AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #1 Del Skrevet 11. juli 2024 Med absolutt all respekt, hvis «håndklemafiaen» eksisterer på hotellet du har valgt, eller du før avreise så mye som mistenker dette, så har du dessverre valgt feil sted. Voksne menenesker med respekt for andre driver ikke med slikt, punktum. Umoden ungdom derimot (også i voksne kropper) skjønner ikke dette. Gjør deg derfor en tjeneste og velg et annet hotell enn dem. Dette er nemlig de samme folkene som: 1. Knuffer og sniker i køer (flyplass, buffét etc) 2. Praktiserer fri barneoppdragelse slik at barna er til sjenanse for andre reisende 3. Gjerne nyter for mye alkohol, også i påsyn av barn. 4. Er høylytte på offentlig sted 5. Tar seg til rette (les. håndklær). 6. Er kranglete og frekke overfor ansatte og lokalbefolkning 7. Går upassende kledd, type vått badetøy eller baris i restaurantområdet 8. Frekventerer spisesteder / vannhull i utlandet med norske skilt, aviser, menyer og matvarer, istedenfor hotellmat eller lokale restauranter. Dette er de folkene som gjør at mange dessverre ser ned på «charter» og «syden». De som nå føler for å kommentere dette innlegget krasst, er nettopp disse folkene, believe me… Anonymkode: 5f859...cd7 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #2 Del Skrevet 11. juli 2024 Og bare for å understreke; disse menneskene er akkurat like mye verdt som alle andre, men man får en mye triveligere ferie ved å unngå dem! Anonymkode: 5f859...cd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #3 Del Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Med absolutt all respekt, hvis «håndklemafiaen» eksisterer på hotellet du har valgt, eller du før avreise så mye som mistenker dette, så har du dessverre valgt feil sted. Voksne menenesker med respekt for andre driver ikke med slikt, punktum. Umoden ungdom derimot (også i voksne kropper) skjønner ikke dette. Gjør deg derfor en tjeneste og velg et annet hotell enn dem. Dette er nemlig de samme folkene som: 1. Knuffer og sniker i køer (flyplass, buffét etc) 2. Praktiserer fri barneoppdragelse slik at barna er til sjenanse for andre reisende 3. Gjerne nyter for mye alkohol, også i påsyn av barn. 4. Er høylytte på offentlig sted 5. Tar seg til rette (les. håndklær). 6. Er kranglete og frekke overfor ansatte og lokalbefolkning 7. Går upassende kledd, type vått badetøy eller baris i restaurantområdet 8. Frekventerer spisesteder / vannhull i utlandet med norske skilt, aviser, menyer og matvarer, istedenfor hotellmat eller lokale restauranter. Dette er de folkene som gjør at mange dessverre ser ned på «charter» og «syden». De som nå føler for å kommentere dette innlegget krasst, er nettopp disse folkene, believe me… Anonymkode: 5f859...cd7 Spot on! 🤣🫡 Anonymkode: 5f859...cd7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #4 Del Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Spot on! 🤣🫡 Anonymkode: 5f859...cd7 Jeg møter aldri disse menneskene, men er de værre enn de som gir positiv feedback på egne innlegg? Sistnevnte er iallfall de verste på nettfora. Anonymkode: 08b1f...315 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 11. juli 2024 #5 Del Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg møter aldri disse menneskene, men er de værre enn de som gir positiv feedback på egne innlegg? Sistnevnte er iallfall de verste på nettfora. Anonymkode: 08b1f...315 😂😂😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #6 Del Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Spot on! 🤣🫡 Anonymkode: 5f859...cd7 🤣🤣🤣 Trist over at du ikke fikk umiddelbar og massiv respons, så du måtte hylle ditt eget innlegg TS? Anonymkode: 62df4...10f 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #7 Del Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Spot on! 🤣🫡 Anonymkode: 5f859...cd7 Skjønner du bare vil sparke i gang en tråd som ikke tok av fra start, men vi ser det er du som svarer deg selv altså. Det er en anonymkode i bunn som er unik hver gang. Jeg har vært på et hotell hvor de som jobber der har tatt en runde og bare kastet alle håndklærne i en kasse på morgenen, det er sånn det skal gjøres! Anonymkode: c51e0...211 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #8 Del Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg møter aldri disse menneskene, men er de værre enn de som gir positiv feedback på egne innlegg? Sistnevnte er iallfall de verste på nettfora. Anonymkode: 08b1f...315 Skulle til å skrive det samme 🤣 Tror ikke AB cd7 er klar over sin egen anonymkode gitt Anonymkode: 09ebf...5af 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #9 Del Skrevet 11. juli 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Dette er de folkene som gjør at mange dessverre ser ned på «charter» og «syden». De som nå føler for å kommentere dette innlegget krasst, er nettopp disse folkene, believe me… Anonymkode: 5f859...cd7 Jeg drar ikke på denne typen ferier, men ser ikke ned på de som liker det av den grunn. Anonymkode: 6cc2b...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #10 Del Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg møter aldri disse menneskene, men er de værre enn de som gir positiv feedback på egne innlegg? Sistnevnte er iallfall de verste på nettfora. Anonymkode: 08b1f...315 Er dette et reelt spm?! Kategorien folk som nevnes i innlegget er jo direkte til bry og sjenanse for andre. Utdyp gjerne på hvilken måte det å gi positiv feedback på egne innlegg er til skade for noen som helst? Hvorfor er disse «de verste i nettfora»? Anonymkode: 5f859...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #11 Del Skrevet 11. juli 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Er dette et reelt spm?! Kategorien folk som nevnes i innlegget er jo direkte til bry og sjenanse for andre. Utdyp gjerne på hvilken måte det å gi positiv feedback på egne innlegg er til skade for noen som helst? Hvorfor er disse «de verste i nettfora»? Anonymkode: 5f859...cd7 Neste nå blir vel at du later som du visste det med Anonym-kodene? Anonymkode: 6cc2b...788 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #12 Del Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Skjønner du bare vil sparke i gang en tråd som ikke tok av fra start, men vi ser det er du som svarer deg selv altså. Det er en anonymkode i bunn som er unik hver gang. Jeg har vært på et hotell hvor de som jobber der har tatt en runde og bare kastet alle håndklærne i en kasse på morgenen, det er sånn det skal gjøres! Anonymkode: c51e0...211 Her treffer du spikeren på hodet, i gamle dager kalte man det «bump». Selvfølgelig er jeg klar over koden, noe svært mange for øvrig ikke er. Ser dog ikke nedsiden, når man uansett er anonym, men opplys meg gjerne. Men til ditt faktiske svar; ja 100% enig! Leser at flere og flere hoteller kjører en hard linje mot dette nå, som er på høy tid!👏 Anonymkode: 5f859...cd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #13 Del Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Neste nå blir vel at du later som du visste det med Anonym-kodene? Anonymkode: 6cc2b...788 Blir jo umulig å forsvare seg mot den påstanden, når du har bestemt deg for fasit. Har du noen tanker om det faktiske innlegget, eller er målet i kveld bare å bidra til å løfte det høyere opp? Anonymkode: 5f859...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #14 Del Skrevet 11. juli 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Neste nå blir vel at du later som du visste det med Anonym-kodene? Anonymkode: 6cc2b...788 1 minutt siden, AnonymBruker said: Her treffer du spikeren på hodet, i gamle dager kalte man det «bump». Selvfølgelig er jeg klar over koden, noe svært mange for øvrig ikke er. Anonymkode: 5f859...cd7 Da ser det ut til at jeg også kan si spot on til meg selv Anonymkode: 6cc2b...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #15 Del Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da ser det ut til at jeg også kan si spot on til meg selv Anonymkode: 6cc2b...788 Som var din opprinnelige kritikk mot meg? Igjen, noen tanker om selve innlegget? Anonymkode: 5f859...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #16 Del Skrevet 11. juli 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Blir jo umulig å forsvare seg mot den påstanden, når du har bestemt deg for fasit. Har du noen tanker om det faktiske innlegget, eller er målet i kveld bare å bidra til å løfte det høyere opp? Anonymkode: 5f859...cd7 Jeg har svart på dette høyere oppe, bare å sjekke anonoym-kodene Anonymkode: 6cc2b...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #17 Del Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har svart på dette høyere oppe, bare å sjekke anonoym-kodene Anonymkode: 6cc2b...788 Du svarte vel overhode ikke på innlegget? Du informerte om at du ikke reiser på slike ferier. OK, takk for info. Videre sier du at du ikke ser ned på de som gjør det. Du er altså ikke blant de mange. Slik jeg oppfatter det så har du ingen innvendinger til selve oppførselen som innlegget handler om? Eller er det jeg som ikke fikk det med meg? Opplys gjerne. Anonymkode: 5f859...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #18 Del Skrevet 11. juli 2024 Hvorfor kaller du de håndklemafian? Anonymkode: 57b72...ed8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #19 Del Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): 🤣🤣🤣 Trist over at du ikke fikk umiddelbar og massiv respons, så du måtte hylle ditt eget innlegg TS? Anonymkode: 62df4...10f Kan ikke si at jeg kjente på tristhet, nei. Vil heller kalle det utålmodighet! Siden du prioriterte å påpeke at jeg bumpet eget innlegg, kontra å kommentere innholdet, tolker jeg deg dithen at du mener det er noe galt i å hylle egne poster? Hvis ja, kan du beskrive nedsiden? Og for øvrig, tanker om selve innlegget og dets innhold? Anonymkode: 5f859...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #20 Del Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor kaller du de håndklemafian? Anonymkode: 57b72...ed8 Et begrep media har skapt. Kommer ikke på noe bedre selv, men er åpen for forslag. https://dinside.dagbladet.no/reise/na-herjer-de-igjen/81655961 https://www.tv2.no/nyheter/utenriks/absurd-video-avslorer-krigen-om-solsengene/9278629/ Anonymkode: 5f859...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå