Gå til innhold

Partner holdt igjen orgasmen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboeren min «edget» meg, fikk meg til randen av orgasme flere ganger, men nektet meg å komme, fikk meg til å holde igjen. Plutselig begynner han å få orgasme, mens jeg som har blitt edget i 15-20 min, ikke får orgasme, men beskjed om å gjøre meg ferdig med leketøy mens han er inni meg. Jeg ble fly forbanna og begynte å gråte, syns det var utrolig stygt og egoistisk gjort, og følte meg bare brukt og lurt for hans nytelse. 
For meg var dette så overtramp at jeg faktisk vurderer å avslutte hele forholdet. 
Hvordan ville du reagert og kommunisert? 

Anonymkode: 063a4...c11

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var simpelt gjort, så skjønner frustrasjonen 😕 Men ville nå tatt det opp på en skikkelig måte først (hvis du ellers er happy), og sagt at det likte du dårlig  - og si hvordan du følte deg. Er han noe til mann, så beklager han det, og sørger for å  ha fokus på din nytelse minst like mye som sin egen - helst mer, selvsagt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet ikke helt, da jeg aldri har vært i en slik situasjon.

Men du må vel like det siden dette er partneren du vil være med.

Anonymkode: 51bff...9cf

Jeg likte det jo åpenbart IKKE, men det er kanskje vanskelig for deg å forstå ut i fra mitt hovedinnlegg? 

Anonymkode: 063a4...c11

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Samboeren min «edget» meg, fikk meg til randen av orgasme flere ganger, men nektet meg å komme, fikk meg til å holde igjen. Plutselig begynner han å få orgasme, mens jeg som har blitt edget i 15-20 min, ikke får orgasme, men beskjed om å gjøre meg ferdig med leketøy mens han er inni meg. Jeg ble fly forbanna og begynte å gråte, syns det var utrolig stygt og egoistisk gjort, og følte meg bare brukt og lurt for hans nytelse. 
For meg var dette så overtramp at jeg faktisk vurderer å avslutte hele forholdet. 
Hvordan ville du reagert og kommunisert? 

Anonymkode: 063a4...c11

Å være på,randen til orgasme er jo en svært behagelig følelse. Og han sørget for at du beholdt den lenge. At han så krevde at du tok ansvar for din egen orgasme selv etterpå er i verstefall litt smålig, men ikke overtramp. Dete hadde god sex sammen i minst 20 min. Ikke alle som får oppleve det en gang.

Anonymkode: 9352d...7dc

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo bare kommunisere åpent med han om det. Si at dette likte du IKKE og at du ikke aksepterer at det skjer igjen. Se an neste gang og ta det der i fra.

Anonymkode: 9352d...7dc

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Da avslutter du forholdet. Ferdig med det.

Anonymkode: 51bff...9cf

Er du helt dust?

Anonymkode: 5bdb0...7cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke fordra edging. Noen får helt magiske orgasmer av det. Jeg blir bare skrudd av. Men jeg hadde ikke begynt p grine. Hadde bare gitt klar beskjed om at det der gjør du aldri igjen. 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å edge noen andre blir et slags powerplay. Er det det du ikke likte, eller var det selve edgingen?

Endret av myMa
Skrivefeil
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stort verre enn dette blir det ikke. Så dette har ingen fremtid. Avslutt, som du selv sier. 

Anonymkode: a06de...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal snakke med han om det først, før du klikker helt, eller? Viser han ingen forståelse eller avfeier opplevelsen din, ville jeg kanskje vurdert å gjøre det slutt.

Anonymkode: 68985...853

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han vil du skal få orgasme med han?

Så mens han gjør sitt, så gjør du ditt for å få orgasme.

Hvis du mener han skal gjøre all jobben for å få deg til å få orgasme, må du jo kommunisere det til han.

Anonymkode: 10c52...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gitt klar beskjed om at hvis han ønsker å edge meg, så får han sørge for at jeg til slutt kommer i mål også, noe annet er bare egoistisk. Mannen min elsker å bli edget, men hadde naturlig nok blitt dritsur om jeg hadde edget ham til nesten orgasme flere ganger, for så å komme selv og deretter be han om å komme i mål på egenhånd etterpå. 
Nå hater jeg å bli edget da det bare resulterer i at jeg ikke klarer å komme likevel. Det blir litt sånn «ulv, ulv!» for kroppen min og til slutt bare skrur den av muligheten for orgasme. Og det har jeg og kommunisert til mannen min, han skjønner det ikke da det er noe av det beste han vet selv, men respekterer det. Så du får bare si det rett ut at det han gjorde ikke var greit for deg, og at det ikke blir aktuelt at han gjør det igjen. Åpen kommunikasjon rundt sex er ekstremt viktig i et parforhold.

Anonymkode: 9863d...eaf

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å spørre hva som skjedde?

En liten arbeidsulykke er jo greit, men den siste der var jo tonedøv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må ta igjen 

Anonymkode: 8438d...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva sier han til dette etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Å være på,randen til orgasme er jo en svært behagelig følelse. Og han sørget for at du beholdt den lenge. At han så krevde at du tok ansvar for din egen orgasme selv etterpå er i verstefall litt smålig, men ikke overtramp. Dete hadde god sex sammen i minst 20 min. Ikke alle som får oppleve det en gang.

Anonymkode: 9352d...7dc

Dette gjelder jo ikke alle. Hvis jeg er på kanten til orgasme, så må jeg få det. Hvis stimuleringen stopper da vil det ta en evighet å komme dit igjen, om det i det hele tatt skjer. 

Anonymkode: e10e6...b01

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Samboeren min «edget» meg, fikk meg til randen av orgasme flere ganger, men nektet meg å komme, fikk meg til å holde igjen. Plutselig begynner han å få orgasme, mens jeg som har blitt edget i 15-20 min, ikke får orgasme, men beskjed om å gjøre meg ferdig med leketøy mens han er inni meg. Jeg ble fly forbanna og begynte å gråte, syns det var utrolig stygt og egoistisk gjort, og følte meg bare brukt og lurt for hans nytelse. 
For meg var dette så overtramp at jeg faktisk vurderer å avslutte hele forholdet. 
Hvordan ville du reagert og kommunisert? 

Anonymkode: 063a4...c11

Sex for meg er mye å gi den andre nytelse så rart oppførsel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Samboeren min «edget» meg, fikk meg til randen av orgasme flere ganger, men nektet meg å komme, fikk meg til å holde igjen. Plutselig begynner han å få orgasme, mens jeg som har blitt edget i 15-20 min, ikke får orgasme, men beskjed om å gjøre meg ferdig med leketøy mens han er inni meg. Jeg ble fly forbanna og begynte å gråte, syns det var utrolig stygt og egoistisk gjort, og følte meg bare brukt og lurt for hans nytelse. 
For meg var dette så overtramp at jeg faktisk vurderer å avslutte hele forholdet. 
Hvordan ville du reagert og kommunisert? 

Anonymkode: 063a4...c11

Jeg er mann. Vanligvis er det jeg som edger meg selv og venter til partner er klar og bikker over i orgasme. Det er signalet mitt. Da skal det ingen ting til før det går for meg også. Men en sjelden gang har det vært omvendt, og partner har ikke klart å holde igjen. Umiddelbart etter orgasme kan det være problemer med videre stimuli – det blir for hyperfølsomt. Så jeg har måttet vente, evt ordne for egen hånd, eller med litt hjelp. Ikke noe stress, bare en «arbeidsulykke». Tross alt lykkes vi med samtidige orgasmer ved PIV så å si alltid. 

 

Det jeg undrer meg på er kommunikasjonen mellom dere. Skulle gjerne hørt hans versjon også. Tipper den ville gjort hendelsen mer nyansert og lettere å forstå. Fly forbanna, sinne og gråt er uansett langt unna det akseptable. Det samme er egoisme og kun fokus på egen nytelse. Gjensidighet må være til stede. Hvis ikke er det best å ta seg en ronk i enerom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hvis det var med overlegg så er det jo kjipt gjort, men hvis ikke er jo dette er faktisk sånn som kan skje, spesielt når man er ung. Hvis det først skjer så kan det være vanskelig for en mann å fortsette samleie, men han kunne jo hjulpet deg i mål på en annen måte om du hadde ønsket det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gjør det slutt da. Verre er det ikke. 

Eller er du den sort kvinne som lefler med tomme trusler for å få viljen din?

Det kalles negativ sosial kontroll sånn i tilfelle du var i tvil. 

Anonymkode: f7826...023

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...