Gå til innhold

Andre kvinner her som ikke har hatt sex på mange år? Hvordan "hoppe tilbake på hesten?"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hva årsakene er. Jeg er veldig usikker, har dårlig selvtillit, ikke komfortabel i egen kropp og ikke sterk nok mentalt til å gjøre alle endringer som trengs for å få en tilsynelatende "ok" kropp. Vil ikke si selv at jeg har noen dårlige erfaringer, men min forrige ex kom med litt rare kommentarer om kroppen min, spesielt rettet mot puppene. Dessverre er de både store og med ekstremt heng, og dette likte han å spøke med... Ikke særlig gøy når man allerede er usikker på seg selv. Skal jeg være ærlig var han heller ingen god sengepartner for meg, jeg prøvde stadig vekk å kommunisere hva jeg liker men han var mest opptatt av å kjøre inn og ut. Tok aldri til seg noe. Det gjorde at jeg begynte å mislike sex kraftig. Før dette hadde jeg en partner som var veldig god i sengen og vi hadde nydelig sex og veldig ofte også.

Jeg har prøvd sex med et par andre menn, en av de hadde jeg sex med en del ganger mens en annen var bare et par ganger. Sexen var ikke bra. Jeg hadde ikke følelser for de og jeg slet med å slappe av. Alt var bare skummelt og ekkelt. Jeg vet at det å gå på byen en helg eller finne en tilfeldig mann på tinder ikke vil fungere for meg. 

Vet ikke helt hva man gjør? Onanering er jo en ting men savner jo veldig ofte nærhet. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal få det til utenfor et forhold. Å få seg kjæreste nå vil være vanskelig og kanskje til og med umulig pga litt spesiell livssituasjon. 

Hva gjør dere andre? Jeg er 31 år forresten. Det er vel 7 år siden sist nå.. Jeg er veldig seksuell av meg, er mye jeg liker og så mye jeg vil gjøre men jeg har en enorm psykisk sperre på grunn av hvordan jeg ser ut. :( Jeg tror aldri jeg vil bli komfortabel med meg selv, for en del år siden var jeg mye slankere og ser jeg tilbake på bilder så var jeg flott og vakker. Men jeg skjønte det ikke da, jeg var like usikker og hatet meg selv da også men jeg hadde også en kjæreste jeg følte meg trygg på som aldri lot meg glemme at han likte meg. Jeg tror ikke sånne menn vokser på trær heller, han var en enhjørning.. Ble dessverre slutt av andre grunner. 

Anonymkode: 1423a...642

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva om du velger å sette en stor svart strek over din siste eks og det at han var en så elendig elsker...

...og heller velger å huske alt det veldig positive med han du var sammen med før som du hadde mye fantastisk sex sammen med?

Veldig ulike fokus, men greia er at du ikke bør la deg selv og ditt fremtidige sexliv bli definert av en idiot av en mann som ikke en gang var god i senga og ikke hadde særlig respekt for deg heller!

Du VET at du har det i deg å ha et godt sexliv med en partner hvor det er gjensidige gode følelser og respekt og tenning med. Du VET dette, for du har deilig erfaring med det med en mann før.

Dermed VET du også at problemet du nå føler ikke egentlig ligger hos deg. Så send dette problemet mentalt tilbake til din siste eks, det er han som ikke var mann nok til å skape et godt sexliv sammen med deg, men var mer opptatt av å gjøre narr av deg. Han var narren, for han greide ikke å se ditt potensiale.

Du VET at du har det i deg å ha en veldig godt sexliv med riktig partner!

Da er det åpenbare å ikke ha sex med noen du ikke føler deg trygg på og har et fast og godt forhold til, et forhold bygget på kjærlighet, trygghet, respekt, omtanke og god humor.

Anonymkode: b2ad0...129

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva om du velger å sette en stor svart strek over din siste eks og det at han var en så elendig elsker...

...og heller velger å huske alt det veldig positive med han du var sammen med før som du hadde mye fantastisk sex sammen med?

Veldig ulike fokus, men greia er at du ikke bør la deg selv og ditt fremtidige sexliv bli definert av en idiot av en mann som ikke en gang var god i senga og ikke hadde særlig respekt for deg heller!

Du VET at du har det i deg å ha et godt sexliv med en partner hvor det er gjensidige gode følelser og respekt og tenning med. Du VET dette, for du har deilig erfaring med det med en mann før.

Dermed VET du også at problemet du nå føler ikke egentlig ligger hos deg. Så send dette problemet mentalt tilbake til din siste eks, det er han som ikke var mann nok til å skape et godt sexliv sammen med deg, men var mer opptatt av å gjøre narr av deg. Han var narren, for han greide ikke å se ditt potensiale.

Du VET at du har det i deg å ha en veldig godt sexliv med riktig partner!

Da er det åpenbare å ikke ha sex med noen du ikke føler deg trygg på og har et fast og godt forhold til, et forhold bygget på kjærlighet, trygghet, respekt, omtanke og god humor.

Anonymkode: b2ad0...129

Hei og tusen takk for svaret ditt, jeg setter pris på det. 

Jeg bør selvsagt slutte å fokusere på han jeg hadde dårlig sex med. Saken er at jeg er redd for at det skal skje igjen og redd for at jeg ender opp med en til som er slik som han. Nå kan det hende du tenker at jeg må velge bedre neste gang, men jeg trodde virkelig jeg hadde valgt en bra en med han her. Han var den typiske drømmemannen når det gjaldt personlighet, han var utrolig omtenksom og snill, søt, romantisk, han hadde alle disse kvalitetene som mange av oss drømmer om. Så jeg ble egentlig sjokkert når han begynte å oppføre seg som han gjorde og hvor tam sexen var og hvor lite han kommuniserte med meg. Tro meg når jeg sier at jeg virkelig prøvde å kommunisere, jeg snakket ofte og spurte han og sa hva jeg likte og alt det der. 

Så jeg må egentlig bare finne den riktige.. Blir ør bare av tanken for det tror jeg blir vanskelig når jeg brente meg sånn som jeg gjorde på han. Det jeg lærte er jo at de som oppfører seg bra og faktisk er snille, plutselig kan snu, ikke sant. :( Det er vel bare en risiko jeg må ta. Er ikke klar til å ta den enda. 

• Hjerte 1
Skrevet

Du må begynne med deg selv....

Hva er bra med deg...? 

Mange menn elsker store pupper og en myk kropp.... Finn dem som verdsetter disse kvalitetene i deg og lær deg å nyte det at noen tenner på akkurat deg.... 

Lettere sagt en gjort og jeg vet utmerket godt hvordan det er å bli såret av menn som tar ut egen usikkerhet mot damer.... Noe man kan le av etterpå når man kan se rasjonelt på hva som skjedde men det er jo vondt der og da.... 

Jeg gikk mange år uten sex etter skilsmissen min... Jeg hadde dårlig selvtillit.... 

Jeg har vel funnet en mellomting mellom rene ONS og FWB.... Jeg trives best med å bli litt kjent for jeg hopper til køys men innimellom tenner man jo på noen og håper mer rett til køys... Det kan også være en bekreftelse og boost.... Men da må man ikke legge for mye i det... Når motparten sannsynligvis bare vil pule fordi de var i humør til det så kan man ikke vente at de skal ønske å henge og spise både frokost og lunsj og bli bedre kjent... Men skjer det så skjer det.... 

Hvem er du, og hva kan du tilby en partner....? Kun lov å fokusere på hva noen vil kunne finne attraktivt.... Men har ulike preferanser de også.... Jeg passer ikke for alle... Det gjør nok ikke du heller... Men vi passer for dem som liker oss for den vi er.... 

Det a utstråler tilfredshet og trygghet på swf selv, med våre skavanker og alt er faktisk noe som gjør oss mer attraktive.... 

Tør å stikk tåen i vannet.... ❤️

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg vet hva årsakene er. Jeg er veldig usikker, har dårlig selvtillit, ikke komfortabel i egen kropp og ikke sterk nok mentalt til å gjøre alle endringer som trengs for å få en tilsynelatende "ok" kropp. Vil ikke si selv at jeg har noen dårlige erfaringer, men min forrige ex kom med litt rare kommentarer om kroppen min, spesielt rettet mot puppene. Dessverre er de både store og med ekstremt heng, og dette likte han å spøke med... Ikke særlig gøy når man allerede er usikker på seg selv. Skal jeg være ærlig var han heller ingen god sengepartner for meg, jeg prøvde stadig vekk å kommunisere hva jeg liker men han var mest opptatt av å kjøre inn og ut. Tok aldri til seg noe. Det gjorde at jeg begynte å mislike sex kraftig. Før dette hadde jeg en partner som var veldig god i sengen og vi hadde nydelig sex og veldig ofte også.

Jeg har prøvd sex med et par andre menn, en av de hadde jeg sex med en del ganger mens en annen var bare et par ganger. Sexen var ikke bra. Jeg hadde ikke følelser for de og jeg slet med å slappe av. Alt var bare skummelt og ekkelt. Jeg vet at det å gå på byen en helg eller finne en tilfeldig mann på tinder ikke vil fungere for meg. 

Vet ikke helt hva man gjør? Onanering er jo en ting men savner jo veldig ofte nærhet. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal få det til utenfor et forhold. Å få seg kjæreste nå vil være vanskelig og kanskje til og med umulig pga litt spesiell livssituasjon. 

Hva gjør dere andre? Jeg er 31 år forresten. Det er vel 7 år siden sist nå.. Jeg er veldig seksuell av meg, er mye jeg liker og så mye jeg vil gjøre men jeg har en enorm psykisk sperre på grunn av hvordan jeg ser ut. :( Jeg tror aldri jeg vil bli komfortabel med meg selv, for en del år siden var jeg mye slankere og ser jeg tilbake på bilder så var jeg flott og vakker. Men jeg skjønte det ikke da, jeg var like usikker og hatet meg selv da også men jeg hadde også en kjæreste jeg følte meg trygg på som aldri lot meg glemme at han likte meg. Jeg tror ikke sånne menn vokser på trær heller, han var en enhjørning.. Ble dessverre slutt av andre grunner. 

Det virker som du har møtt men som bare vil ha sex for å nyte selv og ikke tenke på deg. For meg er sex minst like mye å gi den andre nytelse som å få nytelse. Det som jeg er viktig for meg er å finne ut hva dama liker og gjøre det og slik bør ex være. Finne ut  av den andres ønske og gjøre det og si hva jeg liker. Sa blir det veldig god sex.

• Liker 1
Skrevet

Bare man finner en mann man virkelig har lyst til å sette seg oppå, så tror jeg det går bra 👏👏👏. Masse forspill, tålmodighet og pirring så kommer du til å bønnfalle han om å ta deg 😂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

På en eller annen måte må du klare å bli din egen beste venn, og slutte å fortelle deg selv hvor stygg du er.

Massevis av kvinner gjør det samme som deg og den største fellesnevneren blant dere er noen kg for mye for å matche idealet...Så er dere egentlig deilige som bare rakkern.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har kommet "litt oppi årene", og la spesielt merke til det du skrev som jeg har uthevet.

Fra både min kjæreste og meg selv kjenner jeg godt igjen slike tanker!

Og det er så synd at vi hele tiden er "på etterskudd" med å innse hvor bra vi er/ser ut på et bestemt tidspunkt.

Jeg har følt meg lite attraktiv helt fra jeg var ung. Men når jeg har sett på bilder av meg selv fra tidligere så blir jeg bestandig overrasket over hvor bra jeg så ut dengang. Altså hele tiden "ikke nå". Men nå vet jeg at om et visst antall år, hvis jeg tilfeldigvis kommer over et bilde som er tatt i dag, så vil jeg synes at "Oi, så ung/godt jeg så ut dengang!" og "Hadde jeg bare sett slik ut NÅ....."

Vet ikke om denne "livsvisdommen" kan være til hjelp/nytte, men det har tatt meg noen år å få tak i den i alle fall 😄

Anonymkode: 36ee3...f83

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det viktigste du starter med er å først akseptere deg selv, og helst bli tilfreds med deg selv.

Deretter virker det ikke som du har noen problemer med å finne potensielle partnere, men du ønsker å finne noen med riktige egenskaper. Pass på at finner noen som verdsetter deg slik du er og ser dine positive egenskaper. Det er ikke helt lett når du ikke ønsker forhold, men det er sikkert mulig å finne noen som gir deg det du ønsker.

Men du bør begynne med å pleie ditt egenbilde. Hvis du begynner å jage etter noe bestemt, da blir du aldri ferdig. Verdsett deg selv og omgi deg med mennesker som støtter deg.

Klem M40.

Anonymkode: 99aa6...d36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...