AnonymBruker Skrevet 11. juli #1 Del Skrevet 11. juli Jeg bor i kommunal leilighet og mottar tjenester. Jeg trenger dette. Men nå har en av de som kommer innom her begynt å mase med at jeg må finne meg en annen leilighet som jeg må leie privat, for det er dyrt for mange å bo og hun syns jeg må lære meg å bo dyrere og få mindre igjen etter utgifter for det er sånn det er for de fleste, og ingen menneskerett å spare osv osv... Og hun skal si det til de som leier ut boligene. Vel, det er billigere husleie her men jeg har likevel ikke så mye igjen etter det er betalt, og strøm, internett og tv. Hun jobber jo ikke en gang med boliger i kommunen, hun er en av de jeg mottar tjenester fra. Så at hun skal blande seg opp i min bosituasjon skjønner jeg ikke. Blir faktisk litt skremt av hva hun kan finne på. Det er da vel ikke normalt å si sånne ting som hun har sagt til meg? Anonymkode: 72fc9...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #2 Del Skrevet 11. juli Si ifra til noen, leder eller noen som styrer med hjelpetjenestene. Hvordan du bor har da ikke hun noe med å gjøre! Anonymkode: 1224e...b49 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær86 Skrevet 11. juli #3 Del Skrevet 11. juli Hun har sikkert ikke så god råd selv og tar det ut på deg. Lære deg å ha lite penger. Rareste jeg har hørt. Uproft av henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #4 Del Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg bor i kommunal leilighet og mottar tjenester. Jeg trenger dette. Men nå har en av de som kommer innom her begynt å mase med at jeg må finne meg en annen leilighet som jeg må leie privat, for det er dyrt for mange å bo og hun syns jeg må lære meg å bo dyrere og få mindre igjen etter utgifter for det er sånn det er for de fleste, og ingen menneskerett å spare osv osv... Og hun skal si det til de som leier ut boligene. Vel, det er billigere husleie her men jeg har likevel ikke så mye igjen etter det er betalt, og strøm, internett og tv. Hun jobber jo ikke en gang med boliger i kommunen, hun er en av de jeg mottar tjenester fra. Så at hun skal blande seg opp i min bosituasjon skjønner jeg ikke. Blir faktisk litt skremt av hva hun kan finne på. Det er da vel ikke normalt å si sånne ting som hun har sagt til meg? Anonymkode: 72fc9...f69 Ikke ha kontakt med henne. Anonymkode: 5a1ad...3f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå