Gå til innhold

Hvordan rengjøre dere "det" der bak etter nummer to?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Toalettpapir er ikke nok. Det vet vi alle. Jeg vet at enkelte bruker vann, men jeg har litt vansker med å forstå at dette er praktisk. Det blir jo vått for det første, for det andre så vil jo toalettpapiret smuldre veldig opp når man tørker og jeg ser for meg at det bare blir rot? Bruker dere wipes og i så tilfelle hvilke? 

Anonymkode: c399f...671

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Toalettpapir er ikke nok. Det vet vi alle. Jeg vet at enkelte bruker vann, men jeg har litt vansker med å forstå at dette er praktisk. Det blir jo vått for det første, for det andre så vil jo toalettpapiret smuldre veldig opp når man tørker og jeg ser for meg at det bare blir rot? Bruker dere wipes og i så tilfelle hvilke? 

Anonymkode: c399f...671

Intimservietter.

Anonymkode: 134f7...360

AnonymBruker
Skrevet

Våtservietter beregnet på sensitiv hud/underliv. Stort sett Asan.

Anonymkode: 19c1f...f39

AnonymBruker
Skrevet

Papir får være bra nok. 

Anonymkode: 74487...d70

• Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Det blir rent med papir…? 

Altså, i utgangspunktet skal det ikke være så mye søl. Hvordan bæsjer dere? For min del forlater bæsjen rumpa uten å grise så mye? 

Har ALDRI skjønt meg på de som mener at man ikke blir ren med papir… 

Anonymkode: 0e913...3cf

• Liker 17
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Bruker intimolje eller vann, eller kun papir avhengig hvor vanskelig det er å få rent. Papiret smuldrer ikke så mye. 

Anonymkode: f67df...56e

Skrevet

Våtservietter beregnet på babyer

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg holder det med papir

Anonymkode: 74855...526

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det blir rent med papir…? 

Altså, i utgangspunktet skal det ikke være så mye søl. Hvordan bæsjer dere? For min del forlater bæsjen rumpa uten å grise så mye? 

Har ALDRI skjønt meg på de som mener at man ikke blir ren med papir… 

Tror du bør lese deg litt opp her. Man blir ikke helt ren med tørt papir. Men dersom du nøyer deg med å være nesten ren, er sikkert papir ok.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bæsjer som regel alltid på morningen, så pleier å hoppe rett i dusjen etterpå (tørker med papir først) og vasker så med dusjolje. Jeg pleier ofte å skylle av meg i dusjen om kvelden også fordi jeg ofte trener og/eller er mye ute, så dersom jeg har vært på nummer 2 igjen i løpet av ettermiddagen så får jeg vaska meg på nytt igjen da.

Anonymkode: 22a00...5e1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dusjer rumpa etter nr 2. Setter meg  på huk i dusjen.

Er jeg på tur så bruker jeg våtservietter. Gidder ikke gå rundt med rumpelukt. Skal jo kanskje ha spontansex😁

Anonymkode: 69be2...8b0

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Tørker meg med toalettpapir. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror du bør lese deg litt opp her. Man blir ikke helt ren med tørt papir. Men dersom du nøyer deg med å være nesten ren, er sikkert papir ok.

Nei, det er dere som har avføringsproblmer om det blir mye gris.

En bæsj skal forlate kroppen uten at noe sitter igjen. Hunder har særdeles lite bæsj igjen i rompehullet, de vaskes jo ikke med INTIMSERVIETTER hver gang de bæsjer, herregud. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Toalettpapir holder for min del. Frem til jeg dusjer/tar min daglige underlivs vask, da. Skifter også undertøy daglig (minst), så tenker det får være godt nok. 

Anonymkode: 06b55...382

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Papir. Dere som bruker våtservietter hvor gjør dere av de? 

Anonymkode: 99600...5d6

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tørker med papir og deretter enten vann på dopapiret eller våtservietter. Kaster i så fall våtserviettene i søpla på badet. 

Anonymkode: 085cd...92d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg ikke er med kjæresten bruker jeg kun papir. Er jeg med han spyler jeg meg kjapt i dusjen med intim såpe. Vil ikke risikere å lukte ræv mtp sex😅 Har selv opplevd tidligere med menn som lukter ræv når jeg har gitt oralsex, skikkelig ekkelt og ikke minst utrolig turn off. Så jeg er veldig nøye med å vaske ræva mi når jeg vet jeg skal ha sex.

Anonymkode: 4dcff...dca

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, det er dere som har avføringsproblmer om det blir mye gris.

En bæsj skal forlate kroppen uten at noe sitter igjen. Hunder har særdeles lite bæsj igjen i rompehullet, de vaskes jo ikke med INTIMSERVIETTER hver gang de bæsjer, herregud. 

Med min franske bulldog må jeg av og til bruke våtservietter etter toalettbesøk💩

Anonymkode: 4dcff...dca

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Lese seg opp?? Er det virkelig et mål for mennesker å være helt (helt???) ren? Mener du steril, eller hva? Driver å forsøpler kloden med unødvendig bruk av våtservietter. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker bare papir, veldig ofte er det ikke noe på det en gang. Dusjer hver kveld uansett som regel, og også før besøk/sex så er nå alltid ren sånn sett. 

Anonymkode: f999b...ab5

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...