Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan traff dere deres bedre halvdel? Jeg er selv frivillig barnløs og det å finne en i samme båt virker tilnærmet umulig. Å møte en med barn fra før er også helt uaktuelt.

Anonymkode: e9515...021

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi møttes via nettdating anno 2008. (altså før Tinder) Var begge i tidlig 20-årene. Håper du finner en du kan dele livet ditt med ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte min samboer på "gamlemåten" altså ved sjekking ute på byen. Var tydelig med han fra starten om at jeg ikke skal ha barn, og det har han valgt å finne seg i. Han sier selv at han trodde at han ønsket seg barn men har opp igjennom årene falt ned på at det sannsynligvis har vært noe han bare har sett for seg fordi det er sånn det liksom er meningen det skal være. Vi har passet en del tantebarn og sånt og han syns det er ganske slitsomt og at det ikke frister til å få egne barn sier han. Men det er jo mulig han hadde endt opp med å få barn om han hadde møtt en dame som ville det. 

Andre jeg kjenner som er frivillig barnløse har møtt ektefellen gjennom tinder, felles kjente eller på fest. Har ganske mange venner som er frivillig barnløse og de har møtt partnerene sine på vanlig måte egentlig. 

Anonymkode: 2004f...10d

AnonymBruker
Skrevet

Vi møttes gjennom felles venner/kjente da vi var 18-19 år gamle. Det å ta et aktivt valg om ikke å få barn ble tatt 10 år senere.

Anonymkode: 51c42...269

AnonymBruker
Skrevet

På Tinder. Litt tilfeldig at vi begge hadde samme tanker angående egne barn sammen. Men vi avklarte veldig tidlig at ingen av oss hadde barn før vi møttes, for det var en dealbreaker for oss at ingen ville oppleve det å være steforeldre igjen. 

Det skal sies at ingen av oss er fullstendig lukket for tanken, men akkurat nå ser vi stort sett bare ulemper med å få barn, og ingen fordeler. 

Jeg synes det er deilig å slippe å forholde seg til en mann som har veldig lyst på barn, når jeg selv alltid har vært svært usikker på om jeg ønsker det selv. 

Vi har et fantastisk liv sammen som jeg tror aldri vil bli kjedelig uten barn. 

Anonymkode: 53c0e...4e7

AnonymBruker
Skrevet

Er singel. Vanskelig å møte en mann som ikke har lyst på barn OG ikke har barn fra før. 

Anonymkode: 88543...949

AnonymBruker
Skrevet
Gogglebox skrev (18 minutter siden):

Vi møttes via nettdating anno 2008. (altså før Tinder) Var begge i tidlig 20-årene. Håper du finner en du kan dele livet ditt med ❤️ 

Takk. Men det gjør det veldig vanskelig når jeg har disse to tingene som et krav. Å ikke ville ha barn er jo en umiddelbar dealbreaker for alle. Når det er sagt, er det en idé å skrive at jeg er frivillig barnløs i bioen på en av de mange appene? Det siste jeg vil er å kaste bort andres tid. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 29 år kjæresten er 34 år, vi møttes når jeg var 22 på fest/gjennom felles venner. Vi var begge enige om at vi aldri ville ha barn. Litt flaks egentlig, for var ikke noe vi snakket om før vi hadde vært sammen en god stund. 

Anonymkode: b2d48...cb3

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Takk. Men det gjør det veldig vanskelig når jeg har disse to tingene som et krav. Å ikke ville ha barn er jo en umiddelbar dealbreaker for alle. Når det er sagt, er det en idé å skrive at jeg er frivillig barnløs i bioen på en av de mange appene? Det siste jeg vil er å kaste bort andres tid. 

Jeg syns det er en ryddig og grei ting å gjøre. Noen vil vel droppe å kontakte deg på grunn av det, men det er jo like greit så slipper alle å kaste bort tiden. Andre kan vel tenke at det er et kjempestort pluss og det er jo de som er aktuelle for deg uansett. 

Anonymkode: 2004f...10d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...