Gå til innhold

Han synes det er stress å stimulere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min og jeg har vært sammen i snart et år. Vi er begge tidlig i 40- årene. Vi har mye sex, og har det veldig fint sammen på alle måter. Men det er en ting jeg stusser over. Når vi har sex og jeg sitter over han har han ingen betenkeligheter med å stimulerer klitoris og gjør det mye. I alle andre posisjoner gjør han det nesten aldri, og jeg må da fikse det selv. Noen ganger fører jeg hånda hans dit, men har den bort ganske raskt.  Jeg nyter det ikke like mye når jeg gjør det selv. Jeg spurte han om dette, og han sa at når jeg sitter oppå gjør jeg jobben, og han er «fri» til å stimulere. Når han ligger over eller står bak, mener han det er litt stress å stimulere klitoris. 
 

Er det stress? Og hvis det er stress, bør jeg likevel forvente at han tar seg bryet?

Anonymkode: 0bddc...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh herregud. 

Anonymkode: e6401...506

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva dere fikk med en ekstra mann som bare stimulerte deg mens han penetrerer? 

Du slipper å mase på gubben og du får andre til å gjøre jobben med stimuleringen så det blir bedre for deg.. 

Tar du på mannen din mens dere har sex? 

Anonymkode: d2c7c...53b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som kvinne tenker at du er litt storforlangende der. Han har vel nok å fokusere på når han er den aktive part under penetrering. Så lenge du har to fungerende hender (én holder også), så tenker jeg at du fint kan gjøre dette selv, så kan han gjøre det når du er den aktive part og han har mulighet til å fokusere på det. 

Anonymkode: ac055...e5d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har fortalt deg hvorfor, har det virkelig noe å si hva andre syns? 

Jeg kan fint see at det er stress, I enkelte stillinger. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne, og er enig med mannen din. 

Jeg liker godt å stimulere meg selv, da kan jeg også lettere styre når orgasmen kommer. 

Anonymkode: e940d...fd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stress å stimulere klitoris bakfra? Ja!😅 Er da tusen andre måter som er mindre stress å stimulere klitoris. Begge skal vel nyte?

Anonymkode: 29f12...f60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mann som får meg til å komme flere ganger om dagen om jeg vil, men akuratt her virker du storforlangende. Når mannen her er aktiv part alene stimulerer jeg klitten selv.

Anonymkode: 6dd82...27d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjæresten min og jeg har vært sammen i snart et år. Vi er begge tidlig i 40- årene. Vi har mye sex, og har det veldig fint sammen på alle måter. Men det er en ting jeg stusser over. Når vi har sex og jeg sitter over han har han ingen betenkeligheter med å stimulerer klitoris og gjør det mye. I alle andre posisjoner gjør han det nesten aldri, og jeg må da fikse det selv. Noen ganger fører jeg hånda hans dit, men har den bort ganske raskt.  Jeg nyter det ikke like mye når jeg gjør det selv. Jeg spurte han om dette, og han sa at når jeg sitter oppå gjør jeg jobben, og han er «fri» til å stimulere. Når han ligger over eller står bak, mener han det er litt stress å stimulere klitoris. 
 

Er det stress? Og hvis det er stress, bør jeg likevel forvente at han tar seg bryet?

Anonymkode: 0bddc...fe4

jeg vet ikke men det kan være lit ubehagelig å gjøre i noen stillinger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 Jeg nyter det ikke like mye når jeg gjør det selv.

Akkurat den skjønner jeg, og det må være helt greit å føle det slik.

At det skulle være "stress" for ham blir litt ugjenkjennelig i mine ører.

Hos oss er vi innom alle varianter, litt etter dagsformen, vil jeg si. Noen ganger funker det best at jeg gjør det. Andre ganger vil hun selv. Hender at hun stopper meg fordi hun ikke vil komme enda, eller stopper seg selv av samme grunn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Multitasking funker ikke alltid like bra.. spesielt ikke under sex. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama mi liker ikke stimulering av klitoris samtidig som vi har samleie, så hva som er stress og vanskelig slipper jeg heldigvis å tenke på😅

Anonymkode: d28cc...68a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner han faktisk, selvom jeg kanskje hadde ordlagt meg litt annerledes 😅 (og uten at det betyr så mye)

Når jeg ligger over eller står bak, synes jeg også at det er deilig å kjenne at hun bruker hendene for å stimulere seg 😮‍💨 (og derfor også meg). Kanskje han også synes det? ☺️

Endret av kjekkfyr
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer ikke å gjøre to ting samtidig under sex så jeg skjønner han, selv om jeg er kvinne da. Jeg klarer ikke å stimulere klitten under samleie så trenger at han gjør det før eller evt etter samleie isteden. Synes samleie i seg selv er godt selv om jeg ikke kommer av det. Orgasmer kan jeg få både før og etter ved å bli fingret, slikket eller at han bruker vibrator på meg. 

Anonymkode: c3aa9...5bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det du som er litt storforlangende syns jeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde blitt stresset om dama alltid ville ha hånden min på klitten hennes under sexen, vanskelig å nyte selv, og vanskelig å gjøre begge deler bra om man må multitaske, og i mange stillinger er det fysisk krevende også 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det er stress, men jeg gjør det for henne. Alltid. Hun kommer, alltid. 
 

Jeg liker det og da. Vært kjedelig om hun ordnet ting selv. Kult å ordne alt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kjæresten min og jeg har vært sammen i snart et år. Vi er begge tidlig i 40- årene. Vi har mye sex, og har det veldig fint sammen på alle måter. Men det er en ting jeg stusser over. Når vi har sex og jeg sitter over han har han ingen betenkeligheter med å stimulerer klitoris og gjør det mye. I alle andre posisjoner gjør han det nesten aldri, og jeg må da fikse det selv. Noen ganger fører jeg hånda hans dit, men har den bort ganske raskt.  Jeg nyter det ikke like mye når jeg gjør det selv. Jeg spurte han om dette, og han sa at når jeg sitter oppå gjør jeg jobben, og han er «fri» til å stimulere. Når han ligger over eller står bak, mener han det er litt stress å stimulere klitoris. 
 

Er det stress? Og hvis det er stress, bør jeg likevel forvente at han tar seg bryet?

Anonymkode: 0bddc...fe4

Ja, det er stress! Er det så vanskelig å skjønne? Man må krølle hånden samtidig som man skal være aktiv og alt blir bare multitasking. Hadde en dame som ville ha det slik en gang og det var stress. Når du sitter oppå gjør du litt av jobben og frigjør ressurser slik at han også kan kose seg litt.

Du er storforlangende og forventer for mye.

Jeg er en veldig omtenksom partner og min nåværende kommer lett i misjonær når jeg ligger oppå og presser mot underlivet, så jeg gjør det for henne (null problem). Hun liker også å ligge på rygg med en fot opp mens jeg ligger "på siden". Hun bruker womanizer for å stimulere klitoris mens jeg kun fokuserer på å gi henne nytelse med PIV og å kysse henne til hun kommer.

Alt dette er noe jeg gjør med glede, pluss ting som å slikke (hun kommer veldig fort hvis hun sitter på ansiktet mitt), men å ha ALT ansvaret, sørge for rett rytme og det der PLUSS å stimulere klitoris er for mye. Da klarer jeg ikke å kose meg i det hele tatt. Du kan jo prøve selv å "ha sex med en pute" i misjonær samtidig som du masserer den som om den skulle hatt klitoris. Ikke behagelig.

Stillingen der hun bruker womanizer går for så vidt an, men foretrekker at hun bruker den slik at jeg kan fokusere 100% på å "leke" med vagina.

Du kan jo forvente akkurat det du vil, men jeg er glad det ikke er meg som har de forventningene dine hengende over meg...

 

Anonymkode: cd1fa...dae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri tenkt på det som stress nei. Og forventer det også faktisk. 

Anonymkode: 53315...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja, det er stress! Er det så vanskelig å skjønne? Man må krølle hånden samtidig som man skal være aktiv og alt blir bare multitasking. Hadde en dame som ville ha det slik en gang og det var stress. Når du sitter oppå gjør du litt av jobben og frigjør ressurser slik at han også kan kose seg litt.

Du er storforlangende og forventer for mye.

Jeg er en veldig omtenksom partner og min nåværende kommer lett i misjonær når jeg ligger oppå og presser mot underlivet, så jeg gjør det for henne (null problem). Hun liker også å ligge på rygg med en fot opp mens jeg ligger "på siden". Hun bruker womanizer for å stimulere klitoris mens jeg kun fokuserer på å gi henne nytelse med PIV og å kysse henne til hun kommer.

Alt dette er noe jeg gjør med glede, pluss ting som å slikke (hun kommer veldig fort hvis hun sitter på ansiktet mitt), men å ha ALT ansvaret, sørge for rett rytme og det der PLUSS å stimulere klitoris er for mye. Da klarer jeg ikke å kose meg i det hele tatt. Du kan jo prøve selv å "ha sex med en pute" i misjonær samtidig som du masserer den som om den skulle hatt klitoris. Ikke behagelig.

Stillingen der hun bruker womanizer går for så vidt an, men foretrekker at hun bruker den slik at jeg kan fokusere 100% på å "leke" med vagina.

Du kan jo forvente akkurat det du vil, men jeg er glad det ikke er meg som har de forventningene dine hengende over meg...

 

Anonymkode: cd1fa...dae

Jeg tror mange kvinner opplever sex som dårlig fordi de forventer 100% og bidrar 0%. Det er tross alt et samarbeid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...