AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #1 Skrevet 11. juli 2024 For 10 dager siden ble jeg syk. Da med hodepine, forkjølelse, ble stemmeløs, hosteanfall og slapp. tung i lungene på en måte. Jeg har fortsatt litt hoste, men stemmen er tilbake og ikke hodepine. I dag skulle jeg ut å gjøre noe smått i Hagen, følte meg skikkelig uggen og hadde kroppsverk. Var så sliten at jeg måtte sove etterpå. hva sørn er dette? Er jeg ikke på bedringens likevel? Bør jeg bestille legetime for en sjekk etter 10 dager? Anonymkode: 18f39...33a
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #2 Skrevet 11. juli 2024 Covid? Greit å sjekke hos lege, ta en pcr test. Anonymkode: fb108...757
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #3 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Covid? Greit å sjekke hos lege, ta en pcr test. Anonymkode: fb108...757 Har ikke feber. Tatt covid test og den var negativ. Skal sies jeg tok testen to dager etter jeg ble syk Anonymkode: 18f39...33a
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #4 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ikke feber. Tatt covid test og den var negativ. Skal sies jeg tok testen to dager etter jeg ble syk Anonymkode: 18f39...33a Man må ikke ha feber for å ha covid. Hjemmetesten er upålitelig. Anonymkode: fb108...757
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #5 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Man må ikke ha feber for å ha covid. Hjemmetesten er upålitelig. Anonymkode: fb108...757 Vet ikke hva det er men fortsatt ekkel i brystet og hoster litt. En lege gjør ikke så mye uansett. Måler crp som sikkert er normal da jeg ikke har feber. Og ber meg ta Paracet og slimløsende og ta det med ro. Kom tilbake om 1 uke hvis ikke bedring Anonymkode: 18f39...33a
Dorma Skrevet 11. juli 2024 #6 Skrevet 11. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (53 minutter siden): For 10 dager siden ble jeg syk. Da med hodepine, forkjølelse, ble stemmeløs, hosteanfall og slapp. tung i lungene på en måte. Jeg har fortsatt litt hoste, men stemmen er tilbake og ikke hodepine. I dag skulle jeg ut å gjøre noe smått i Hagen, følte meg skikkelig uggen og hadde kroppsverk. Var så sliten at jeg måtte sove etterpå. hva sørn er dette? Er jeg ikke på bedringens likevel? Bør jeg bestille legetime for en sjekk etter 10 dager? Anonymkode: 18f39...33a Ut i fra det du beskriver av symptomer så har det mye likheter med influensa. Men ta kontakt med legen i stedet for å spør hobbyleger på KG. Endret 11. juli 2024 av Dorma
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #7 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet ikke hva det er men fortsatt ekkel i brystet og hoster litt. En lege gjør ikke så mye uansett. Måler crp som sikkert er normal da jeg ikke har feber. Og ber meg ta Paracet og slimløsende og ta det med ro. Kom tilbake om 1 uke hvis ikke bedring Anonymkode: 18f39...33a De tar pcr test for å avdekke hva det kan være. Hvorfor spør du egentlig, når du har bestemt deg for at det ikke er noe vits i å gå til lege? Anonymkode: fb108...757
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #8 Skrevet 11. juli 2024 Du er sliten, shit happens. Forkjølelsene som går nå sitter i opptil 6 uker. Har sett det på alle rundt oss. Anonymkode: a0590...b07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå