Gå til innhold

Kan han ha satt begrenset på messenger? Ghosting på gang.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet en og vi var egentlig på tur inn i forhold, men fikk en stor uoverstemmelse. Greit nok, sendte han en melding om noen eiendeler mandag på messenger, meldingen sto som levert med grå hake som vanlig, plutselig i dag så er hverken den grå haken der, eller profilbildet nederst som viser han har sett meldingen (noe jeg vet han har da tingene lå der jeg skrev han kunne legge de i dag). Tenkte først jeg var blokkert, men hvis jeg går inn på messenger chatten kan jeg skrive og sende melding, men som sagt profilbildet som er nederst på leste meldinger er ikke der. Vi er venner på Facebook fortsatt. Kan det være at jeg er satt som begrenset? Lurer fordi jeg fortsatt mangler noe og ikke vits å sende hvis han ikke får opp meldingene uansett. 

Anonymkode: 939ea...ab0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, good riddance sier jeg. Om jeg føler at jeg må kutte et er annet menneske så gir jeg dem en heads up.. Han har jo bare kuttet deg ut. 

Jeg sier bare: la han få gjøre som han vil. Evt kan du skrive hei. Jeg merker at du har antageligvis satt meg på begrenset, og jeg går utifra at du ikke ønsker noe mer kontakt videre. Det går så klart helt greit, men jeg er egentlig vant med mer åpen og ærlig kommunikasjon, og å bare slutte å snakke sammen etter en liten uenighet, fungerer ganske dårlig for meg. Jeg ser etter en mann som kommuniserer bra og som sier ifra om det er noe, så du får ha lykke til videre på jakten etter en kjæreste, og så setter vi en strek for denne relasjonen. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Dropp enhver person som ghoster. Ghosting er bare en måte å fortelle andre på at man vil unngå deg. Dette gjelder også de som ikke gidder svare på sms……også innen familien

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 7/11/2024 at 8:45 PM, AnonymBruker said:

Jeg datet en og vi var egentlig på tur inn i forhold, men fikk en stor uoverstemmelse. Greit nok, sendte han en melding om noen eiendeler mandag på messenger, meldingen sto som levert med grå hake som vanlig, plutselig i dag så er hverken den grå haken der, eller profilbildet nederst som viser han har sett meldingen (noe jeg vet han har da tingene lå der jeg skrev han kunne legge de i dag). Tenkte først jeg var blokkert, men hvis jeg går inn på messenger chatten kan jeg skrive og sende melding, men som sagt profilbildet som er nederst på leste meldinger er ikke der. Vi er venner på Facebook fortsatt. Kan det være at jeg er satt som begrenset? Lurer fordi jeg fortsatt mangler noe og ikke vits å sende hvis han ikke får opp meldingene uansett. 

Anonymkode: 939ea...ab0

Synd med sånn oppførsel, men her tenker jeg du har dodget ei kule, eller hva man skal si. Hvis det er sånn han håndterer relasjoner når noe blir vanskelig, ville et forhold uansett blitt svært krevende for deg. Vær heller takknemlig over at han viser deg det allerede nå, så slipper du å kaste bort mer krefter, og kan heller bruke din verdifulle tid på deg selv eller noen som er mer moden og voksen i følelseslivet sitt ♥️

Anonymkode: 3fef6...f32

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...