Gå til innhold

Til den store mannen som klikket på meg på butikken i dag.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag skulle jeg bruke en selvbetjeningskasse på butikken.

Det var tre selvbetjeningskasser på hver side, og ikke så bredt mellom de to radene med kasser.

De to første kassene var opptatt og midt i passasjen mellom de to neste ledige kassene stod du som var en mann på minst 2 meter, veldig bredbygd og snakket i tlf/earpods.

Jeg hadde cirka 30 cm på hver side hvis jeg skulle smyge meg forbi, noe jeg ikke ønsket, så jeg sa "unnskyld" for at du skulle flytte deg.

Du var ferdig med å handle og reagerte ikke, så jeg sa "unnskyld" en gang til og du reagerte ikke.

Til slutt tok jeg deg på armen og sa; "unnskyld, jeg skulle gjerne kommet forbi", og da eksploderte du som et lemen og ropte at jeg kunne fint gå forbi uten at du trengte å flytte deg.

Jeg sa da at jeg ikke ønsket å gå sidelengs for å komme til ledig kasse, og at jeg bare spurte om du kunne flytte deg siden du var ferdig med kassen og snakket i tlf.

Du ropte og skjelte meg ut og fortalte vedkommende du snakket med på telefonen,om "kjerringen" som ikke kunne gå forbi deg ved kassen.

Du ropte så høyt at halve butikken hørte deg.

Hva var problemet ditt egentlig?

😬

Anonymkode: 3d45a...12f

  • Liker 9
  • Hjerte 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ts, men la det fare og ikke bruk mer av energien din på dette. Bare aksepter hva som skjedde og aksepter at dette er noe du ikke får gjort noe med. Det er bare livet som går sin gang. 

Skjønner slikt er ubehagelig så sender en god klem

Anonymkode: 34eba...0f2

  • Liker 10
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🤣

Anonymkode: 8607c...2c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som problemet hans er at han er en selvsentrert dust som ikke klarer å oppføre seg ute blandt folk.  (Noe alle i butikken fikk med seg! 😬)

  • Liker 14
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror han leser Kvinneguiden? Har dere ikke en Facebook-gruppe eller noe for området der du bor der du kan legge ut dette!

Anonymkode: f10b5...88c

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sikker på at det sto kikket i overskriften. Skjønte ingenting. 

Anonymkode: 620f8...481

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Du tror han leser Kvinneguiden? Har dere ikke en Facebook-gruppe eller noe for området der du bor der du kan legge ut dette!

Anonymkode: f10b5...88c

Selvfølgelig tror jeg ikke at han leser her inne.

Jeg stilet bare innlegget til idioten.

Ts

Anonymkode: 3d45a...12f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Var sikker på at det sto kikket i overskriften. Skjønte ingenting. 

Anonymkode: 620f8...481

Hehe, samme her. Leste kikket jeg også 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du forteller om det her, hvorfor? 🙄

Anonymkode: 3acf4...e71

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinne og stress er veldig skadelig i lengden, særlig for hjertet, så jeg tipper både karma og stressrelatert sykdom tar gubben etter hvert. Ikke bruk mer energi på slike duster, ts, men det er jo greit å skrive det av seg. 

Anonymkode: eeece...c50

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He? Hvordan vet du at han leser kg?

Anonymkode: a1de4...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vit det ts at en vakker dag kjefter han på feil person. Det vil få konsekvenser til slutt. Du er hverken den første eller den siste han kommer til å la testosteronoverdosen sin gå utover.

Anonymkode: f870a...546

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.7.2024 den 7.35):

Sinne og stress er veldig skadelig i lengden, særlig for hjertet, så jeg tipper både karma og stressrelatert sykdom tar gubben etter hvert. Ikke bruk mer energi på slike duster, ts, men det er jo greit å skrive det av seg. 

Anonymkode: eeece...c50

Ja, vi hadde sånn nabo. Døde tidlig (ca 70). Good riddance til alle rundt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan stort sett ikke se på mennesker hvordan de har det inni seg og hva de sliter med.

Mannen dro sikkert hjem etterpå og blir sittende med angstanfall og gjentrukne gardiner en uke på grunn av utbruddet sitt.

Hva er problemet ditt  som gjør at du trenger å henge ut en fremmed på nett?

Anonymkode: 69feb...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du kan stort sett ikke se på mennesker hvordan de har det inni seg og hva de sliter med.

Mannen dro sikkert hjem etterpå og blir sittende med angstanfall og gjentrukne gardiner en uke på grunn av utbruddet sitt.

Hva er problemet ditt  som gjør at du trenger å henge ut en fremmed på nett?

Anonymkode: 69feb...f4c

Han er totalt anonym, og blir ikke personlig hengt ut av den grunn. Det er ingen bilder, det er ingen lydfiler, det er ingen navn, ingen steder, ingenting annet enn en beskrivelse av hvor stor denne mannen var og hvor skummel han må ha vært for enhver annen mindre person som mente fred og ingen fare. 

Kanskje var noen i samme butikk og kan gjenkjenne seansen, men neppe. Det er ikke sånn at han ble ufortjent hengt ut her. Man kan oppføre seg overfor andre. Det er normalt å reagere når folk ikke gjør det. TS valgte i det minste ikke å ta kampen på butikken og skrike tilbake til ham, stående på tærne og med hendene hardt stampa inn mot hoftene for å virke "større og sterkere" enn hun er. Hun skrev i stedet et noe forsiktig innlegg her på KG. Fremdeles er ingen navn, sted, bilder, lydfiler eller annet gjenkjennelig delt.

At han eventuelt dro hjem etterpå med angstanfall, lukka gardiner og hva som verre kunne vært, er ikke TS' problem. 

Anonymkode: 7af89...205

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 11.7.2024 den 23.29):

I dag skulle jeg bruke en selvbetjeningskasse på butikken.

Det var tre selvbetjeningskasser på hver side, og ikke så bredt mellom de to radene med kasser.

De to første kassene var opptatt og midt i passasjen mellom de to neste ledige kassene stod du som var en mann på minst 2 meter, veldig bredbygd og snakket i tlf/earpods.

Jeg hadde cirka 30 cm på hver side hvis jeg skulle smyge meg forbi, noe jeg ikke ønsket, så jeg sa "unnskyld" for at du skulle flytte deg.

Du var ferdig med å handle og reagerte ikke, så jeg sa "unnskyld" en gang til og du reagerte ikke.

Til slutt tok jeg deg på armen og sa; "unnskyld, jeg skulle gjerne kommet forbi", og da eksploderte du som et lemen og ropte at jeg kunne fint gå forbi uten at du trengte å flytte deg.

Jeg sa da at jeg ikke ønsket å gå sidelengs for å komme til ledig kasse, og at jeg bare spurte om du kunne flytte deg siden du var ferdig med kassen og snakket i tlf.

Du ropte og skjelte meg ut og fortalte vedkommende du snakket med på telefonen,om "kjerringen" som ikke kunne gå forbi deg ved kassen.

Du ropte så høyt at halve butikken hørte deg.

Hva var problemet ditt egentlig?

😬

Anonymkode: 3d45a...12f

Du finner ikke han inne her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Du kan stort sett ikke se på mennesker hvordan de har det inni seg og hva de sliter med.

Mannen dro sikkert hjem etterpå og blir sittende med angstanfall og gjentrukne gardiner en uke på grunn av utbruddet sitt.

Hva er problemet ditt  som gjør at du trenger å henge ut en fremmed på nett?

Anonymkode: 69feb...f4

Han skremte livskiten av meg og kunne slått meg ihjel.

Hvorfor skal slike mennesker alltid unnskyldes med at de kanskje har angst?

Jeg kan like gjerne ha angst og blitt preget for resten av livet.

Ts

Anonymkode: 3d45a...12f

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.7.2024 den 0.20):

Han skremte livskiten av meg og kunne slått meg ihjel.

Hvorfor skal slike mennesker alltid unnskyldes med at de kanskje har angst?

Jeg kan like gjerne ha angst og blitt preget for resten av livet.

Ts

Anonymkode: 3d45a...12f

Han kunne uansett ikke tatt livet av deg inne på butikken, slapp av. Hva sa han egentlig da? Skjelte deg ut, gikk det på utseende, misogyni, rasisme?
Får man angst for livet av en så «ufarlig» men så klart ekkel, hendelse har man virkelig ikke opplevd mye motgang i livet. Ts, du er voksen.

Du vet at ikke alle mennesker er rasjonelle? Folk sliter med ting, og av og til sprekker fasaden. Enten er dette en stakkar som totalt mangler oppdragelse, eller så sliter han enormt psykisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacteria skrev (1 time siden):

Han kunne uansett ikke tatt livet av deg inne på butikken, slapp av. Hva sa han egentlig da? Skjelte deg ut, gikk det på utseende, misogyni, rasisme?
Får man angst for livet av en så «ufarlig» men så klart ekkel, hendelse har man virkelig ikke opplevd mye motgang i livet. Ts, du er voksen.

Du vet at ikke alle mennesker er rasjonelle? Folk sliter med ting, og av og til sprekker fasaden. Enten er dette en stakkar som totalt mangler oppdragelse, eller så sliter han enormt psykisk. 

Jeg har ikke angst, men skrev det fordi folk veldig ofte blir unnskyldt med at de helt sikkert har psykiske problemer, og ikke bare er et rævhol/drittsekk.

Han klikket og skjelte meg ut, fordi jeg spurte om han kunne flytte seg så jeg fikk komme forbi.

Ts

Anonymkode: 3d45a...12f

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...