Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får så lite fra han, han prater så vidt, sier jeg noe så er det mas. 

Det mest avtennende jeg vet om er de gangene han er småfrekk, irritabel og sur.

Det er blitt til at jeg ikke gidder å prate mer til han, på grunn av han sier jeg maser. Så vidt han gidder å svare. Sitter stort sett på telefonen.

Plutselig vil han ha sex.

Hvordan skal jeg bli tent/ønske sex fra en mann som ikke er interessert i å prate overhode? En mann som virker totalt uinteressert i meg? Men ønsker sex?

Jeg ønsker sjeldent sex, pga akkurat dette. Det er så fullstendig avtennene🤮 og han blir igjen sur for at jeg ikke ønsker sex.

Hvordan er det så vanskelig å forstå?

Anonymkode: 3d4f3...8fe

• Hjerte 3
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Avslutt forholdet. Eller prøv parterapi. Ikke kast bort livet ditt på å leve med en sånn mann.

Anonymkode: 2c9c2...e55

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har han plutselig sluttet å snakke eller har han vært sånn fra starten?

Anonymkode: 003e3...11f

• Liker 1
Skrevet

Kom dere ut og gjør noe sammen.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg får så lite fra han, han prater så vidt, sier jeg noe så er det mas. 

Det mest avtennende jeg vet om er de gangene han er småfrekk, irritabel og sur.

Det er blitt til at jeg ikke gidder å prate mer til han, på grunn av han sier jeg maser. Så vidt han gidder å svare. Sitter stort sett på telefonen.

Plutselig vil han ha sex.

Hvordan skal jeg bli tent/ønske sex fra en mann som ikke er interessert i å prate overhode? En mann som virker totalt uinteressert i meg? Men ønsker sex?

Jeg ønsker sjeldent sex, pga akkurat dette. Det er så fullstendig avtennene🤮 og han blir igjen sur for at jeg ikke ønsker sex.

Hvordan er det så vanskelig å forstå?

Ja, han er dum. Han kan i det minste kjøpe blomster til deg. 

Anonymkode: 23f24...067

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har han plutselig sluttet å snakke eller har han vært sånn fra starten?

Anonymkode: 003e3...11f

Han har alltid vært mer stille enn andre,  men aldri så stille som nå.

De gangene han åpner munnen så er det for  å si noe han irriterer seg over som jeg gjør, en sjelden gang et dagligdags spørsmål. Vi prater ikke. 

Med en gang vi har hatt sex(lenge siden nå) så stråler han, før han går tilbake til den samme. Frekk og sur mot meg.

Virker så lite interessert, og som at jeg bare er til bry. I offentligheten kan det se ut som at vi er to fremmede.

AnonymBruker
Skrevet

hvordan klarte du og forelske deg i han og ikke finne ut før dere ble sammen hvordan han var?

Anonymkode: 48c40...68b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Avslutt forholdet. Eller prøv parterapi. Ikke kast bort livet ditt på å leve med en sånn mann.

Anonymkode: 2c9c2...e55

For han så finnes jeg ikke interessert i sex, eller sexlyst i det hele tatt. Problemet er bare at måten han er på gjør at jeg ikke klarer. Han gir meg ingen godhet.

Mens han selv mener at jeg ikke gir han noe, i form av sex.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For han så finnes jeg ikke interessert i sex, eller sexlyst i det hele tatt. Problemet er bare at måten han er på gjør at jeg ikke klarer. Han gir meg ingen godhet.

Mens han selv mener at jeg ikke gir han noe, i form av sex.

Du må forklare dette til han på en skikkelig måte, og dersom det ikke hjelper, så bør du vurdere å gå fra han.

Anonymkode: b9b0c...0b4

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres ut som dynamikken i mitt gamle forhold. Det ble brudd hos oss, men jeg tror vi kunne klart å endre det dersom begge ønsket å legge inn innsatsen. Men der og da ønsket dessverre ingen av oss det. 

At ikke de kan forstå at vi trenger å kunne ha en samtale med de, et teamwork, og at de også "hjelper" til hjemme, for at vi skal få lyst på sex.. Hadde pliktsex så ofte for å få "harmoni" igjen, at sexlivet mitt er helt ødelagt..

Anonymkode: 1910f...f13

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Han har alltid vært mer stille enn andre,  men aldri så stille som nå.

De gangene han åpner munnen så er det for  å si noe han irriterer seg over som jeg gjør, en sjelden gang et dagligdags spørsmål. Vi prater ikke. 

Med en gang vi har hatt sex(lenge siden nå) så stråler han, før han går tilbake til den samme. Frekk og sur mot meg.

Virker så lite interessert, og som at jeg bare er til bry. I offentligheten kan det se ut som at vi er to fremmede.

En sånn sirkel har vi vært i lenge nå. For oss er det slik: Han søker nærheten, intimiteten og kjærligheten oss mellom gjennom sex. Det er via sex han føler seg elsket og akseptert. Så når jeg ikke har lyst, føler han seg uelsket og avvist, og oppfører seg deretter(småfrekk og sur, finner alltid noe å hakke på uansett hva jeg gjør eller ikke gjør). For meg er sexlysten veldig overskuddsbasert, pluss at sexen jeg faktisk har, i større grad enn hos ham gjenspeiler hvor elsket og trygg jeg allerede føler meg FØR vi har sex. Og her kommer verbal kommunikasjon og ikke-seksuell fysisk kontakt inn. Før vi begge forstod hvor forskjellig vi fungerer der, og hvor mye det vi lenge allerede har gitt uttrykk for at vi savner, betyr for den andre, ble vi i grunn sittende der på hver sin tue. Jeg ble jo ikke akkurat kåtere av å bli hakket på hele tiden, og han ble ikke motivert til å fylle kjærlighetstanken min når jeg (i hans øyne) ikke gadd å fylle hans. Nå prøver vi å gjøre en litt større innsats ifht den andres behov.

Men, min innsats på å møte hans behov var nesten nytteløse på sikt, før han virkelig forstod hvor forskjellig min sexlyst og seksualitet fungerer fra hans. Han ble litt mer åpen for min side av saken når jeg gjorde en større innsats for å ta initiativ til sex med ham, men det tok fortsatt lang tid før han virkelig klarte å lytte til og forstå hva jeg sa, når jeg prøvde å forklare.

Anonymkode: 8f30b...f05

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en eks jeg hadde. Han var ikke forekska lenger,   men hadde behov for tømming. Ble brudd ja. 

Anonymkode: c0d68...f22

AnonymBruker
Skrevet

Sug han ofte, så blir han nok blidere.

Anonymkode: c0075...be5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Sug han ofte, så blir han nok blidere.

Anonymkode: c0075...be5

🤮

Anonymkode: bff27...851

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ond sirkel. Han er sur for å ikke få nok sex, du mister sex lysten fordi han er sur

Anonymkode: 12dde...8c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

En sånn sirkel har vi vært i lenge nå. For oss er det slik: Han søker nærheten, intimiteten og kjærligheten oss mellom gjennom sex. Det er via sex han føler seg elsket og akseptert. Så når jeg ikke har lyst, føler han seg uelsket og avvist, og oppfører seg deretter(småfrekk og sur, finner alltid noe å hakke på uansett hva jeg gjør eller ikke gjør). For meg er sexlysten veldig overskuddsbasert, pluss at sexen jeg faktisk har, i større grad enn hos ham gjenspeiler hvor elsket og trygg jeg allerede føler meg FØR vi har sex. Og her kommer verbal kommunikasjon og ikke-seksuell fysisk kontakt inn. Før vi begge forstod hvor forskjellig vi fungerer der, og hvor mye det vi lenge allerede har gitt uttrykk for at vi savner, betyr for den andre, ble vi i grunn sittende der på hver sin tue. Jeg ble jo ikke akkurat kåtere av å bli hakket på hele tiden, og han ble ikke motivert til å fylle kjærlighetstanken min når jeg (i hans øyne) ikke gadd å fylle hans. Nå prøver vi å gjøre en litt større innsats ifht den andres behov.

Men, min innsats på å møte hans behov var nesten nytteløse på sikt, før han virkelig forstod hvor forskjellig min sexlyst og seksualitet fungerer fra hans. Han ble litt mer åpen for min side av saken når jeg gjorde en større innsats for å ta initiativ til sex med ham, men det tok fortsatt lang tid før han virkelig klarte å lytte til og forstå hva jeg sa, når jeg prøvde å forklare.

Ja det er akkurat sånn det er.

Jeg aner ikke hvordan vi skal komme ut av det.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja det er akkurat sånn det er.

Jeg aner ikke hvordan vi skal komme ut av det.

Ja, det er et godt spørsmål. Hos oss skjedde det et eller annet etter enda en krangel om min variable og generelt lavere enn hans sexlyst. Skulle ønske jeg husket eller skjønte hva som var annerledes fra de andre gangene, men denne gangen nådde jeg i alle fall frem når jeg fortalte om hvordan ting fungerer for meg. Mulig det var at jeg hadde tatt feil i starten av forholdet, jeg fungerer litt annerledes enn jeg trodde dengang som (før jeg traff ham) singel og barnløs. Sex ble da en måte å få dekket behovet for fysisk kontakt på, ikke omvendt.

Jeg håper virkelig dere finner ut av det! 

Skrevet (endret)

Han er idiot. Er han like enfoldig på andre omeråder også?

Han gidder prøve å møte deg selvom du har fortalt hva du trenger. Igjen enten er han idiot eller så bryr han seg ikke nok.

Sjarmerende.

Endret av Perle
AnonymBruker
Skrevet

Mannen din synes mest sannsynlig du er ganske kjedelig. Og heller ikke seksuelt attraktiv nok til at han gidder investere tid i deg. Siden han ikke har tilgang på noe bedre så ønsker han gjerne sex med deg. 

Spørsmålet er jo hvorfor du er sammen med denne fyren. Kanskje du skulle byttet til en mann som er litt mindre attraktiv og som faktisk vil ha deg?

Anonymkode: cf58c...2da

Skrevet

Hvorfor er det så vanskelig å forstå? Skjønner du virkelig ikke hvorfor det er så vanskelig å forstå noe som man ikke sier? Tror du han er tankeleser ? 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...