Snublefot62 Skrevet 25. januar #581 Del Skrevet 25. januar Jojo2 skrev (21 minutter siden): Kan det tenkes at AnneMa innerst inne vet at forholdet til Dundar ikke er ekte kjærlighet? Men at fallet ved å skulle innrømme det blir for stort fordi hun hardnakket har påstått det og dermed fortsetter i samme løype for at ikke kritikerne skulle få rett? Det er stort sett samme mønsteret alle som svindles følger. Alle tegnene er der. Det er åpenbart for alle rundt. Men skammen av å bli lurt er større og større så man nekter å innse realiteten. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 25. januar #582 Del Skrevet 25. januar Snublefot62 skrev (58 minutter siden): Det er stort sett samme mønsteret alle som svindles følger. Alle tegnene er der. Det er åpenbart for alle rundt. Men skammen av å bli lurt er større og større så man nekter å innse realiteten. Ja jeg tror hun hadde delt mer av hverdagslivet hvis det var fryd og glede. Nå er det kun negler,💅🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 25. januar #583 Del Skrevet 25. januar Zenhouse skrev (4 minutter siden): Ja jeg tror hun hadde delt mer av hverdagslivet hvis det var fryd og glede. Nå er det kun negler,💅🏼 Negler og masse krangling hører jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 25. januar #584 Del Skrevet 25. januar Rotemor skrev (1 time siden): Ok. Ja, jeg har ikke fått med meg at det var så mye hun smuglet!!! I stand corrected😊 Rundt 80 kg mener jeg det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 25. januar #585 Del Skrevet 25. januar Hufsetrollet skrev (9 minutter siden): Rundt 80 kg mener jeg det var. 80 kg!!! What?? Jaja, alt det blinget må jo veie en del. Bilder fra Anne Ma sin Tiktok : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 25. januar #586 Del Skrevet 25. januar (endret) Zenhouse skrev (5 timer siden): 80 kg!!! What?? Jaja, alt det blinget må jo veie en del. Bilder fra Anne Ma sin Tiktok : Forferdelig. Hvem vil gå med noe slikt? Er en borti noe, er det stor sjanse for at blinget detter av. I verste tilfelle kan neglen også dette av. Endret 25. januar av Honey Dew 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 25. januar #587 Del Skrevet 25. januar Hufsetrollet skrev (1 time siden): Rundt 80 kg mener jeg det var. Omg😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 25. januar #588 Del Skrevet 25. januar Zenhouse skrev (3 timer siden): 80 kg!!! What?? Jaja, alt det blinget må jo veie en del. Bilder fra Anne Ma sin Tiktok : Oi!! Dette var da virkelig IKKE fint!!!? 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 25. januar #589 Del Skrevet 25. januar Cookie123 skrev (3 timer siden): Oi!! Dette var da virkelig IKKE fint!!!? Tenk at noen betaler for dette?! Eller gjør de det? Til og med selvlærte ungjenter i Tyrkia gjør bedre, så kan ikke se at businessen hennes slår an der nede. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 25. januar #590 Del Skrevet 25. januar Xmasclovn skrev (26 minutter siden): Tenk at noen betaler for dette?! Eller gjør de det? Til og med selvlærte ungjenter i Tyrkia gjør bedre, så kan ikke se at businessen hennes slår an der nede. Nei kan heller ikke tro det selger så veldig bra. Jeg tror bare hun driver med det voldsomme blinget for «gøy». Hun kaller seg jo for influenser, tv-personlighet OG kunstner. press-on neglene hun sender med folk til Norge slik at sønnen kan selge for henne, de ser litt mer normale ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet tirsdag kl 11:32 #591 Del Skrevet tirsdag kl 11:32 Flere som har fått med seg annonsen hennes på Instagram, om lån av varebil for å frakte ett lass til Gøteborg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet tirsdag kl 11:53 #592 Del Skrevet tirsdag kl 11:53 Ble visst ikke så langvarig det nye livet i Tyrkia…… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet tirsdag kl 12:44 #593 Del Skrevet tirsdag kl 12:44 Hufsetrollet skrev (1 time siden): Flere som har fått med seg annonsen hennes på Instagram, om lån av varebil for å frakte ett lass til Gøteborg? Skal de flytte til Sverige begge to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet tirsdag kl 12:48 #594 Del Skrevet tirsdag kl 12:48 Hufsetrollet skrev (54 minutter siden): Ble visst ikke så langvarig det nye livet i Tyrkia…… Å? Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet tirsdag kl 12:55 #595 Del Skrevet tirsdag kl 12:55 Xmasclovn skrev (9 minutter siden): Skal de flytte til Sverige begge to? Lettere å komme seg til Norge om en har opphold i Sverige, og har vært lettere å søke opphold der. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet tirsdag kl 15:50 #596 Del Skrevet tirsdag kl 15:50 Hufsetrollet skrev (2 timer siden): Lettere å komme seg til Norge om en har opphold i Sverige, og har vært lettere å søke opphold der. Det var det jeg tenkte på. Vet om flere par som har fått avslag i Norge og som har bosatt seg i Sverige. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet tirsdag kl 16:04 #597 Del Skrevet tirsdag kl 16:04 Xmasclovn skrev (11 minutter siden): Det var det jeg tenkte på. Vet om flere par som har fått avslag i Norge og som har bosatt seg i Sverige. Ja, planen er nok å få han inn til,Sverige og deretter til Norge. Er bare litt spent på om hun i det hele tatt får forlate Tyrkia før rettssaken starter. Evn må hun betale boten - med penger hun ikke har. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 3 timer siden #598 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Hufsetrollet skrev (På 4.2.2025 den 17.04): Ja, planen er nok å få han inn til,Sverige og deretter til Norge. Er bare litt spent på om hun i det hele tatt får forlate Tyrkia før rettssaken starter. Evn må hun betale boten - med penger hun ikke har. Jeg kjenner også noen som har gjort dette, med hell. Bosatt seg i Sverige i noen år før de flyttet tilbake til Norge, altså. Men de hadde ikke ertet på seg tyrkiske myndigheter. Lurer virkelig veldig på om han blir med på dette opplegget i lengden… Det må jo være pengene/oppholdstillatelse som trekker, og hun har vel lite av førstnevnte, og kan per nå ikke tilby sistnevnte? Men Sverige er vel like bra for ham, kanskje. Endret 3 timer siden av Mmmwhatever 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 3 timer siden #599 Del Skrevet 3 timer siden Ja, han vil jo bort fra Tyrkia så Sverige er absolutt innenfor. Er heller ingen fremtid å dra tilbake dit han kom ifra, der mobbes han av alle for å ha giftet seg med en som er eldre enn moren hans. Mangelen på penger er jo en utfordring. Både når det gjelder boten i Tyrkia og det de skylder Norge for rettssakene. Blir nok ikke så enkelt som de ser det for seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 25 minutter siden #600 Del Skrevet 25 minutter siden Mmmwhatever skrev (3 timer siden): Jeg kjenner også noen som har gjort dette, med hell. Bosatt seg i Sverige i noen år før de flyttet tilbake til Norge, altså. Men de hadde ikke ertet på seg tyrkiske myndigheter. Lurer virkelig veldig på om han blir med på dette opplegget i lengden… Det må jo være pengene/oppholdstillatelse som trekker, og hun har vel lite av førstnevnte, og kan per nå ikke tilby sistnevnte? Men Sverige er vel like bra for ham, kanskje. Men klarer hun å hjelpe til økonomisk i Sverige når hun ikke klarte det i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå