AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #1 Skrevet 11. juli 2024 Min mann står veldig godt i det, men han er ikke typen til å kle seg eller oppføre seg slik. Men det kommer jo frem i ulike situasjoner. Han har ved noen anledninger spandert på flere av mine familiemedlemmer på veldig dyre restauranter etc. og det er jo hyggelig av han. Han spanderer mye på meg, men jeg prøver aldri å utnytte det. Moren min har egentlig ganske dårlig råd, men jeg merker at hun bestiller seg de dyreste tingene på restaurant, både vinen og maten med forrett, hovedrett og dessert. Og hun kan komme med forslag til restauranter vi skal gå til sammen; da alltid de dyreste hun liker best (fordi hun vet av erfaring at han alltid betaler). I tillegg når hun forteller om han til andre er det at han er rik gjerne det første hun sier. Han har jo råd så det er ikke det det går på, men jeg misliker litt måten mamma går frem på her. Hun er veldig hyggelig med han og laget mye mat til oss, hjelper oss med ting, så dette er på ingen måte en enveis ting. Men jeg liker ikke det fokuset på dette og at det virker som om hun prøver å utnytte det. Er det feil av henne? Burde jeg fortelle han at han bare betaler for sin del neste gang slik at hun ikke tar det for gitt at han kan «brukes» slik? Anonymkode: f16e9...b82
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #2 Skrevet 11. juli 2024 Kan du ikke si til din mor at det er litt dumt at hun velger å tidvis legge vekt på pengene og ikke personligheten? Anonymkode: 4a632...ede 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #3 Skrevet 11. juli 2024 Jeg tenker det mest normale er å spandere hver sin gang, og har man ikke råd til det så takker man pent nei når man blir bedt med på dyre steder… Du kan jo nevne det for din mor? Eller ta opp med mannen din at dere kan gå på litt billigere steder de neste gangene, så ser du fort hvordan ståa er?🫣 Anonymkode: 86a9b...0ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå