AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #1 Skrevet 11. juli 2024 SPOILER ALERT: Kanskje TMI., så ikke les om du synes at snakk om bæsj og situasjoner som potensielt kan resultere i en bæsj eller fem eller ti er ekle greier😂 Å bæsje mens den andre personen er i samme rom begynte meg og kjæresten med etter at han var uheldig og ble matforgiftet og doen ble hans nest beste venn de neste timene😅 Det var hans eget uttrykte ønske å ha meg der sammen med ham fordi han var blitt såpass dårlig at han søkte all trøst og støtte fra kjæresten sin som han kunne få - tross at det var en situasjon hvor man vanligvis verdsetter å få fred og ro, for når en har det så ugreit er det først og fremst omsorg som gjelder, og ønsket om å være tilstede for kjæresten overskygger nesten all følelse av flauhet. Kjæresten var nok litt flau første gang mtp. hvor sårbar han var, men det gikk seg rimelig raskt til😅 I mitt og kjæresten sitt forholdsvis kortvarige forhold har nemlig ikke dette bare begrenset seg til ett engangstilfelle, og nå har vi begge sett hverandre slik. Ikke at noen av oss er blitt matforgiftet siden (bank i bordet, si😅), men vi blir uansett med stadighet med hverandre for selskapets skyld, eller, igjen, for å tilby litt støtte i tilfelle magen tilsier det. I skrivende stund har antallet ganger vi har vært med hverandre til toalettet med både latter, litt tårer, masse småprat om dagene vi har hatt, økt til et tosifret tall, og synes fremtiden ser lys ut for oss☺️ Syns også at det er litt morsomt å tenke tilbake til starten av forholdet, da vi såvidt følte oss trygge nok til å gjøre ting som å holde hverandres hender og fjerte i samme rom. Det fascinerer meg hvor langt vi faktisk har kommet og at en bæsj egentlig var alt som skulle til før «isen ble brutt» og det gikk opp et lys for meg om at dette måtte være mannen i mitt liv🤣 Så er trygt å si at etter denne opplevelsen er vi nærmere hverandre enn noengang og kan ikke lenger tenke oss en eneste mulig situasjon som ville ha føltes flau i forholdet lenger - når en har sett hverandre drite er det ingen vei tilbake, altså🤣 Unnskyld for at dere måtte lide gjennom all den unødvendige informasjonen, men husk at dere ble advarte om at denne teksten muligens ikke ville være det store for deg🤣 Hadde bare lyst til å dele en av hverdagens små gleder med dere🤣 Og hovedhensikten med innlegget var vel egentlig å spørre om det er flere der ute som har funnet ut at intimiteten ikke har noen grenser ved å f.eks. slepe med seg typen på do for «en romantisk date for to» (eller burde jeg si uromantisk?😬), eller er dette en skikkelig sær greie som meg og min kjære ikke har tilfelles med andre turtelduer?😅 Har en magefølelse av at kun et fåtall vil kjenne seg igjen, men vil gjerne vite hvor unormale vi faktisk er, helst uten å få kommentarer slengt mot oss bare fordi vi skiller oss ut fra folk flest, og fordi mange sannsynligvis bare grøsser ved tanken😅 Det har nå vist seg for å funke fjell, og for oss, som personlig verdsetter tillit i forhold mer enn noe annet, så er dette en del av definisjonen på hva et sunt og stabilt forhold innebærer. Dette er en like naturlig del av forholdet som å fortelle hverandre at vi elsker hverandre (dette er vel også en av måtene å si vi elsker hverandre og bryr oss om hverandre, når vi viser at vi ikke ønsker at den andre skal gå gjennom verken tykt eller tynt alene🤣), og ville heller ikke hatt det noe annerledes☺️ Og å skyte kaniner er jo det mest naturlige som finnes, hvorfor late som om det er noe annet enn det? Har tro på at det må finnes noen andre kjærestepar med tilsvarende dovaner som oss, men det får vi kanskje aldri vite🤷♀️ Blir uansett spennende å se hva slags artige kommentarer som tikker inn her, hvis noen…😅 Anonymkode: 39f91...7f0 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #2 Skrevet 11. juli 2024 Umulig å lese og forstå. Anonymkode: 241f4...e58 4
rockybalboa Skrevet 11. juli 2024 #3 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Umulig å lese og forstå. Anonymkode: 241f4...e58 Det er slett ikke umulig å lese og forstå. Det er en drøy påstand. Men det hadde ikke skadet lesbarheten til innlegget om det var lagt inn noen avsnitt her og der... Tilbake til TS sitt spørsmål. Vi i min familie foretrekker å sitte på do alene og i fred, men går ikke av veien for å slippe litt gass i den andres nærvær. 4
Hannah80 Skrevet 11. juli 2024 #4 Skrevet 11. juli 2024 Aldri hørt om noen som trenger moralsk støtte fra partneren sin for å bæsje. For meg så høres dette fullstendig absurd ut. 4 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #5 Skrevet 11. juli 2024 Dette er om mulig mer spesielt enn at jeg blir sendt ut på balkongen når hun må på do, men heller det enn å holde henne i hånden mens hun presser 😅 Anonymkode: 89154...5c2 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #6 Skrevet 11. juli 2024 Aldri i mitt levende liv ønsker jeg å være moralsk støttespiller til ett voksent menneske som sitter på do.. Jeg er nok veldig prippen for jeg synes ikke man skal sitte å fise i sofaen sammen heller jeg da. At en kan glippe er jo naturlig, men folk som fiser med vilje og ler av sin egen fortreffelighet klarer jeg bare ikke å se på som attraktive. Er avtennende for min del. Anonymkode: 435a6...ef1
Hannah80 Skrevet 11. juli 2024 #7 Skrevet 11. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Aldri i mitt levende liv ønsker jeg å være moralsk støttespiller til ett voksent menneske som sitter på do.. Jeg er nok veldig prippen for jeg synes ikke man skal sitte å fise i sofaen sammen heller jeg da. At en kan glippe er jo naturlig, men folk som fiser med vilje og ler av sin egen fortreffelighet klarer jeg bare ikke å se på som attraktive. Er avtennende for min del. Anonymkode: 435a6...ef1 Du er ikke prippen i det hele tatt:) Jeg har jobbet innen helsevesenet i 26 år, og har hørt og sett det meste, uten å la meg affisere. Men jeg hadde ikke taklet at kjæresten min promper med vilje, og at det liksom skal være humor. Endret 11. juli 2024 av Hannah80 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #8 Skrevet 11. juli 2024 Hannah80 skrev (1 time siden): Aldri hørt om noen som trenger moralsk støtte fra partneren sin for å bæsje. For meg så høres dette fullstendig absurd ut. Jeg syns det høres mer "logisk"(eller mindre absurd om du vil) sett i sammenheng med matforgiftningen som det hele startet med. Jeg har hatt lignende tanker om sexlivet fra mannens perspektiv ifbm fødsel. Hvis hans tenning på meg ikke påvirkes negativt av å ha sett hodet på babyen vår komme ut av meg, da tåler han en del sånn sett. (Ikke som at jeg tror han ble kåt av å se underlivet mitt under fødselen, mer at det ikke dreper lysten hans etter at fødselen er over.) Anonymkode: 8101e...3ac
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #9 Skrevet 11. juli 2024 Der hvor vi bodde tidligere hadde vi bare ett bad og ingen andre toalett i huset, så det hendte en sjelden gang at en av oss måtte på do mens den andre sto i dusjen. Nå har vi heldigvis større hus med flere bad, så aldri et problem. Ser helst å slippe å ta del i den andres bæsjevaner. Å tisse mens den andre er tilstede bryr vi oss ikke om og gjør det daglig. Fis bryr vi oss heller aldri om. Har vært sammen i 16 år. Anonymkode: ca44d...e56
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #10 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Umulig å lese og forstå. Anonymkode: 241f4...e58 Nei??? Anonymkode: 39f91...7f0
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #11 Skrevet 11. juli 2024 Det er veldig lytt der vi bor, så vi har vel hørt det meste av hverandres kroppslyder. 😂 Har også slengt inn noen doruller til hverandre. Men tror nok aldri vi kommer til å holde hverandre med selskap mens vi bæsjer, altså. (Utenom å sende hverandre videoer fra hvert vårt rom.) Det er greit å ha noe privat når vi ellers deler det meste! Takk for artig innlegg, TS. Jeg lo godt, så bra at dere har funnet hverandre og kan le av det selv også. 😂 Anonymkode: a1919...17e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå