Gå til innhold

Vi som skal ned 50 kg + med Wegovy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finner ingen slik tråd. Ser det er mange som «bare» veier 90-100 kg, noe som jo er reell grunn til vektnedgang det altså.

Men er det flere som skal ned 50 kg +? 
Jeg startet for 3 uker siden. Veide da 130 kg. Målet mitt er i første omgang 80 kg, så får kroppen jobbe selv etter det. Tøft å vite at man skal ned så mye. Men det er enda tøffere å skulle gå rundt med så mye overvekt også. Velger å heller starte. 

173 cm høy og veier i dag 125 kg, grei start. Skal øke til 2. dose om 2 uker. Foreløpig ingen bivirkninger. 

lavterskel snakk om å være i kategorien fedme + skalaen… 😌

Kvinne. Gift. Under 40 år. 

Anonymkode: 2f5db...1bc

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg har gått på Ozempic/wegowy i over 18 måneder og er usikker på om jeg noen gang gang slutte. har gått ned 30 kilo da. Nå er jeg normalvektig så trenger ikke gå ned mye mer, kun litt kosmetisk overvekt.

Anonymkode: 24710...d5e

Fjernet sitat av slettet innhold og svar til dette. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Skrevet

Tråden er ryddet for diskusjon rundt dosering av medisiner 

Minner om følgende regelpresisering 

Sitat

Det er ikke tillatt å diskutere dosering av medisiner, kosttilskudd og lignende. Diskusjon rundt dosering av medisiner og kosttilskudd, og "medisintips" slettes. Kvinneguiden har ikke nødvendig kompetanse til å luke ut potensielt farlige råd og tips, og vi vil derfor ha en nulltoleranse på dette. Erfaringer knyttet til medisinbruk, som ikke går på diskusjon av dosering og "tipsing" kan ved noen tilfeller bli stående, dette blir vurdert av moderatorene fra gang til gang. Er man usikker på noe i forhold til legemidler/dosering kan man konferere med Felleskatalogen, eller aller best; ta kontakt med apotek eller lege.

Mvh Perelandra, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...