jukkapalme Skrevet 12. juli #1 Del Skrevet 12. juli Motstykket til jeg har aldri-tråden. Skriv noe du alltid har likt, ment, følt, syntes osv, så svarer nestemann "det har jeg også" eller "det har ikke jeg" og skriver noe nytt. Jeg starter: Jeg har alltid elsket katter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 12. juli #2 Del Skrevet 12. juli Jeg også. Jeg har alltid hatt dyretekket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. juli Forfatter #3 Del Skrevet 12. juli Jeg også jeg har alltid likt å ta bilder av dyr og natur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15. juli #4 Del Skrevet 15. juli Jeg også. Jeg har alltid likt å være ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 15. juli #5 Del Skrevet 15. juli (endret) Det har ikke jeg Jeg har alltid eksistert Endret 15. juli av No1*No1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. juli Forfatter #6 Del Skrevet 18. juli Det har ikke jeg jeg har alltid syntes at Trump er en snilefisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 18. juli #7 Del Skrevet 18. juli (endret) . Endret 17. oktober av Disney Adult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry H. Skrevet i går, 05:32 #8 Del Skrevet i går, 05:32 Har aldri hørt begrepet snilefisk før, men dersom det er så negativt ladet som det høres ut, kan jeg si at det har jeg også. Jeg har bestandig elsket å fly. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet i går, 16:20 Forfatter #9 Del Skrevet i går, 16:20 Jeg liker korte flyturer Jeg har alltid elsket sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet i går, 18:30 #10 Del Skrevet i går, 18:30 Gjest No1*No1 skrev (På 15.7.2024 den 17.54): Det har ikke jeg Jeg har alltid eksistert Nei, det er feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26 minutter siden #11 Del Skrevet 26 minutter siden Eg har alltid hatt godt sovehjarte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå