AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #1 Skrevet 11. juli 2024 Hei, jeg går gjennom en medisinsk abort hjemme akkurat nå. Tok disse fire pillene i skjeden klokken 10.00 og fikk skikkelig smerter 12-14 ca. Har begynt å blø litt, ikke veldig mye. Lurer på om jeg kommer til å ha de type smertene igjen, eller om det værste er over? Skjønner det er vanskelig å svare på, da vi er forskjellig. Men vil gjerne høre deres erfaring, om dette men gjerne om selve aborten også. Jeg er/var 7 uker og 4 dager på vei. Anonymkode: a7a3c...c9c
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #2 Skrevet 11. juli 2024 Ikke helt det samme, men gikk gjennom en spontanabort for noen år siden. Startet med sterke smerter som kom med jevne mellomrom (som små rier). Mener å huske at de ikke varte så ekstremt lenge. Begynte å blø litt etterpå, men tok en stund før selve “aborten” kom ut.. Anonymkode: 6860e...09c
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #3 Skrevet 11. juli 2024 Min erfaring etter 3 medisinske aborter etter MA er at når smertene først har gitt seg så var de borte. Det er cytotec som gir smertene/riene - hvor lenge de varer varierer noe. Selve fosteranlegget for meg har 2 av 3 ganger kommet først flere timer etter smertene gav seg. Jeg blødde ikke så mye som jeg forventet første gang, noen av gangene. Var i grunn overrasket over hvor lite.. Blødd mer ved vanlig SA. Fra start til slutt har det tatt rundt 8-12t for min del. Og jeg har småblødd litt i 2-3 uker i ettertid. Tatt mellom 5-8 uker før mensen kom tilbake. Varmeflaske er veldig bra å bruke under hele prosessen. Anonymkode: 1d278...ee7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå