Gå til innhold

Forhøyet B-trombocytter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal ligge mellom 165-387, men mine er på 399. Legen har ikke kommentert noe på det. Har prøvd å søke på nett og får jo bare opp masse informasjon om leukemi osv. 

 

noen som vet hva det er og om jeg bør kontakte legen angående det? 

Anonymkode: 00838...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør legen. Du kan sende en e-konsultasjon.

Anonymkode: a8fd8...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er og forhøyet og når jeg googlet så konluderte jeg med at det mest sannsynlig er noe autoimmunt eller annen infeksjon, legen var iallfall ikke bekymret og alle andre prøver er fine, mine nivåer var høyere enn dine og det var visst en bagatell.

Hadde det vært noe urovekkende så hadde du ikke trengt å ta kontakt med legen for det hadde han gjort. De ringer med en gang det er noe viktig.

Anonymkode: 4dcf0...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Skal ligge mellom 165-387, men mine er på 399. Legen har ikke kommentert noe på det. Har prøvd å søke på nett og får jo bare opp masse informasjon om leukemi osv. 

 

noen som vet hva det er og om jeg bør kontakte legen angående det? 

Anonymkode: 00838...180

Det er ikke så høyt. Jeg hadde rundt 700 etter fødsel. Legen visste ikke hva det var. Så ble henvist til hematolog, men den henvisningen ble avvist pga de mente det var pga fødselen. Det stemte. Tok nye blodprøver etter noen mnd og da var den nesten normal :) 

men det var skikkelig skummelt å ikke vite. For jeg var skikkelig dårlig også..  så 399 er ikke farlig. Jeg hadde vell 400 og da sa legen at det ikke var noe å bry seg om.  Så visst legen din ikke har sagt noe så er det sikkert ingenting. Men du kan be om en ny blodprøve om ikke så lenge og følge med om den går opp eller ned ? ☺️

Anonymkode: 05015...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...