Gå til innhold

Unghund suger på leker og sengekant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han har har gjort det siden han var liten valp. Han suger på kosedyr og sengekant for å roe seg ned. Er det tegn på at han forlot moren for tidlig? Eller er det bare vanlig for unghunder/alle hunder? Er det noe han trenger?

Anonymkode: 451f9...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel var han når dere fikk han?

Anonymkode: 60966...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor gammel var han når dere fikk han?

Anonymkode: 60966...316

Noen dager før 8 uker

Anonymkode: 451f9...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke uvanlig, men en uvane han kanskje bør vennes av med. Gi han alternativer til kosedyr og sengekant, som tyggebein eller gummileke. Jeg vet ikke hvor manisk han er på det, men ganske ofte kan repetitive aktiviterer bli et problem på sikt. 

Mine hunder har ikke hatt dette suttebehovet, annet enn litt munnbruk da det var tannfelling. Jeg har hentet mine når de har vært rundt 10 uker gamle. 

Anonymkode: 8ed88...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke uvanlig, men en uvane han kanskje bør vennes av med. Gi han alternativer til kosedyr og sengekant, som tyggebein eller gummileke. Jeg vet ikke hvor manisk han er på det, men ganske ofte kan repetitive aktiviterer bli et problem på sikt. 

Mine hunder har ikke hatt dette suttebehovet, annet enn litt munnbruk da det var tannfelling. Jeg har hentet mine når de har vært rundt 10 uker gamle. 

Anonymkode: 8ed88...1bf

Tyggeben og gummileke kan ikke erstatte, det er bare myke ting som gjelder. Han vil gjerne ha tyggeben, men når han skal sove bruker han myke tepper og lignende som smokk. 

Anonymkode: 451f9...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...