AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #1 Del Skrevet 11. juli 2024 Har fått meg Norwegian kredittkort. Så må jeg velge cash back eller bonus program. For billigere billetter. Hva hadde dere valgt og hvorfor? Har trumf og de overfører pengene til sas poeng. Kunne tenkt meg et DnB kredittkort men det får jeg ikke. Ei heller sas kredittkort. Men har amex. Liker å reise med sas da. Anonymkode: b75a8...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #2 Del Skrevet 11. juli 2024 Jeg har valgt cash points, fordi jeg tror man får flere cashpoints når man bestiller Norwegian-reiser med kredittkortet, men at man ikke får tilsvarende bonus i cashback. Men jeg husker ikke detaljene, sjekk det! Anonymkode: 34939...87f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #3 Del Skrevet 11. juli 2024 Ja, se her om Cashpoints: https://www.banknorwegian.no/kredittkort/cashpoints/ Man får 3-5% cashpoints når man reiser med Norwegian (og betaler med kortet). Mens cashback bare er 0,5% uansett: https://www.banknorwegian.no/kredittkort/cashback/ Anonymkode: 34939...87f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #4 Del Skrevet 11. juli 2024 Velger cashpoints siden jeg flyr med Norwegian mange ganger i året. Anonymkode: 212a7...725 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet 11. juli 2024 #5 Del Skrevet 11. juli 2024 (endret) Jeg reiser ca 2 ganger pr år og det varierer om det er med Norwegian eller SAS. Derfor tok jeg cashback med dette kortet. Endret 11. juli 2024 av Sniff76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 11. juli 2024 #6 Del Skrevet 11. juli 2024 Du får dobbelt så mye bonus med Morrow kredittkort. 1-2% på varekjøp, og 4% på Komplett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #7 Del Skrevet 11. juli 2024 Etter at Norwegian skrudde ned fra 1- 0,5% bonusopptjening OG fjernet langdistanserutene sine er ikke ordningene like fristende – selv om jeg fremdeles har et kort for bruk i utlandet. Minner meg på at jeg må sjekke når mine snaut 10.000 bonuspoeng går ut, så jeg får noe igjen for det. Til ts: hva du velger kommer jo helt an på forbruket og reisemønsteret ditt. Samtidig er det ikke optimalt å spre seg mer enn nødvendig mtp antall kort. Hvorfor har du både AMEX, trumfVISA(?) og Norwegian? Og kan jeg spørre hvorfor du ikke får DNB sitt kort? Anonymkode: 1d303...be1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #8 Del Skrevet 11. juli 2024 21 minutter siden, newman01 said: Du får dobbelt så mye bonus med Morrow kredittkort. 1-2% på varekjøp, og 4% på Komplett Jeg bruker det til jeg har fått maks bonus, og går deretter over til Norwegian-kortet. Bruker Ikano på dagligvarer. Anonymkode: 212a7...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #9 Del Skrevet 11. juli 2024 Synes Norwegian Reward er et ganske ubrukelig program. Har helt sluttet å bruke det. Anonymkode: 76627...023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #10 Del Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Synes Norwegian Reward er et ganske ubrukelig program. Har helt sluttet å bruke det. Anonymkode: 76627...023 Ubrukelig er det jo ikke, gitt at du har litt forbruk og fra tid til annen flyr på Norwegian sitt rutenett? Men 0,5% er elendig, DER er jeg enig. Anonymkode: 1d303...be1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #11 Del Skrevet 11. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Synes Norwegian Reward er et ganske ubrukelig program. Har helt sluttet å bruke det. Anonymkode: 76627...023 Man får ikke så mye poeng som før, men jeg fyller på litt med å svare på undersøkelser i panelet deres for ekstra poeng. Men fordelene har også blitt dårligere. Gratis setevalg gjelder ikke lenger de beste plassene. Og man må ha en egen reward for håndbagasje i hyllen, som før var gratis. Helt ubrukelig er det likevel ikke, bedre med litt enn ingenting. Og jeg får vel ca en gratis t/r i året for det. Anonymkode: 212a7...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #12 Del Skrevet 11. juli 2024 newman01 skrev (2 timer siden): Du får dobbelt så mye bonus med Morrow kredittkort. 1-2% på varekjøp, og 4% på Komplett Jeg vet det, men jeg har aldri somlet meg til å skaffe meg Morrow… Skaffet BN rett før de gikk ned til 0,5%. Jeg handler ikke på Komplett mer, etter en opplevelse med deres skandaløst dårlige kundeservice. Anonymkode: 34939...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå