AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #3 Skrevet 11. juli 2024 Mattilbud-appen, alle kjedene samlet på ett sted. Coop sin har fine kuponger, Remas Æ not so much. Anonymkode: 3a976...97c 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #4 Skrevet 11. juli 2024 Det kommer jo an på hva du skal kjøpe. Ønsker du bare apper som gir gode tilbud så ender du mulig opp med å kjøpe noe du ellers ikke ville gjort, og det er ikke akkurat et godt tilbud. Mat og husholdningsartikler er det jeg føler mest med på. Tar en ukentlig runde på Rema Æ, Meny, Obs, Rusta, Europris. Er det god pris på ting som holder en stund så handler jeg bulk. Så er mye jeg aldri betaler full pris for. I sesong har jeg et øye på Plantasjen, og slår til når det er krukkesalg, eller halv pris på roser, ting jeg uansett skal kjøpe. Blar alltid gjennom supertilbud fra DnB, og nesten alt av gaver jeg har kjøpt siste år er derfra, til 25% rabatt, minst. Anonymkode: c823c...b04 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #5 Skrevet 11. juli 2024 Mat, først og fremst. Anonymkode: 3b37e...59c
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #6 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Mat, først og fremst. Anonymkode: 3b37e...59c Ikano kredittkort. Trumf medlemskap (meny, kiwi, og en del andre steder). Obs. Æ (Rema sin). Følg med på tilbudsavviser, sjekk kuponger og personlige tilbud i app. Sett deg inn i sesongvarer. På den måten tror jeg at jeg jevnt over har besparelse på 15-30% på alt vi spiser. Og enda mer på andre husholdningsprodukter. Anonymkode: c823c...b04 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #7 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Blar alltid gjennom supertilbud fra DnB, og nesten alt av gaver jeg har kjøpt siste år er derfra, til 25% rabatt, minst. Anonymkode: c823c...b04 ? Anonymkode: 0f667...f3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå