Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg går gjennom en medisinsk abort hjemme akkurat nå. Tok disse fire pillene i skjeden klokken 10.00 og fikk skikkelig smerter 12-14 ca. Har begynt å blø litt, ikke veldig mye. Lurer på om jeg kommer til å ha de type smertene igjen, eller om det værste er over? Skjønner det er vanskelig å svare på, da vi er forskjellig. Men vil gjerne høre deres erfaring, om dette men gjerne om selve aborten også. Jeg er/var 7 uker og 4 dager på vei. 

Anonymkode: a7a3c...c9c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt det samme, men gikk gjennom en spontanabort for noen år siden. Startet med sterke smerter som kom med jevne mellomrom (som små rier). Mener å huske at de ikke varte så ekstremt lenge. Begynte å blø litt etterpå, men tok en stund før selve “aborten” kom ut.. 

Anonymkode: 6860e...09c

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring etter 3 medisinske aborter etter MA er at når smertene først har gitt seg så var de borte. Det er cytotec som gir smertene/riene - hvor lenge de varer varierer noe. 

Selve fosteranlegget for meg har 2 av 3 ganger kommet først flere timer etter smertene gav seg. Jeg blødde ikke så mye som jeg forventet første gang, noen av gangene. Var i grunn overrasket over hvor lite.. Blødd mer ved vanlig SA. Fra start til slutt har det tatt rundt 8-12t for min del. Og jeg har småblødd litt i 2-3 uker i ettertid.  

Tatt mellom 5-8 uker før mensen kom tilbake. 

Varmeflaske er veldig bra å bruke under hele prosessen. 

Anonymkode: 1d278...ee7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...