AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #1 Skrevet 11. juli 2024 Hva karakteriserer dere som emosjonelt utroskap? Hvor går grensen? Anonymkode: b9b1f...bc5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #2 Skrevet 11. juli 2024 Han skrev flørtende meldinger med andre damer, meldinger som gikk på feks at de var deilige, sexy, at han savnet dem. I tillegg sjekket han aktiviteten deres på feks some og kunne sende meldinger som «nå er det vel på tide å legge seg vennen min ♥️ må være klar til vi treffes i morgen vet du». Han likte bilder på some med hjerte og kommentarer (skulle gjerne vært kjæresten din, bare vent til mannen din ikke er hjemme osv) Han stilte opp på minutters varsel for å kjøre kvinnelige bekjente/kollegaer om de feks skulle ut på byen en lørdagskveld. Noen ganger slang han seg med selv, at de var 20 og han 45 var ikke noe problem, ei heller at han var eneste mann. Det er mer, men dette er vel nok. Alt i alt ga han meg bare følelsen av å aldri være nok, aldri den eneste, at jeg bare var noe han tok til takke med. At han sa han elsket meg ble fullstendig irrelevant, oppførselen hans sa noe annet. Må bare legge til at den følelsen av at alle så at mannen min hele tiden holdt på å utforske andre var så utrolig flau. Jeg ble så liten og verdiløs. Det hadde vært mye bedre om han hadde pult en tilfeldig dame i fylla en gang enn å holde på slik han gjorde. Selv synes han ikke at det han gjorde var utroskap eller galt i det hele tatt. Anonymkode: a2e88...114 9
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #3 Skrevet 11. juli 2024 Må legge til at det var veldig mye lyving om oppførselen hans, også, så på et nivå må han ha skjønt at det han drev med ikke var helt innafor. Anonymkode: a2e88...114
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #4 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han skrev flørtende meldinger med andre damer, meldinger som gikk på feks at de var deilige, sexy, at han savnet dem. I tillegg sjekket han aktiviteten deres på feks some og kunne sende meldinger som «nå er det vel på tide å legge seg vennen min ♥️ må være klar til vi treffes i morgen vet du». Han likte bilder på some med hjerte og kommentarer (skulle gjerne vært kjæresten din, bare vent til mannen din ikke er hjemme osv) Han stilte opp på minutters varsel for å kjøre kvinnelige bekjente/kollegaer om de feks skulle ut på byen en lørdagskveld. Noen ganger slang han seg med selv, at de var 20 og han 45 var ikke noe problem, ei heller at han var eneste mann. Det er mer, men dette er vel nok. Alt i alt ga han meg bare følelsen av å aldri være nok, aldri den eneste, at jeg bare var noe han tok til takke med. At han sa han elsket meg ble fullstendig irrelevant, oppførselen hans sa noe annet. Må bare legge til at den følelsen av at alle så at mannen min hele tiden holdt på å utforske andre var så utrolig flau. Jeg ble så liten og verdiløs. Det hadde vært mye bedre om han hadde pult en tilfeldig dame i fylla en gang enn å holde på slik han gjorde. Selv synes han ikke at det han gjorde var utroskap eller galt i det hele tatt. Anonymkode: a2e88...114 For et naut han er. Mens jeg las trodde jeg det var en 18-20 år gammel gutt men en på 45 som holdt på sånn? Jizes kræist Anonymkode: 0685a...a77 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #5 Skrevet 11. juli 2024 Alt han ikke vil at jeg skal vite Anonymkode: 62c88...95c 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #6 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alt han ikke vil at jeg skal vite Anonymkode: 62c88...95c Uansett hva? Anonymkode: 3547f...09f 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #7 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han skrev flørtende meldinger med andre damer, meldinger som gikk på feks at de var deilige, sexy, at han savnet dem. I tillegg sjekket han aktiviteten deres på feks some og kunne sende meldinger som «nå er det vel på tide å legge seg vennen min ♥️ må være klar til vi treffes i morgen vet du». Han likte bilder på some med hjerte og kommentarer (skulle gjerne vært kjæresten din, bare vent til mannen din ikke er hjemme osv) Han stilte opp på minutters varsel for å kjøre kvinnelige bekjente/kollegaer om de feks skulle ut på byen en lørdagskveld. Noen ganger slang han seg med selv, at de var 20 og han 45 var ikke noe problem, ei heller at han var eneste mann. Det er mer, men dette er vel nok. Alt i alt ga han meg bare følelsen av å aldri være nok, aldri den eneste, at jeg bare var noe han tok til takke med. At han sa han elsket meg ble fullstendig irrelevant, oppførselen hans sa noe annet. Må bare legge til at den følelsen av at alle så at mannen min hele tiden holdt på å utforske andre var så utrolig flau. Jeg ble så liten og verdiløs. Det hadde vært mye bedre om han hadde pult en tilfeldig dame i fylla en gang enn å holde på slik han gjorde. Selv synes han ikke at det han gjorde var utroskap eller galt i det hele tatt. Anonymkode: a2e88...114 Takk gud det er en eks. Hadde selv en slik. Vemmelig. Anonymkode: ef4ff...8b6
NiceOrNothing Skrevet 11. juli 2024 #8 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han skrev flørtende meldinger med andre damer, meldinger som gikk på feks at de var deilige, sexy, at han savnet dem. I tillegg sjekket han aktiviteten deres på feks some og kunne sende meldinger som «nå er det vel på tide å legge seg vennen min ♥️ må være klar til vi treffes i morgen vet du». Han likte bilder på some med hjerte og kommentarer (skulle gjerne vært kjæresten din, bare vent til mannen din ikke er hjemme osv) Han stilte opp på minutters varsel for å kjøre kvinnelige bekjente/kollegaer om de feks skulle ut på byen en lørdagskveld. Noen ganger slang han seg med selv, at de var 20 og han 45 var ikke noe problem, ei heller at han var eneste mann. Det er mer, men dette er vel nok. Alt i alt ga han meg bare følelsen av å aldri være nok, aldri den eneste, at jeg bare var noe han tok til takke med. At han sa han elsket meg ble fullstendig irrelevant, oppførselen hans sa noe annet. Må bare legge til at den følelsen av at alle så at mannen min hele tiden holdt på å utforske andre var så utrolig flau. Jeg ble så liten og verdiløs. Det hadde vært mye bedre om han hadde pult en tilfeldig dame i fylla en gang enn å holde på slik han gjorde. Selv synes han ikke at det han gjorde var utroskap eller galt i det hele tatt. Anonymkode: a2e88...114 Dette er jo mye verre enn emosjonelt utroskap . Det er jo gammel gris next level. Vær glad du er kvitt han 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #9 Skrevet 11. juli 2024 Emosjonelt utroskap for meg er å være sammen med én person, men ønske/drømme/fantasere om å være med en annen og ha kontakt med den andre på ett eller annet vis. Inn under dette faller også det å dele ting som hører hjemme i et forhold med en person av det motsatte kjønn som man er tiltrukket av. Jeg og en kamerat har hatt en flørt for mange mange år siden, men vi hadde aldri sex og vi var sjelden singel samtidig. Vi har en utrolig fin kjemi, er nære venner og det har hele tiden vært en sterk tiltrekning der. Både seksuelt og emosjonelt. Forskjellen er at når jeg er i forhold så mater jeg ikke den flørten, men for han spiller sivil status ingen rolle. Han er gift og har barn med en kvinne som sikkert mest er en venn og er et praktisk valg. Men han holder den nære kontakten med meg ved like gjennom 25 år. Han sier han gleder seg til vi treffes, at han er kåt på meg, han husker alle detaljer og spør oppfølgingsspørsmål om hvordan gikk det med det møtet, lykke til på det, han spør om råd om alt mulig, han tar initiativ til å møtes flere ganger i året (som jeg alltid avslår), gir meg komplimenter og generell daglig oppmerksomhet, diskuterer faglige spørsmål etc. Jeg opplever han som emosjonelt utro mot sin kone, menst jeg har fortalt kjæresten min om denne relasjonen. Jeg har sagt til kjæresten min at jeg har kontakt med en nær venn gjennom 25 år, som også har vært en flørt, men at jeg ikke har den type kontakt med han nå lenger, det er kun vennskapelig fra min side. Telefonen min ligger åpenlyst på bordet, snapper blir åpnet slik kjæresten min ser, jeg har ingen hemmeligheter fra han. Anonymkode: e5298...970 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #10 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva karakteriserer dere som emosjonelt utroskap? Hvor går grensen? Anonymkode: b9b1f...bc5 Snakker med en dame eller mann som du har emosjonelt og seksuell interesse av. Deler følelser og tanker med en dame eller mann som man ikke deler med partneren sin. Indirekte og direkte flørting. Har venninner eller kompiser som du aldri har hørt om og som dem snakker mye med, og dem skjuler det. Er sikkert mye mer jeg kan liste opp. Anonymkode: 14d0b...739 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #11 Skrevet 11. juli 2024 For meg er emosjonelt utroskap skjult / hemmelig kontakt. Som f.eks kontakt med en annen via meldinger, bilder o.l. Og som du da ikke vil at partneren din skal se eller oppdage. Anonymkode: e3ab6...068
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #12 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Uansett hva? Anonymkode: 3547f...09f Egentlig, ja. Om han skjuler gjeld, spilling, avhengigheter, dop osv hadde vært det samme. Det er fortsatt et svik. Og alt av romantisk/flørtende natur bak ryggen min er utroskap. Anonymkode: 62c88...95c 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #13 Skrevet 11. juli 2024 Emosjonell kontakt utover det en ville hatt med en venn Anonymkode: 93cec...729 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #14 Skrevet 11. juli 2024 Vil dere karakterisere dette som emosjonelt utroskap da?: Min samboer hadde en vanskelig situasjon i livet sitt. Jeg prøvde å støtte og prate med ham om det, han trengte å snakke om det. Da vi hadde snakket om det sa han; «Ja - altså , det er fint å snakke med deg, men jeg må nok snakke med Nina om dette, for hun er så klok». Anonymkode: dcd6d...073
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #15 Skrevet 11. juli 2024 Just now, AnonymBruker said: Vil dere karakterisere dette som emosjonelt utroskap da?: Min samboer hadde en vanskelig situasjon i livet sitt. Jeg prøvde å støtte og prate med ham om det, han trengte å snakke om det. Da vi hadde snakket om det sa han; «Ja - altså , det er fint å snakke med deg, men jeg må nok snakke med Nina om dette, for hun er så klok». Anonymkode: dcd6d...073 …mer info: Nina er bestevenninnen hans som han har kjent mesteparten av livet Anonymkode: dcd6d...073
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #16 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): …mer info: Nina er bestevenninnen hans som han har kjent mesteparten av livet Anonymkode: dcd6d...073 Nei det er ikke emosjonelt utroskap, han skjuler ikke ovenfor deg at han søker råd hos vennen sin. Med mindre de driver med en skjult flørt er dette innafor. Anonymkode: 4cbf6...bd0
Mardina Skrevet 11. juli 2024 #17 Skrevet 11. juli 2024 Jeg vil påstå at exen min gjorde det. Vi har nettopp avsluttet forholdet vi hadde i 9 år. På nyåret begynte han å taste med en annen dame. Han var veldig hemmelighetsfull på det og gjemte bort mobilen mye. Ville ikke fortelle noe om hvem hun var eller hvordan de hadde blitt kjent. Innimellom var han ute og påsto at han skulle møte en kompis. Jeg mistenker at han dro for å møte henne. Jeg har ingen beviser for det, men magefølelsen min sier at jeg har rett. Han hadde nok neppe innrømmet det ovenfor meg. Og han har nok løyet til meg om andre ting også 🤔 I tillegg fant jeg kondomer og et sex-leketøy i skrivebord-skuffen.... Selv om han har vært en idiot, så savner jeg han innimellom 🤔 Det er ikke bare å skru av 9 år med følelser og kjærlighet til et annet menneske 🥺 Jeg trives ikke som singel og føler ofte på ensomhet 🙁
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #18 Skrevet 12. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Egentlig, ja. Om han skjuler gjeld, spilling, avhengigheter, dop osv hadde vært det samme. Det er fortsatt et svik. Og alt av romantisk/flørtende natur bak ryggen min er utroskap. Anonymkode: 62c88...95c Hva om han syns en annen dame er tiltrekkende? Anonymkode: 3547f...09f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå