AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #1 Skrevet 11. juli 2024 Hei. Jeg har vært sammen med typen i to år nå. Har til og med bodd sammen med svigerforeldre. Faren til ekskjæresten hans døde nylig. Da ser jeg at svigerforeldrene mine har kommentert på instagram-innlegget. Er det rart at jeg synes det er ubehagelig at de gjør det? Får tanker om at de ikke liker meg så godt, når de ikke følger meg noe sted på sosiale medier. De hadde også et veldig turbulent forhold med mye utroskap etc, og typen har sagt at foreldrene hatet hun. Får jo ikke det helt til å stemme? Har ikke turt å si til kjæresten at jeg har sett det, da jeg er redd han skal bli sint og at svigerforeldrene da hvertfall ikke kommer til å like meg. Hva gjør jeg? Er jeg gal? Anonymkode: 6f938...b46
Sirah Skrevet 11. juli 2024 #2 Skrevet 11. juli 2024 Her syntes jeg du overreagerer. Faren til en person de tidligere har hatt mye kontakt med er død, da er det normal høflighet å kondolere. Jeg hadde syntes det hadde vært mer spesielt om de hadde kommentert på absolutt alt annet random hun la ut. 33 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #3 Skrevet 11. juli 2024 Slem og sjalu er du i hvertfall.. Tenk å være misunnelig på en kondolase som trolig er skrevet av høflighet til en person som tross alt delte seng med sønnen deres før deg☺️. Hadde ikke likt deg jeg heller Anonymkode: e6c5e...a48 15
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #4 Skrevet 11. juli 2024 De må da få kondolere? Syns ikke det er så rart. Kan du ikke sende en venneforespørsel på Instagram til de da, så viser du initiativ? Eksen til min kjæreste har også kontakt med eks-svigerforeldrene sine, men så har kjæresten min et barn med henne da, så det blir kanskje mer naturlig? Men eks-svigermoren min kan også kommentere ting på mine sosiale medier, tanten til eksen min også, syns det er koselig og helt ok, jeg😊 Anonymkode: bcc37...db4 9 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #5 Skrevet 11. juli 2024 Bare la det gå. Jeg og min mann er stadig på besøk hos hans eks-svigers fordi de har et godt forhold (det har jeg også med de nå), og datteren dems som mannen min var sammen med tidligere bryr seg ikke om det - ikke jeg heller😅 Anonymkode: b4190...00d 4 6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #6 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei. Jeg har vært sammen med typen i to år nå. Har til og med bodd sammen med svigerforeldre. Faren til ekskjæresten hans døde nylig. Da ser jeg at svigerforeldrene mine har kommentert på instagram-innlegget. Er det rart at jeg synes det er ubehagelig at de gjør det? Får tanker om at de ikke liker meg så godt, når de ikke følger meg noe sted på sosiale medier. De hadde også et veldig turbulent forhold med mye utroskap etc, og typen har sagt at foreldrene hatet hun. Får jo ikke det helt til å stemme? Har ikke turt å si til kjæresten at jeg har sett det, da jeg er redd han skal bli sint og at svigerforeldrene da hvertfall ikke kommer til å like meg. Hva gjør jeg? Er jeg gal? Anonymkode: 6f938...b46 Tenker at det bare er en fin ting å gjøre. Det er normal folkeskikk å sende kondolanser ved et dødsfall, ville vært rarere om de ikke gjorde det. Vet av flere som har kontakt med sine eks-svigerforeldre i en eller annen grad, rett og slett fordi de liker hverandre som mennesker. Tenker at det må være greit så lenge det ikke går utover noen andre. Anonymkode: ffcc6...320 12
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #7 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Faren til ekskjæresten hans døde nylig. Da ser jeg at svigerforeldrene mine har kommentert på instagram-innlegget. Er det rart at jeg synes det er ubehagelig at de gjør det? Anonymkode: 6f938...b46 Er du ikke helt god? Du skal da ikke i det hele tatt hensyntas i forbindelse med dette dødsfallet. Skjerp deg! Anonymkode: 05405...440 12 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #8 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Slem og sjalu er du i hvertfall.. Tenk å være misunnelig på en kondolase som trolig er skrevet av høflighet til en person som tross alt delte seng med sønnen deres før deg☺️. Hadde ikke likt deg jeg heller Anonymkode: e6c5e...a48 Slem og sjalu, jaja. De liker alle bildene hennes og kommenterer fra før av, er ikke bare det. Og vi snakker om et kort forhold som varte ett år. Men da fikk jeg bekreftet at jeg er gal hvertfall. Min mor har ikke kontakt med min eks og det er jeg takknemlig for at hun respekterer - og jeg vet typen min har bedt dem om å ikke ha kontakt med hun. Anonymkode: 6f938...b46
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #9 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slem og sjalu, jaja. De liker alle bildene hennes og kommenterer fra før av, er ikke bare det. Og vi snakker om et kort forhold som varte ett år. Men da fikk jeg bekreftet at jeg er gal hvertfall. Min mor har ikke kontakt med min eks og det er jeg takknemlig for at hun respekterer - og jeg vet typen min har bedt dem om å ikke ha kontakt med hun. Anonymkode: 6f938...b46 Min mor liker bildene til eksen min, kunne ikke gitt mer faen - ikke mannen min heller😂 Det betyr jo ingenting Anonymkode: b4190...00d 9 1
Rotemor Skrevet 11. juli 2024 #10 Skrevet 11. juli 2024 (endret) Gal, vet jeg ikke. Irrasjonell, egoistisk, sjalu, barnslig blant annet. Jeg kunne fortsatt. Folk som bryr seg om hverandre/ andre slutter ikke med det kun for din skyld. Hva du gjør? Vokser opp raskt! Endret 11. juli 2024 av Rotemor 9
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #11 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hei. Jeg har vært sammen med typen i to år nå. Har til og med bodd sammen med svigerforeldre. Faren til ekskjæresten hans døde nylig. Da ser jeg at svigerforeldrene mine har kommentert på instagram-innlegget. Er det rart at jeg synes det er ubehagelig at de gjør det? Får tanker om at de ikke liker meg så godt, når de ikke følger meg noe sted på sosiale medier. De hadde også et veldig turbulent forhold med mye utroskap etc, og typen har sagt at foreldrene hatet hun. Får jo ikke det helt til å stemme? Har ikke turt å si til kjæresten at jeg har sett det, da jeg er redd han skal bli sint og at svigerforeldrene da hvertfall ikke kommer til å like meg. Hva gjør jeg? Er jeg gal? Anonymkode: 6f938...b46 Hjelpe meg.... De fulgte henne sikkert en tid der det var vanlig å følge folk hele tiden. Anonymkode: 51c96...2fd 1
Hmmmmmm Skrevet 11. juli 2024 #12 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Slem og sjalu, jaja. De liker alle bildene hennes og kommenterer fra før av, er ikke bare det. Og vi snakker om et kort forhold som varte ett år. Men da fikk jeg bekreftet at jeg er gal hvertfall. Min mor har ikke kontakt med min eks og det er jeg takknemlig for at hun respekterer - og jeg vet typen min har bedt dem om å ikke ha kontakt med hun. Anonymkode: 6f938...b46 Jeg syns ikke du er slem, men sjalu. Det kan du jobbe deg ut av. Når man bringer inn mennesker inn i livet til familien sin, så kan man ikke bestemme over hva andre gjør videre, selv om man selv er ferdig med vedkommende. 8
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #13 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hjelpe meg.... De fulgte henne sikkert en tid der det var vanlig å følge folk hele tiden. Anonymkode: 51c96...2fd Tja, det er tross alt to år siden. Men jeg rister det av meg, har ikke tenkt til å nevne det. Tror alle kan bli sjalu og usikker innimellom. Vil jo selvfølgelig at svigerforeldrene skal like meg, har alltid hatt et godt forhold til svigerforeldre tidligere. Men det er ikke akkurat en fordel for deres del i forhold til meg 😊 Da får det bare være sånn. Anonymkode: 6f938...b46
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #14 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Slem og sjalu, jaja. De liker alle bildene hennes og kommenterer fra før av, er ikke bare det. Og vi snakker om et kort forhold som varte ett år. Men da fikk jeg bekreftet at jeg er gal hvertfall. Min mor har ikke kontakt med min eks og det er jeg takknemlig for at hun respekterer - og jeg vet typen min har bedt dem om å ikke ha kontakt med hun. Anonymkode: 6f938...b46 Du gir jo alle helt fullstendig feil premiss å gjøre vurderinger på, dubsa det var en kondolansemelding... Kondolansemelding er helt normalt, det kalles folkeskikk og høflighet. Du kan virkelig ikke forvente at vi skal gjøre vurderinger på noe som helst annet enn hva du selv velger oppgi i HI. Hvis de liker alt hun legger ut ellers samtidig, og typen din sier de hatet henne, så er jo situasjon helt anderledes... Anonymkode: be630...d0a 3
lajlaj Skrevet 11. juli 2024 #15 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tja, det er tross alt to år siden. Men jeg rister det av meg, har ikke tenkt til å nevne det. Tror alle kan bli sjalu og usikker innimellom. Vil jo selvfølgelig at svigerforeldrene skal like meg, har alltid hatt et godt forhold til svigerforeldre tidligere. Men det er ikke akkurat en fordel for deres del i forhold til meg 😊 Da får det bare være sånn. Anonymkode: 6f938...b46 "Det er ikke akkurat en fordel for deres del i forhold til meg" - tuller du? Hvor gammel er du? 21? Du virker veldig usikker og bitchy. 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #16 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Slem og sjalu er du i hvertfall.. Tenk å være misunnelig på en kondolase som trolig er skrevet av høflighet til en person som tross alt delte seng med sønnen deres før deg☺️. Hadde ikke likt deg jeg heller Anonymkode: e6c5e...a48 Her stiller jeg bare et spørsmål og forteller om en følelse jeg hadde. Jeg forstår at det er feil, men å høre at de hatet hun også se det motsatte - vi snakker jo mange kommentarer og likerklikk på alt før dette skjedde. Og vi alle skal dø en dag ☺️ Anonymkode: 6f938...b46
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #17 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du gir jo alle helt fullstendig feil premiss å gjøre vurderinger på, dubsa det var en kondolansemelding... Kondolansemelding er helt normalt, det kalles folkeskikk og høflighet. Du kan virkelig ikke forvente at vi skal gjøre vurderinger på noe som helst annet enn hva du selv velger oppgi i HI. Hvis de liker alt hun legger ut ellers samtidig, og typen din sier de hatet henne, så er jo situasjon helt anderledes... Anonymkode: be630...d0a Ja, jeg formulerte meg jo helt feil. Det siste innlegget er den kondolansen. De liker alt hun legger ut, og typen sier de hatet henne, kranglet o.l. Men føler meg egentlig ferdig med det nå, takk for alle hissige kommentarer som fikk meg til å våkne opp 🩷 Anonymkode: 6f938...b46
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #18 Skrevet 11. juli 2024 Teknisk sett så er de ikke svigerforeldrene dine ennå, så chill og vis litt medmenneskelighet Anonymkode: 979ff...6f1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #19 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Slem og sjalu, jaja. De liker alle bildene hennes og kommenterer fra før av, er ikke bare det. Og vi snakker om et kort forhold som varte ett år. Men da fikk jeg bekreftet at jeg er gal hvertfall. Min mor har ikke kontakt med min eks og det er jeg takknemlig for at hun respekterer - og jeg vet typen min har bedt dem om å ikke ha kontakt med hun. Anonymkode: 6f938...b46 Newsflash: Folk er forskjellige og at din mor ikke har kontakt med din eks er ikke fasiten for hva som passer andre. Anonymkode: a401b...bcf 6
Rotemor Skrevet 11. juli 2024 #20 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tja, det er tross alt to år siden. Men jeg rister det av meg, har ikke tenkt til å nevne det. Tror alle kan bli sjalu og usikker innimellom. Vil jo selvfølgelig at svigerforeldrene skal like meg, har alltid hatt et godt forhold til svigerforeldre tidligere. Men det er ikke akkurat en fordel for deres del i forhold til meg 😊 Da får det bare være sånn. Anonymkode: 6f938...b46 Så du holder det i mot dem at de likte jenta? Og at de ikke snur ryggen til henne selv om det er slutt med sønnen? Jeg vil føre på «smålig og lite raus og manglende forståelse for mennesker» på lista mi. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå