Gå til innhold

Pleier du å lese hovedinnlegget før du svarer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pleier du å lese hovedinnlegget før du svarer? Eller bare skumleser du de øverste setningene før du skriver et svar?

Anonymkode: e86a3...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på hvor langt hovedinnlegget er. Helt ærlig, noen ganger leser jeg bare første og siste avsnitt. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hvis det er lengre enn 5-6 setninger. Synes at å skrive lange avhandlinger er respektløst. 

Anonymkode: a9a51...094

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dersom jeg svarer har jeg lest hele innlegget, ja.

 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økseskaft.

Anonymkode: 97334...e42

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som regel, ja. Blir det veldig tunglest (dårlig struktur og oppbygning m/masse tekst) skipper jeg det. Og det ser jeg ofte at andre gjør også hvis man ser lesertall og antall svar opp mot hvor lenge tråden har stått.

Anonymkode: 55b84...5c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ikke hvis det er lengre enn 5-6 setninger. Synes at å skrive lange avhandlinger er respektløst. 

Anonymkode: a9a51...094

Du er på et diskusjonsforum men det er respektløs å skrive en tekst:klo:

Innimellom lurer jeg på om slike mennesker bare leser bildebøker og tegneserier. 

 

Ja jeg leser hi. Og ja stortsett leser jeg lange svar. Det er ofte der de gode innleggene er. Ikke i ett ords innleggene som ofte består i "hæ", "idiot", 

Anonymkode: aa363...f15

  • Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart, har ikke Tok-Tok-hjerne. 

Anonymkode: 2e206...fc5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Malta, fantastiske strender der.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Om innleggene er så lange eller dårlig skrevet at jeg ikke gidder lese de, da avstår jeg fra å svare. Enkelte skriver jo avhandlinger uten tegnsetting og avsnitt. Da skal det være et jævlig interessant tema før jeg gidder lese ferdig og kommentere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helst kommentarene også.

Men det skjer ofte at jeg ikke får med meg hvilket underforum innlegget er i (jeg velger oftest innlegg fra forsiden, ikke spesifikke underforum).

Da hender det at jeg ikke skjønner hva jeg leser om, får ikke overskriften til å henge sammen med innholdet,  Så innser jeg at jeg har forvillet meg inn på noe om barn, graviditet eller bryllup igjen, og lister meg stille ut derfra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er på et diskusjonsforum men det er respektløs å skrive en tekst:klo:

Innimellom lurer jeg på om slike mennesker bare leser bildebøker og tegneserier. 

 

Ja jeg leser hi. Og ja stortsett leser jeg lange svar. Det er ofte der de gode innleggene er. Ikke i ett ords innleggene som ofte består i "hæ", "idiot", 

Anonymkode: aa363...f15

En LANG tekst, ja. 

Jeg leser mange bøker. Sammenligner du kg oppgulp med klassisk litteratur? 😂

Anonymkode: a9a51...094

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En LANG tekst, ja. 

Jeg leser mange bøker. Sammenligner du kg oppgulp med klassisk litteratur? 😂

Anonymkode: a9a51...094

Viss du ikke har interesse av å lese innlegg på kg kan en jo stille spm med hvorfor du er her i det hele tatt. Og ja jeg sammenligner noen som ikke evner å lese en lang tekst uavhengig av hvor det er med mennesker som er så late og ufokusert de må ha bilder for å skjønne 

Anonymkode: aa363...f15

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Pleier du å lese hovedinnlegget før du svarer? Eller bare skumleser du de øverste setningene før du skriver et svar?

Anonymkode: e86a3...e32

Aldri. Skyter fra hofta og elsker å lange ut om ting jeg har null forutsetninger for å mene noe om. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er verre med de som har eviglange overskrifter 😬 Man trenger ikke fortelle det meste i overskriften 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg leser hi her iallefall og stort sett leser jeg alt før jeg svarer men det er enkelte som skriver en roman og da skummer jeg gjennom eller gir opp halvveis. Skal jeg lese en roman så skal det være en god historie.

Anonymkode: abfc0...556

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ikke hvis det er lengre enn 5-6 setninger. Synes at å skrive lange avhandlinger er respektløst. 

Anonymkode: a9a51...094

Så det er ikke respektløst å ikke svare på det personen trenger hjelp til?! 😵‍💫 bare svare for å svare ett eller annet altså?! 🤯 jezzes så mange rare folk det finnes her inne 🙇‍♀️🤢🤮

Anonymkode: 3a226...4a8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.11 skrev (10 timer siden):

Det kommer an på hvor langt hovedinnlegget er. Helt ærlig, noen ganger leser jeg bare første og siste avsnitt. 

Hvorfor velger du å svare da? Dette må du forklare?

Anonymkode: 3a226...4a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Som regel, ja. Blir det veldig tunglest (dårlig struktur og oppbygning m/masse tekst) skipper jeg det. Og det ser jeg ofte at andre gjør også hvis man ser lesertall og antall svar opp mot hvor lenge tråden har stått.

Anonymkode: 55b84...5c6

Som over, hvorfor er du så dum at du svare da? Hva tror du at du bidrar med?! 🤦‍♀️

Anonymkode: 3a226...4a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...