Gå til innhold

Flere som er veldig glad i svigerfamilien sin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av denne tråden: 


Jeg er veldig glad i svigerfamilien min! Jeg er mest glad for at de er så annerledes enn min egen familie. De er rause, lite dømmende, avslappet. Det er mange småsaker som irriterer meg, men det handler om meg og ikke dem!

Flere som er glade i svigerfamilien sin?

 

Anonymkode: 19db3...2a1

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker min ❤️ De tok imot meg med åpne armer fra dag en, jeg har alltid blitt inkludert som en del av familien. Nå etter at vi fikk barn har vi tidenes besteforeldre som elsker å ha henne hos seg. De er ganske like min egen familie, og tradisjoner til feks jul og nyttår er ganske like, det syns jeg er veldig fint. Rett og slett en utrolig sammensveiset familie som hjelper til der de kan ❤️

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg! Jeg har et spesielt nært forhold til svigerfar, faktisk nærmere enn mannen og jeg er veldig glad i svigermor også! Hun er litt "unnskyld at jeg er til" så jeg må passe på å dra henne med, men hun er et veldig fint menneske 🥰

De er begge to flotte foreldre og veldig fine besteforeldre 🙂

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ❤️ slikt nå så det falt bort 

Anonymkode: 3446e...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde ❤️ slikt nå så det falt bort 

Anonymkode: 3446e...a02

Skilt 

Anonymkode: 3446e...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja de er veldig flotte mennesker.

Anonymkode: e4f0e...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i min svigerfamilie! Familien min er også veldig fin, men svigerfamilien er mer åpen, imøtekommende og ikke-dømmende. De har tatt imot meg med åpne armer, og inkluderer meg i alt de gjør - spesielt når samboer var 9 uker på sykehus i et annet fylke for å få strålebehandling. Jeg er veldig glad for å ha dem, spesielt svigersøstrene mine🥰

Anonymkode: 8f934...cf0

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de stiller opp og gjør masse for barn og barnebarn ❤️ Veldig takknemlig for de

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er både glad i svigerforeldrene mine nå og mine ekssvigerforeldre, som jeg enda har er godt forhold til, 15 år etter at eksen og jeg gikk hver til vårt. Ingen av dem er feilfrie, det er Gud bedre ikke jeg heller. Men de er fine, omsorgsfulle mennesker som bare vil det beste. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt helt nydelige svigerforeldre i begge mine ekteskap. Har fortsatt nær kontakt med foreldrene til eksmannen, selv om jeg er gift på nytt. 
 Alle fire er varme, rause, humoristiske, snille og hardtarbeidende mennesker med store hjerter. Jeg er uendelig glad i dem. ❤️

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er veldig glad i mine svigerforeldre

Anonymkode: 9f649...e44

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker mine svigerforeldre! Svigermor liker meg bedre enn sønnen sin, sier hun med glimt i øyet 😅

Svigers har behandlet meg som familie, fra første møte. De er veldig inkluderende, åpne og forståelsesfulle. Så har de også oppdratt en fantasisk sønn, som jeg er så heldig å få dele livet mitt med.

Er veldig nær mine egne foreldre også.

Anonymkode: 3b5f1...138

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i svigerfamilien min! Det til tross for at vi er ufattelig forskjellige. Men vi er der for hverandre i tykt og tynt, også er vi tross alt bare mennesker hele gjengen 😂

Anonymkode: ac9c7...98b

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med svigerfamilien min. Vi henger mye mer med dem enn med min familie. Svigersene er rause og inkluderende. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er fryktelig glad i mine svigerforeldre. De tok i mot meg med åpne armer.  Selv om jeg alltid har likt dem, så fikk forholdet en ekstra dimensjon da vi fikk barn og jeg så hvor høyt de elsket våre barn. 

Man kan ikke ikke være glad i noen som elsker ens barn. 

 

De har vært mine svigerforeldre siden jeg var 18, så føler jeg er like glad i dem som i mine egne foreldre. (Som også er topp). Og vet mannen føler det samme om mine foreldre. 

Anonymkode: c19e4...241

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Trives med å være sammen med de, og setter pris på at vi kan ha forskjellige meninger om ting uten at det blir noe big deal.

De stiller også utrolig mye opp for både oss og barna

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! ❤️ De er så fine og rause, og jeg vet at de liker meg. 🥰

Anonymkode: 3563e...9b3

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 🥰

Anonymkode: 8882a...26c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...