Gå til innhold

Urinen min er knall gul

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

B vitaminer! Jeg har to ulike typer, og den sterkeste typen jeg tar gir neongul urin 😂 forsto ingenting den første dagen. Den svakere mer vanlige kosttilskuddet gir ingen fargeendring. 

Anonymkode: ff582...d2d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er jo en tanke, det vet jeg ikke noe om, men du kan jo ta litt ekstra og se? 

Her er denne jeg tar, den gir knallgul urin uansett hvor store mengder jeg drikker.  Jeg liker den da, synes den fungerer godt, spesielt på negler og hår. 

5__89304__54137.1692194582.jpg?c=1

Anonymkode: bab18...e16

Jeg kommer ikke til å ta noe ekstra, det er allerede 25 mg b2 i den jeg tar. 

Anonymkode: 59f83...92a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

B vitaminer! Jeg har to ulike typer, og den sterkeste typen jeg tar gir neongul urin 😂 forsto ingenting den første dagen. Den svakere mer vanlige kosttilskuddet gir ingen fargeendring. 

Anonymkode: ff582...d2d

Hvilken tar du som er sterk?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg kommer ikke til å ta noe ekstra, det er allerede 25 mg b2 i den jeg tar. 

Da tar du sikkert nok og mine bvitamin tabletter er litt for sterke siden overskuddet skilles ut i urinen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da tar du sikkert nok og mine bvitamin tabletter er litt for sterke siden overskuddet skilles ut i urinen. 

Eller du hadde allerede et godt lager av b2, slik at derfor får du gul urin. Jeg spiste ikke animalske produkter på mange år, så jeg har nok en del å ta igjen (plantekilder er ikke like optimale) :ler:

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eller du hadde allerede et godt lager av b2, slik at derfor får du gul urin. Jeg spiste ikke animalske produkter på mange år, så jeg har nok en del å ta igjen (plantekilder er ikke like optimale) :ler:

Får kjøpe de billige litt svakere neste gang tror jeg hehe. Ja skjønner, du må bare spise deg opp :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Får kjøpe de billige litt svakere neste gang tror jeg hehe. Ja skjønner, du må bare spise deg opp :)

Det finnes gode b-kompleks som har litt andre sammensetninger/doser av de forskjellige b vitaminene. 

Denne har under 3 mg b2

https://sunkost.no/solaray-mega-b-stress?gad_source=1&gbraid=0AAAAADcyTOFQBVLVoNP8zE7VZ4hIRcA47&gclid=EAIaIQobChMIytiF8P-ehwMVdEKRBR2a2SFJEAQYASABEgIKf_D_BwE

Denne 12,5 mg

https://sunkost.no/mega-b-stress-ekstra-sterk-120-kap?_gl=1*1nlg3pn*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIytiF8P-ehwMVdEKRBR2a2SFJEAQYASABEgIKf_D_BwE

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg tar både b12 separat og b kompleks, og har ikke slik urin. Men jeg drikker nok vann, så prøv å øke væskeinntaket. 

Hvor mye drikker du?

Ts

Anonymkode: 6c00a...ba2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...