Gå til innhold

Tinderprofiler som booker date og ghoster

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har to dager på rad nå opplevd at gutter jeg møter på Tinder chatter med meg på Snap og er overivrige på å møtes. Vi booker date og samme dag sletter han snapvennskapet og bare forsvinner. Hva er poenget? Er dette vanlig, eller er det bare meg som opplever dette?

Anonymkode: f0677...094

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Har to dager på rad nå opplevd at gutter jeg møter på Tinder chatter med meg på Snap og er overivrige på å møtes. Vi booker date og samme dag sletter han snapvennskapet og bare forsvinner. Hva er poenget? Er dette vanlig, eller er det bare meg som opplever dette?

Nei si det. 

Men det er nok egoet deres som ble fornøyd, av en eller annen grunn. De stiller ikke så høye krav til hvordan egoet blir tilfredsstilt så lenge det blir tilfredsstilt. Men litt sært at det blir tilfredsstilt av å være en kjiping da. Kanskje de egentlig forstår at de er skikkelig kjipe og så er så lite kjipe som mulig.For dette er jo kjipe mennesker og du slipper å treffe dem. Det er jo bra. 

Anonymkode: c6968...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Heller aldri opplevd. Jeg møtte 10 stk. siste ble mannen ;) 

Anonymkode: 08d3a...db3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har opplevd å bli ghosta rett før avtalt date, ja. Og det av tilsynelatende fornuftige voksne menn. Han ene jobbet innen psykisk helse 🙃 Latterlig patetiske typer.

Anonymkode: 522b9...1a4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

De har ikke lyst til å møte deg, men digger følelsen av at du vil møte dem. :) 

Anonymkode: 89978...b4f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er vel det som kalles for pigging.

Anonymkode: 141c8...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 hours ago, AnonymBruker said:

Heller aldri opplevd. Jeg møtte 10 stk. siste ble mannen ;) 

Anonymkode: 08d3a...db3

Hvis siste er mannen er det nok en stund siden du var på tinder. Jeg opplevde heller aldri dette før, men har sett det har blitt en greie og opplevd akkurat det samme som ts, så jeg slettet appen. 

Anonymkode: ab461...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror dessverre at du dater over din egen liga om dette skjer. Menn gjør ikke dette med damer de faktisk finner interessante eller attraktive, men har de mange tilbud gjør de nok dette med de som er "overskudd"/bare selvtillitsboost.

Aldri opplevd selv. Og jeg har vært av og på tinder i flere år, sist gang for bare 1 år siden. Jeg svipet aldri ja på "pretty boys" eller de som helt tydelig var overfladiske basert på bilder og profil ellers. Jeg tiltrekkes av jordnære typer, de kan godt være kjekke, men jeg var veldig selektiv på hvordan de presenterte seg selv ja. 

Fant kjæresten min på Tinder. Han er råkjekk, men også jordnær. Han ba meg på date først. 

Du må bare se på det som en gevinst at du slipper å bruke tid på en som bare vil kaste bort tiden din uansett. Og menn med god moral gjør heller ikke dette, for de har ikke behov for selvtillitsboost ved slike metoder. 

Anonymkode: 9bd23...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Skjedde med meg også en gang, han påsto han hadde tannlege time på en lørdag kl. 16😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...