Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, må nesten berre lufta litt frustrasjon og høyra litt kva andre tenkjer. Saka er at eg har vore tilsett som vikar i kommuna i rett under tre år.

Når siste kontrakta byrja å nærma seg slutt, fekk eg til slutt tilbod om fast, og tenkte eg skulle nytta anledninga til å forhandla lønn. Det er trass alt ikkje så ofte ein kan påverka lønn i kommuna.

Eg leverte eit kort og konkret lønnskrav med god argumentasjon for kvifor akkurat eg bør få dette. Etter kvart fekk eg eit tilsvar, der tilbodet var ein auke på 5.000.- over det dei meiner eg skal ha mtp. utdanning og ansiennitet. Eg vart litt sjokkert av dette, for eg hadde verkeleg forventa å bli møtt i større grad på det eg reknar som eit nøkternt krav. Eg bad mellom anna om at eg i det minste kan komma opp på nivå med nytilsette i same stilling som er statleg tilsett, som då gjerne byrjar på Ltr. 55.

Med tilbodet frå kommuna er eg framleis godt under kva nytilsette i staten får, og dette sjølv om eg har jobba hos arbeidsgivar i tre år og kan visa til veldig gode resultat. Eg har også anna erfaring og utdanning som er relevant for jobben, og forventa vel at dette skulle bli verdsett.

Er det eg som har for høge forventningar, eller er dette urimeleg?

Takk for innspel !

Anonymkode: b997c...c17

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres rart ut at staten ligger over kommunen i lønn? Det er vel lenge siden det var sånn innen helse- og omsorgsyrker.

Anonymkode: d26f7...075

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Høres rart ut at staten ligger over kommunen i lønn? Det er vel lenge siden det var sånn innen helse- og omsorgsyrker.

Det kommer litt an på,her jeg bor tener yrkesgruppen min mer i staten enn i kommunen. 

Jeg med 10 års annsinitet på sykehus har mer i lønn enn en venninne med samme utdanning og 16 års annsinitet i kommunen. Tilleggene er også høyere enn hun har i kommunen. 

Sykepleierene på sykehuset her har 6 000 mindre i lønn enn sykepleierene i kommunen, men samtidig er tilleggene høyere på sykehuset enn i kommunen. 

Anonymkode: c5ff3...522

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Eg jobbar i NAV, og me har både kommunalt tilsette og statlege tilsette på same arbeidsplass. Det er ganske vesentleg forskjell på stat og kommune her dessverre, og forskjellane blir større jo mindre ansiennitet ein har som kommunalt tilsett

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eg jobbar i NAV, og me har både kommunalt tilsette og statlege tilsette på same arbeidsplass. Det er ganske vesentleg forskjell på stat og kommune her dessverre, og forskjellane blir større jo mindre ansiennitet ein har som kommunalt tilsett

Jøss, vanligvis er det omvendt, at man tjener dårligere i staten.

Jeg ville snakket med fagforeningen. Men hvis du ikke klarer å få økt tilbudet, står du igjen med to valg: Takke ja, eller takke nei. Noen arbeidsgivere kan være veldig vanskelige å forhandle med. 

Anonymkode: f76bd...1ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...