Gå til innhold

Til den store mannen som klikket på meg på butikken i dag.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS, du kan trøste deg med at du mest sannssynlig har det bedre enn han i livet. Klikker man over noe slikt, så har man store underliggende problemer. 

Anonymkode: fe7c2...549

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en del idiotiske og frustrerte menn. Har merket det selv de siste årene, og jeg er mann selv. Noe er galt. Jeg ser at menn blir frekkere, og det samme gjelder kvinner. 

Mennene reagerer mer med "tøff i trynet" uttrykk. De skal se så jævla alvorlige ut i trynet sitt når de går på gata og er i butikken.

Og selvsagt er det jævla skjegget på kvarte meter på plass, slik at de ser mer "maskuline" ut. Sånn Muuhh largeee beeearrddd 😂  Jeg spyr fullstendig fordi et blikk og man kan begynne å slåss. 

Man har denne politiske polariseringen med ytterkantene, og mye frustrasjon generelt sett. 

Merker at jeg har sett færre og færre "normale og myke" menn de siste årene. Det er bare mer og mer med jævla Muh Beard Gang, altså mannlig utgave av "resting bitch face". Litt sånn ansiktsiktsuttrykk man ville prøvd å ha hvis man var i fengselet. 

Ironisk nok er det denne "maskuline" looken som gjør at aggressjonen øker hos meg. Har skjedd ved et par anledninger der det burde være åpenbart at han burde flytte seg litt, men så måtte jeg gjøre det til slutt, ellers så hadde han truffet i skulderen min med vilje. 

Anonymkode: cb536...f91

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...