AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #1 Del Skrevet 11. juli 2024 ? Anonymkode: 5951c...e58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #2 Del Skrevet 11. juli 2024 Hva sier de fæle folk, da? Anonymkode: 56d29...c1b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #3 Del Skrevet 11. juli 2024 Mange eldre husker skandalen iallefall og for mange yngre har de vært den eneste banken man ikke har giddi å kontakte i boliglånsprosessen fordi de har vært så voldsomt firkanta i forhold til mange andre banker. Tipper mange av de som har fått nei fra DnB sliter med låna akkurat nå, men det er selvfølgelig ikke relevant. Anonymkode: 87e7e...c6e 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #4 Del Skrevet 11. juli 2024 Hvis du ser på massakren av Sbanken, så ja… Anonymkode: 01b7f...fa5 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #5 Del Skrevet 11. juli 2024 Jeg har bare positive erfaringer med dem, men mulig jeg kunne ha funnet en noe rimeligere bank. Anonymkode: 50c37...56b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #6 Del Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har bare positive erfaringer med dem, men mulig jeg kunne ha funnet en noe rimeligere bank. Anonymkode: 50c37...56b Ja, det er ikke vanskelig å finne det… Anonymkode: 01b7f...fa5 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #7 Del Skrevet 11. juli 2024 Ja. Først tok de vekk Apple Pay som er min eneste betalingsmåte. Så massakerte de Norges mest brukervennlige bank og et av Norges beste it-miljøer. Kun for å fjerne en konkurrent, ikke for å bruke kompetansen til it-folkene. Tragisk og en skandale at Konkurransetilsynet tillot det. Tror den avgjørelsen kommer til å få mye kritikk i årene fremover. Anonymkode: 93c31...e9c 17 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #8 Del Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja. Først tok de vekk Apple Pay som er min eneste betalingsmåte. Så massakerte de Norges mest brukervennlige bank og et av Norges beste it-miljøer. Kun for å fjerne en konkurrent, ikke for å bruke kompetansen til it-folkene. Tragisk og en skandale at Konkurransetilsynet tillot det. Tror den avgjørelsen kommer til å få mye kritikk i årene fremover. Anonymkode: 93c31...e9c Ja, tenk at de kjøpte den teknologien og kompetansen - og så kastet de den rett i søpla? I stedet for å innføre Sbankens nettbank for hele DNB, så innførte de DNBs skandaløst dårlige app for Sbanken også? Anonymkode: 01b7f...fa5 14 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #9 Del Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, tenk at de kjøpte den teknologien og kompetansen - og så kastet de den rett i søpla? I stedet for å innføre Sbankens nettbank for hele DNB, så innførte de DNBs skandaløst dårlige app for Sbanken også? Anonymkode: 01b7f...fa5 Det er helt skandaløst. Anonymkode: 93c31...e9c 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #10 Del Skrevet 11. juli 2024 Mye er allerede nevnt, men legger også til at DNB stiller på alle WEF og Bilderberg-møter. Ville ikke hatt penger der om de ga meg 20% sparerente. Anonymkode: d572a...94b 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #11 Del Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er helt skandaløst. Anonymkode: 93c31...e9c Ja. Det er også et eksempel på utrolig dårlig ledelse. Anonymkode: 01b7f...fa5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #12 Del Skrevet 11. juli 2024 Jeg har bare gode erfaringer 🤷♀️ Anonymkode: 66693...6a6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #13 Del Skrevet 11. juli 2024 Vi hadde veldig god erfaring med å få lån for dem som unge førstegangskjøpere og er fornøyd med renten som NSF-medlem. Synes kontakten vår i banken også er en veldig flott person. Grunnet boliglån har vi også alle kontoer hos dem. Jeg har ingen dårlige erfaringer. Anonymkode: 95c7b...ef1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #14 Del Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi hadde veldig god erfaring med å få lån for dem som unge førstegangskjøpere og er fornøyd med renten som NSF-medlem. Synes kontakten vår i banken også er en veldig flott person. Grunnet boliglån har vi også alle kontoer hos dem. Jeg har ingen dårlige erfaringer. Anonymkode: 95c7b...ef1 Savner dere ikke Apple Pay? Jeg har ikke brukt kort eller hatt med meg lommebok steder på over to år. Bruker kun Apple Pay, forstår ikke at folk fortsatt insisterer på å betale på gamlemåten. Litt som dem som ikke ville over til farge-TV. Anonymkode: 93c31...e9c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #15 Del Skrevet 11. juli 2024 Det er folk som ikke har fått boliglån i DNB som pleier å si det Anonymkode: 943dc...682 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #16 Del Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er folk som ikke har fått boliglån i DNB som pleier å si det Anonymkode: 943dc...682 Nei. Det er tidligere Sbanken-kunder. Anonymkode: 93c31...e9c 11 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #17 Del Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange eldre husker skandalen iallefall og for mange yngre har de vært den eneste banken man ikke har giddi å kontakte i boliglånsprosessen fordi de har vært så voldsomt firkanta i forhold til mange andre banker. Tipper mange av de som har fått nei fra DnB sliter med låna akkurat nå, men det er selvfølgelig ikke relevant. Anonymkode: 87e7e...c6e Her ville ikke dnb gi oss lån. Noe spesielt for å si det slik. For vi hadde egen kapital som tilsa 0 problem og begge hadde egentlig helt grei inntekt. Dro til lokalbank fikk lån med en gang. Og mye bedre kundebehandling. 1 gang i året tar de kontakt og setter opp møtte, hvor vi går gjennom lånet, renter, pensjon sparing osv. Kan og bare ta en tlf hvis det er noe, eller bare stikke innom filialen og ta en prat. Aldri mer dnb eller Norden her i huset, sure folk, bare tull og tungvind nettbank. Og fikk aldri hjelp når det var noe. Har aldri hatt så mye problemer som da vi hadde dnb Anonymkode: 1cff6...5ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #18 Del Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Savner dere ikke Apple Pay? Jeg har ikke brukt kort eller hatt med meg lommebok steder på over to år. Bruker kun Apple Pay, forstår ikke at folk fortsatt insisterer på å betale på gamlemåten. Litt som dem som ikke ville over til farge-TV. Anonymkode: 93c31...e9c Ja tenk at ikke alle har iphone. Like gammeldags som svart/hvitt TV å ha samsung tydeligvis 🤣 Må være litt trasig å ha lite strøm på mobilen når man er avhengig av den for å både låse opp teslaen og betale på butikken. Sikkert helt utenkelig at noen av oss går rundt med både bilnøkler og bankkort i lomma. Anonymkode: 95c7b...ef1 11 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #19 Del Skrevet 11. juli 2024 DNB ville gi oss FOR høyt lån, for mange gebyrer, dårlig kundeservice, høy rent og kjørte Sbanken til helvete. Opererer med høye renter og null rente på sparekonto. De får milliarder i utbytte. GRÅDIG. Anonymkode: 228b9...e63 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #20 Del Skrevet 11. juli 2024 Eneste «forhold» jeg har til DnB er når jeg ønsket å bytte bank, og fikk et møte med en ansatt (hvorfor jeg måtte møte opp, er ikke godt å si, men dette var for kanskje 12-15 år siden. De ville ikke godta bytte til de før jeg kunne vise lønnslipp for de siste 3 mnd. Måtte vise til fast inntekt for å få konto der. Jeg takket for møtet, gikk derifra og så meg aldri tilbake. Fikk byttet til sparebanken uten nøling samme dag. Måtte ikke vise til lønnsslipper for å få konto der for å si det sånn. Anonymkode: 1a92c...fcc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå