AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #1 Skrevet 12. juli 2024 For ung for sommerjobb, for stor for aktivitetsskoler. Det blir veldig mye spilling/youtube/tiktok, sene kvelder og soving langt utover dagene. Er en del ute og spiller basket med venner men når veret er dårlig skjer det ingenting. Vi finner selvsagt på litt som familie men det er ikke så mye han har lyst å gjøre sammen med oss heller. Han har en søster på 17 men hun har sommerjobb og et stort nettverk av venner hun finner på alt mulig med. (Vi har vært på ferietur men sommeren er lang). Vet ikke hvor mye jeg skal stresse dette. Selv jobber jeg i hagen og med diverse prosjektet i hjemmet og maser på han med jevne mellomrom om at han må finne på noe. Hva gjør deres gutter på samme alder? Går de f.eks på besøk/får besøk av venner? Og hva gjør de da? Anonymkode: 455db...f61 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #2 Skrevet 12. juli 2024 Gamer, har tvunget/tatt dem med på et par fjellturer og hytteturer. Trampolinepark var stas. Det blir mye skjerm og sove lenge, ja. Den ene tenåringen har ikke så mange venner han møter utenfor skolen. Den andre tenåringen har mange venner, men alle er på ferie eller hos fedre som ikke bor i byen. Anonymkode: 5e6ef...e3d
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #3 Skrevet 12. juli 2024 Tror ikke jeg ville stresset så mye, det er sommerferie. Anonymkode: a15dd...dc2 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #5 Skrevet 12. juli 2024 Kjøpt medlemskap på treningsstudio og på klatresenter for sommeren, så får man ut mye energi der. Gaming/skjerm hele dagene er uaktuelt. Ja, er en del sammen med venner, enten her, der eller på trening. Anonymkode: 9ddfb...157
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #6 Skrevet 12. juli 2024 Samme greien her. Mye gaming, sove lenge.Men jeg orker snart ikke å bry meg så mye lenger. Det blir sikkert bedre med tiden.Ting ordner seg til det bedre håper jeg på. Anonymkode: 04cd1...8be 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #7 Skrevet 12. juli 2024 Mye gaming. Han har dessverre ikke venner på skolen pga. mobbing, men vi henger litt med familie (søskenbarn) som bor i nabobyen. Ellers er det utflukter på diverse aktivitetsparker, hytteturer og byturer. Han er glad i det 😊 Anonymkode: f5241...342 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #8 Skrevet 12. juli 2024 Jobber hjemme på garden. Treffer kompiser og spiller fotball, volleyball m.m. Film og kino. Frisbeegolf. Anonymkode: 9b9b6...2eb 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #9 Skrevet 12. juli 2024 Fram til i dag har vi vært på jobb, og barna alene hjemme. De har fått en liste med oppgaver som skal gjøres hver dag (tømme oppvaskmaskin, etc). De er sammen ned venner, sykker til stranda, spiller fotball, klatrevegg, kino osv. Noen dager har vi kommet hjem.til ferdig middag. Ellers sover de, står opp seint. Anonymkode: 03aec...f4d
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #10 Skrevet 12. juli 2024 Min gamer en del med venner. Han er ikke mye ute med venner til vanlig, og nå er mange på ferie i tillegg. Jeg tar ham med på sykkeltur/tur med lillebror, jeg spiller litt fotball med begge to. Kveldstur sent om kvelden/natten er spesielt populært. Anonymkode: ca46a...df5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå