AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #1 Del Skrevet 11. juli 2024 Hei jeg trenger litt hjelp på perspektiver på denne saken😊 Jeg og venninnen min flyttet sammen i fjor og har bodd sammen i Kristiansand i rundt 1 år for studie. Vi har begge kjæreste og har derfor en forståelse for hverandre med besøk osv. Men begge kjærestene våres bor ikke i Kristiansand. Kjæresten hennes bor i London og min bor i Trondheim. Derfor har kjæresten min og jeg en rutine på når han kommer opp (3 dager i måneden). Og dette forhåndsbestiller vi en god tid før fordi det er billigere. jeg og venninnen min har snakket litt sammen om å dra på punkt festival med noen andre jenter også (rundt 6 stk) men ikke planlagt noe som helst. Så fant jeg ut at jeg og kjæresten min hadde klart å bestille besøk hos meh 1/3 dager i denne festivalen. Jeg forklarte situasjonen til venninna mi som da spurte meg om jeg tenker at han skal være med på det. Jeg spurte hva hun tenkte og hun mente at hun ikke ville ha med han på dette. Jeg syntes dette var litt kjipt fordi de kommer overndes, hun ser de andre jentene hele tiden og det var en 1/3 dager. Pluss at det er jo en litt stor gruppe og vi hadde selfvfølfelig ikke tenkt til å klandre oss fast i dem hele dagen og jeg hadde aldri sagt det om det var motsatt. For meg syntes jeg det virket veldig 5 klasse og har alltid slitt med å skjønne hvorfor jo fler ikke er bedre uansett. Og vi hadde jo hatt 2 dager med bare oss. Jeg har så lyst til å skjønne hennes side fordi jeg går rundt og er litt irritert nesten😅😩. Samtidig klarer jeg på en måte ikke å forme en mening rundt det. Burde jeg snakke med hun om det? Hadde sett kjempe pris på lit vinkler i saken sånn at jeg kanskje skjønner hennes side litt bedre også!☀️❤️ Anonymkode: 1c3a3...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #2 Del Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): snakket litt sammen om å dra på punkt festival med noen andre jenter Din venninne tenker jentetur. Det tenker ikke du lenger. Anonymkode: 25c21...8c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå