det gått for langt, da er tilliten borte. Man har rett på ett privatliv selv i et forhold 

Har han rett på et privatliv med andre damer? 

Når man har noe å skjule for partnere sin har det gått for langt. Selvsagt er jeg ikke interessert i samtalene han har med venner og familie eller lignende. 

Det handler litt om at handlinger har konsekvenser. Er man utro mot noen vil begge ta fordel av å trygge og jobbe med forholdet. Er man ikke interessert i det så er ikke forholdet noe å jobbe videre med. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har han rett på et privatliv med andre damer? 

Når man har noe å skjule for partnere sin har det gått for langt. Selvsagt er jeg ikke interessert i samtalene han har med venner og familie eller lignende. 

Det handler litt om at handlinger har konsekvenser. Er man utro mot noen vil begge ta fordel av å trygge og jobbe med forholdet. Er man ikke interessert i det så er ikke forholdet noe å jobbe videre med. 

Ikke med andre damer, men ingen kan kreve at man deler alt på tlf. Jeg har ingenting å skjule, men ville dumpet dama om hun krevet det

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ikke med andre damer, men ingen kan kreve at man deler alt på tlf. Jeg har ingenting å skjule, men ville dumpet dama om hun krevet det

Jeg hadde heller aldri spurt, om han hadde vært trofast. Jeg krevde det ikke, jeg spurte pent. 

Hvis du ikke har noe å skjule, hvorfor ikke dele? Da har du noe å skjule. Er du sånn når dama spør deg om ting også? Vil ikke svare, for alt er privat? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det gjør vondt. Magefølelsen er vond. Følelsen av at han skjuler noe. At jeg ikke kan stole på han og forholdet er ikke noe å kjempe videre for. 

Jeg tenker at du skal stole på magefølelsen din.

Anonymkode: ec218...4ed

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men det handler ikke om privatliv nå, det handler om at han har vært utro over lang tid. Og han driver med lurerier bak ryggen hennes fortsatt.

Hadde hun ikke hatt noen grunn for å sjekke telefon tenker jeg det sier sitt hvem som er problemet. Men her er jo han som er problemet åpenbart.

Anonymkode: 5944b...fc7

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvis dama di hadde spurt om å låne telefon og du hadde dumpa hu for det ler jeg meg skakk i hjel. Da er du rene taperen🤣 

Gi meg kjerringa di sier jeg da, for damn I can give that girl a better time then you😉

Har du ingenting å skjule, hadde du ikke brydd deg.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men det handler ikke om privatliv nå, det handler om at han har vært utro over lang tid. Og han driver med lurerier bak ryggen hennes fortsatt.

Hadde hun ikke hatt noen grunn for å sjekke telefon tenker jeg det sier sitt hvem som er problemet. Men her er jo han som er problemet åpenbart.

Da går man. Forholdet er allerede ødelagt om man trenger overvåke tlf for å bli tryggere 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis dama di hadde spurt om å låne telefon og du hadde dumpa hu for det ler jeg meg skakk i hjel. Da er du rene taperen🤣 

Gi meg kjerringa di sier jeg da, for damn I can give that girl a better time then you😉

Har du ingenting å skjule, hadde du ikke brydd deg.

Ingenting å skjule er kanskje feil formulert, ingenting å skjule som går ut over henne. Men jeg har selvsagt fortrolige  meldinger med familie og venner som ikke skal deles. Så det hadde vært ekstremt respektløst av meg å la andre få full tilgang til tlf. Er man så usikker så bør man uansett gå videre 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ingenting å skjule er kanskje feil formulert, ingenting å skjule som går ut over henne. Men jeg har selvsagt fortrolige  meldinger med familie og venner som ikke skal deles. Så det hadde vært ekstremt respektløst av meg å la andre få full tilgang til tlf. Er man så usikker så bør man uansett gå videre 

Og igjen sier jeg, jeg har ingen interesse av å lese slike meldinger og respekterer den grensen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og igjen sier jeg, jeg har ingen interesse av å lese slike meldinger og respekterer den grensen. 

Så hvis du fikk full tilgang til tlf, så ville du ikke åpnet en eneste melding? Isåfall, hva er det du tenkte å se på?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Så hvis du fikk full tilgang til tlf, så ville du ikke åpnet en eneste melding? Isåfall, hva er det du tenkte å se på?

Nei, ikke fra familie og venner. Det er respektløst ovenfor han og dem. Det har ingenting med saken å gjøre og ikke det jeg ser etter. Vi har vært sammen i veldig mange år, så vet godt hvem som er venner og familie med han. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, ikke fra familie og venner. Det er respektløst ovenfor han og dem. Det har ingenting med saken å gjøre og ikke det jeg ser etter. Vi har vært sammen i veldig mange år, så vet godt hvem som er venner og familie med han. 

Da regner jeg med det inkluderer venninner 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Da regner jeg med det inkluderer venninner 

Helt riktig, felles venninner jeg vet det ikke er noe mellom har jeg ingen interesse å lese meldinger til. 

AnonymBruker
Skrevet

Min x samboer hadde kompisen sitt navn på tlf,  som var en kvinne han chattet med. Lytt til magefølelsen, den stemmer. Du lever i et veldig sundt forhold desverre… har vert der selv to ganger. Er han verdt det?

Anonymkode: 23516...ddc

• Liker 1
Skrevet

Høres slitsomt ut med et forhold med så lite grunnleggende tillit at man må be om å se hverandres telefoner 🙃

AnonymBruker
Skrevet

Så du vet allerede at han har gått over streken med damer på some? Hva har du lyst å finne ut ved å sjekke telefonen hans? At han er fysisk utro? 

Anonymkode: 5a7d0...3b7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så du vet allerede at han har gått over streken med damer på some? Hva har du lyst å finne ut ved å sjekke telefonen hans? At han er fysisk utro? 

Anonymkode: 5a7d0...3b7

Nei, har lyst til å se om han holdt det han lovet. Å slutte med slikt. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Annoyium skrev (9 minutter siden):

Høres slitsomt ut med et forhold med så lite grunnleggende tillit at man må be om å se hverandres telefoner 🙃

Det mest slitsomme i forholdet her er en mann som ikke respektere oss og meg. Som setter sine behov først. Som bygger et forhold på mye løgner med en partner som hadde all tillit til og tro på han. Misbruke min tillit som om det var betydningsløst. 

En idiot (meg) som trodde på han. Den grunnleggende tilliten var der fra min side. Men ikke hans, og helt uten grunn. Men forstår jo nå hvorfor. 

For min del driter jeg i om partneren min ser på telefonen min. Jeg har ingenting å skjule. Det viktigste for meg er at partneren min er trygg.

Folk har opplevd utroskap og andre tillitsbrudd før man går inn i et  forhold. Er man ikke interessert i å bygge opp tilliten, vise at man er til å stole på osv for partneren sin, så er man heller ikke klar for et forhold. Etter litt jobbing vil tilliten være der. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...