AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #1 Skrevet 11. juli 2024 Er dette vanlig? Hun kan bli så utrolig sint, noen ganger kaster hun seg rundt og om jeg da ikke klarer å holde fra sekundet hun begynner, kaster hun seg inni kanter, gulv etc. Andre ganger kan hun dunke hodet i ting med vilje for så å gråte. Hun kan bite seg selv eller gjenstander når hun blir sint. Utrolig frustrende for både meg og henne. Er oftes i situasjoner der jeg må si nei, som eksempel at hun kaster leker vegg i mellom for gøy eller kopp, tallerken. Jeg sier ikke nei strengt, men tydelig og tar eksempel bort koppen. Forklarer hvorfor hun ikke kan kaste. Prøver å trøste men hun er bare fullstendig rasende, kan vare i 10 minutter. Setter også ord på følelser, eksempel nå ble du sint for mamma sa nei. Råd? Anonymkode: 2edf5...2ce
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #2 Skrevet 11. juli 2024 Jeg har ikke så mye råd, men vet at noen barn er sånn. Fikk høre av mine egne foreldre at jeg også var sånn, men kun hvis jeg var trøtt/overtrøtt. Ifølge de så "likte jeg ikke å sove" så hvis jeg var trøtt så ble jeg sint og begynte å slå meg selv hardt i ansiktet for å holde meg våken. Anonymkode: 3a762...a89
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #3 Skrevet 12. juli 2024 Helt lik som min. Gått litt over nå ved 18 mnd, han forstår hva jeg sier og blir ikke like forbanna. Har trøstet litt mindre om han har skadet seg selv med vilje og, så det har gått nesten over 😅 Anonymkode: 20272...1e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå