AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #1 Skrevet 11. juli 2024 Leter etter kredittkort med disse egenskapene: Kan betales med autogiro Selvvalgt PIN-kode Gebyrfritt Maks 1.75% valutapåslag Og selvsagt mest mulig cashback og rabatter... Anonymkode: f94e0...7dd
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #2 Skrevet 11. juli 2024 Har ikke satt meg inn i om det kan betales med autogiro eller ikke. Jeg anbefaler følgende kredittkort: Ikano til dagligvarebutikker. 2% bonus. Kombinert med trumf og Coop, blir det 3% (5% når trippeltrumf). Morrow til generell handel. 2% på alle nettkjøp og 1% i fysisk butikk. Santander til rabatt i diverse nettbutikker Kan også velge en bonuskategori for hver måned. Remember til rabatt i diverse nettbutikker. Norwegian for generell rabatt på 0,5% og poeng på flyreiser. Jeg bruker dette når bonusen på Morrow sitt har nådd maks. Yx for inntil 100 kr i rabatt på streaming hver måned. Dnb kundeprogram for faste og månedlige tilbud. Må ikke ha kredittkort for å oppnå rabatt. Enkelte kort kan også kombineres ved Viatrumf for mest mulig rabatt. Flere kort har også drivstoffrabatt så dette bør du også undersøke hvis du har behov. Anonymkode: 29681...4ab
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #3 Skrevet 11. juli 2024 Takk for svar. Noen av disse kortene vet jeg ikke oppfyller kriteriene: Ikano tillater ikke egenvalg av PIN Santander og Norwegian tillater egenvalgt PIN, men ikke autogiro Vet også at Sparebank-1/SR-bank ikke tillater egenvalgt PIN. Anonymkode: f94e0...7dd
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #4 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Yx for inntil 100 kr i rabatt på streaming hver måned. Det kortet forsvinner dessverre til høsten. Anonymkode: 6da3e...816
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #5 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Har ikke satt meg inn i om det kan betales med autogiro eller ikke. Jeg anbefaler følgende kredittkort: Ikano til dagligvarebutikker. 2% bonus. Kombinert med trumf og Coop, blir det 3% (5% når trippeltrumf). Morrow til generell handel. 2% på alle nettkjøp og 1% i fysisk butikk. Santander til rabatt i diverse nettbutikker Kan også velge en bonuskategori for hver måned. Remember til rabatt i diverse nettbutikker. Norwegian for generell rabatt på 0,5% og poeng på flyreiser. Jeg bruker dette når bonusen på Morrow sitt har nådd maks. Yx for inntil 100 kr i rabatt på streaming hver måned. Dnb kundeprogram for faste og månedlige tilbud. Må ikke ha kredittkort for å oppnå rabatt. Enkelte kort kan også kombineres ved Viatrumf for mest mulig rabatt. Flere kort har også drivstoffrabatt så dette bør du også undersøke hvis du har behov. Anonymkode: 29681...4ab Jeg har flere av disse. Ikano - all mat Morrow - netthandel, og handel i butikk. Norwegian - når Morrow grensen er makset. Leiebilforsikring. DnB Saga - supertilbud, diesel, loungetilgang, og en del andre tilbud. Trump - enkelte fordeler, men tror jeg kutter denne snart, da jeg heller bare scanner appen TF - mange rabatter på restauranter Anonymkode: 089e4...493
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå