Gå til innhold

Kan noen klarsynte lese?


Anbefalte innlegg

Hadde blitt takknemlig om noen klarsynte vil prøve å se noe rundt dette; 

Kjæresten og jeg går på samme fritidsinteresse. Han har vært med i mange år, jeg bare siste året. Nå skal en av de på fritidsinteressen gifte seg, og en god gjeng derfra er invitert til festen (etter at middagen er over). Kjæresten er invitert, men ikke jeg. Jeg ble litt skuffet og lei meg, trodde jeg hadde rukket å bli ganske godt kjent med dem jeg også nå. Men tydeligvis hører jeg ikke helt til enda. Kan noen lese situasjonen og se om dere får opp noe om hva han som skal gifte seg kan ha tenkt? Føler meg utelatt😔

Anonymkode: dadf0...7ec

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er dyrt å gifte seg og det handler da ofte om å velge sine nærmeste venner og familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zeus og Kleopatra ønsker ikke at du skal være der, det er fordi ascedanten står i jupiter i 3/4 vinkel. Når jeg legger kort får jeg jokernord, månen og fiseringen, så det underbygger hva jeg sier. Du er ikke ønsket fordi du har så dårlige energier, hjertchakraet ditt er bæsjebrunt og auraen din er helt føkka.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hadde blitt takknemlig om noen klarsynte vil prøve å se noe rundt dette; 

Kjæresten og jeg går på samme fritidsinteresse. Han har vært med i mange år, jeg bare siste året. Nå skal en av de på fritidsinteressen gifte seg, og en god gjeng derfra er invitert til festen (etter at middagen er over). Kjæresten er invitert, men ikke jeg. Jeg ble litt skuffet og lei meg, trodde jeg hadde rukket å bli ganske godt kjent med dem jeg også nå. Men tydeligvis hører jeg ikke helt til enda. Kan noen lese situasjonen og se om dere får opp noe om hva han som skal gifte seg kan ha tenkt? Føler meg utelatt😔

Anonymkode: dadf0...7ec

Samme gjeng som inviterte med seg kjæresten din på hyttetur, men ikke deg? 

Anonymkode: 5ca92...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samme gjeng som inviterte med seg kjæresten din på hyttetur, men ikke deg? 

Anonymkode: 5ca92...967

Nei, den situasjonen har jeg ikke vært i😊

Anonymkode: dadf0...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (8 timer siden):

Det er dyrt å gifte seg og det handler da ofte om å velge sine nærmeste venner og familie.

Jo det er klart, men dette er altså etter middagen, så det er ikke snakk om en ekstra kuvert.

Anonymkode: dadf0...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har ikke tenkt over deg som gjest. De kjenner deg ikke godt nok. 

)O(

Anonymkode: 9b00c...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten din er hans kompis og kjæresten din har hintet til at han skal ut av forholdet derfor er ikke du invitert.

Anonymkode: ce030...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle vel ikke være noen grunn til å skremme henne? De er kjærester, ikke samboere og ikke gifte - dermed ikke 1-ett! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjæresten din er hans kompis og kjæresten din har hintet til at han skal ut av forholdet derfor er ikke du invitert.

Anonymkode: ce030...f7a

Dette er helt feil, kjæresten min er ikke på vei ut av forholdet, vi legger stadig planer for fremtiden og er trygg på hvor vi har hverandre.

Anonymkode: dadf0...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...