AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #1 Skrevet 11. juli 2024 Hei jeg er usikker og trenger tips fra dere. Handler om to gutter her og en forvirra meg. jeg ble forelska for en venn som jeg hadde mye kontakt med og jeg dro til han og vi drev på som et kjæreste par. Spørte han noen dager senere om han ville i et forhold og han svarte at han tror ikke vi kommer til og funke over lengre tid. Jeg aksepterte dette og tenkte og gå videre. Jeg begynte med Tinder og møtte en fantastisk fin person. Vi har snakket mye og bestemte oss for og møtes noe vi skal nå på søndag. Gleder meg masse og håper på at det blir positivt. Jeg får følelser fort og begynner og få litt følelser MEN jeg er nå hos han første og blir veldig forvirra på hva jeg skal gjøre. Han første er en super person og jeg er jo litt interessert fortsatt. Jeg veit ikke hva jeg skal gjøre her. Avslutte med han og se hvordan nr 2 er? Har masse jeg tenker på og vis dere har noen tanker eller tips så gjerne kommenter. Bare og spørre vis dere lurer på noe Anonymkode: 36cbd...18c
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #2 Skrevet 11. juli 2024 Herregud, avslutt med han første. Anonymkode: f2087...cda 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå